@ roanna
wat zonde… imke is het aan het onderzoeken (maar komen nog niet veel verder) ik wou dat ik mee kon kijken met je.
@ mk owh leuk!! foto’s!!
sorry… werd ff opgehouden tussendoor… ga nu naar ouders…
@ roanna
wat zonde… imke is het aan het onderzoeken (maar komen nog niet veel verder) ik wou dat ik mee kon kijken met je.
@ mk owh leuk!! foto’s!!
sorry… werd ff opgehouden tussendoor… ga nu naar ouders…
Zo ineens werd het rustig, en aangezien ik uren zat extra gekregen heb…ben ik gewoon lekker een half uurtje eerder weggegaan. Eten bijna klaar, patatjes(uit DE pan) salade en een biefstukje… Had toch liever Balikavond(Vis) gehad ergens anders…
snik snik… heel verhaal getypt… alles weer weg…
Roanna; geen meekleurende zonnebril… ik vind dat altijd van die ouwel*llenbrillen… en ze lijken goor als t buiten niet te licht en niet te donker is.
beps; nieuwe parasol en gewerkt, maar ook eerder vrij dan gepland. wanneer is mams van jouw nieuwe pupseltje uitgerekend? (tenminste, als ze jouw pupseltje draagt)
Cyn; wil terug naar Turkije… vind je het niet vreselijk om al die tickets van klanten in handen te hebben?
Toos; goudarie bijna in tranen… wil weer terug… mist alles… maar het normale leventje is helaas alweer begonnen. Binnenkort mag je weer naar de zon! ennuh… foto’s!!
MK; ook foto’s!! en helemaal alleen bevallen (knuf)
Bloem; systeembeheerder op afstand en heimwee
Zussie; gefeliciflapstaart met paps!!
Raak; voor jou een kus, weet t niet meer…
Euhm… euhm… euhm.
heb aardig wat bij moeten lezen, want jullie hebben aardig zitten kletsen. Aardig wat onthouden maar de helft volgens mij ook alweer vergeten.
Heb vandaag de hele dag m’n bril opgehad, is al een tijd geleden dat ik dat heb gedaan… werd vanmorgen wakker met brandende ogen en nu gaat t gelukkig goed… met fokkie op dan.
Werkweek zit er weer op… nu weekend!! Wel met lots of plans… maar wel leuke ![]()
gefeliciteerd met het nieuwe deeltje trouwens ![]()
@Damber: Deiji(Aiji haar mams…das hopelijk ook de mams dan van de volgende) is uitgerekend begin augustus…(1ste week) Dus spannend. Ze draagt 2 pupsels(waarschijnlijk) dus hopelijk komen er 2 rode dames uit…hihi, heb ik EINDELIJK keuze haha
ik stop beide duimen in m’n mond voor jullie!
Hihi en als er geen dametje in zit, gaan we in oktober kijken waar Roanna zit…![]()
Ha, ha, nou dan weet ik even niet meer waar ik voor moet gaan duimen hoor Beps. :slywink:
Heb even wat foto’s ge-upload op zo’n album van dit forum en gelijk een fotoalbumpje besteld. Eerst even zien of het wat is.
@Damber: :dag: Maar ik ben toch ook al een oud ***. :lol: Nee hoor en zo voel ik me ook nog niet, maar ik heb al besloten om een gewone varifocus bril te nemen.
@Roanna: Ik weet het ook niet… eenerzijds hopen we natuurlijk op een pupsel, maar mocht het toch weer niet doorgaan, dan hebben we in ieder geval een volgend deel om naar uit te kijken omdat een volgend nest pas over 6-7 maanden is
Zo maar eens naar bed… ben echt de hele dag al zo muf…
Kan uren slapen hoop ik haha
:dag: hey allemaal in dit nieuwe deel!
Mk alleen bevallen.
Beps was boodschappen doen, vast de beschuit met muisjes
Bloem maakt het nog gezelliger met de kaarsjes
Roanna wil een nieuwe bril
Toos goed geslaagd met shoppen. Beetje voor het feest, beetje voor Jamaica
Viva weer bezig met de normale bezigheden op vrijdag, de toko ligt er vast weer strak bij
Damber kan niet meer praten, zit met haar mond vol duim nu
Ben je druk Raak? Ik heb je maar weinig gezien vandaag!
En zal ik jullie eens wat vertellen? Over 6 weken zit ik prinsheerlijk in het >>>
TSSSS Marion!!! Das ook niet eerlijk ;)!!!
ellow ikke weer terug
heerlijk gegeten en paps had een gekke bui en voor ons allemaal een staatslot gekocht!!! nice!! ga zo ff kijken…
@ roanna is het dus eindelijk gelukt met foto’s hiero? of is het een ander album?
bedankt voor de fotos!
@ damber, vertel eens over die plannen dan :unibrow: je maakt me nieuwsgierig
Ik loop al te zoeken naar Roanna haar foto’s …
:biggrin::biggrin::biggrin:
En zal ik jullie eens wat vertellen? Over 6 weken zit ik prinsheerlijk in het >>>
@Bloem
Oeps … vergeten. Ik heb ook een lot, gekregen bij Pr*mera voor een volle spaarkaart. Zal ook eens checken.
@Marion: Heus? Waar ga je heen dan? :vak01:Hi, hi.
@Beps: Alweer naar bed? Je bent er net uit. :slapen:
@Bloem: Graag gedaan hoor !
Nee, hij blijft upload-fout aangeven. Kan zelfs geen plaatje meer hier opzetten via het paperclipje hierboven. Kan dus ook niet meedoen met raad de fototopic, want kan zelf eens geen plaatjes meer hier neer zetten. Ik wacht wel op een antwoord van de redactie ofzo.
Uploaden op een album die hier verkrijgbaar is, lukte wel. Maargoed… komt wel weer een keer, hoop ik.
Wij hadden PRIJS…(jaja 5 euro)
Nada … niente … yok … niets … nothing … nichts!!!
Niet mijn ‘lucky day’ vandaag ![]()
@Beps: Ik heb jou toch al foto’s doorgestuurd via de e-mail? Die heb je toch wel gehad he? Wil je er nog meer dan? ![]()
Tja, baas boven baas… wij € 7