Huh… 500 lege albums? Ik heb alleen een keer een paar foto’s van 2 jaar geleden van (gumbet) erop gezet en daarna nooit niks meer. Als ik in mijn profiel kijk, heb ik intussen alwel 6 ADR albums aangemaakt met 0 foto’s erin, omdat ik iedere keer opnieuw probeerde een album aan te maken, vandaar die zovele titels.
Oh, ik was al ingelogd. Wist niet dat ik me dan even moest uitloggen, als jij wou kijken.
Maargoed, bedankt in ieder geval voor de moeite en wie weet komt het vanzelf wel weer een keer goed en zooooo erg is het nu ook weer niet. Als ik maar hier kan blijven komen. :biggrin: Je mail is nog onderweg denk ik.
ja wist niet cker of je uitgelogd was of niet, als je meer foto’s wilt toevoegen aan je album, kun je die er gewoon bij in zetten… (wel ff comprimeren!)
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Beps hopelijk lang geslapen en niet meer muf
Marion over 6 weken in het vliegtuig, hihihihii…dan zit ik er al een week
Roanna scheel van de fotoalbums, en Bloem de reddende engel.
Trouwens Roanna, zag gisteren een advertentie op tv van spekkiebewaarders een varifocusbril vanaf 99 euro, want de glazen zijn gratis, je moet alleen het montuur betalen en die gratis glazen krijg je vanaf een montuur van 99 euro. Dat is goedkoper dan bij Hans. Weet alleen niet of ze dan ontspiegeld zijn.
Tlr, vandaag horen of de efteling doorgaat.
Cynnie stapels met tickets, ik zou er ook de kriebels van krijgen.
Nou daar ben ik ook eindelijk!!
Gewoon van 22 tot 8 uur geslapen, koffie gezet, en tot 9 uur in bedje tv gekeken. Meteen boodschapjes gedaan, tenminste, kleding voor hubbie. Zn broeken pasten al weer niet meer, zakten zo van zn kont af. Hij had(toen hij begon) maar 46(inch) en nu gewoon 36 he,… Meteen maar 2, en 3 tshirts…kan hij misschien nu wel de zomer door…
Voor de kleine van mn vriendin een pakje, en lekker verse harde broodjes. Nu brunchen, dan eindelijk aan de was(vouwen) en daarna op kraam MET hubbie, en werken.
Meld me, het is een drukke zaterdag dus