TTT 126 we zijn weer compleet

Goedemorgen. :dag:

Ik was ook op tijd op, maar had me voorgenomen… EERST de hut hier strak trekken incl. KD beneden en ben nu net klaar en zit aan mijn 2e bakkie. Nog wel in de doll, maar ga me zo ff afspoelen.

@Viva: Ik zal eens gaan kijken daar. Misschien kom ik vanmiddag nog wel ff naar de stad en anders doordeweeks maar ff, want dan zal het wat rustiger zijn in die winkel met opmeten enzo.

@Beps: Dat klinkt inderdaad druk voor de zaterdag. Enneh… goed weer van je hubs he!!! :thumbsup:

@Cynthia: Druk zeker :dag: Werkse meid.

@Marion: Nog lekker lui aan het wezen? :biggrin:

Ok brunch gedaan, op naar de wasvouwafdeling (ohh ZOO geen zin…)

Goedemorgen all, ik ook al een tijdje op.Dochter belde vanuit Antalya,is beetje bezorgd over haar terugreis want zij zit er via Golden Tours. Ben dus nu met SGR bezig.Heb gezegd blijf er anders nog maar een tijdje zitten want is hier toch k.tweer :vak02:
Marion :ik was gisteren idd druk met vanalles en nix,ken je dat
Roanna : brilletje kopen vandaag
Damber : druk gepland weekend:question:
Viva : zit ons te plagen met nog 5 weken te gaan,'t is je gegund hoor
Beps : op kraamvisite en voor Hubs weer nieuwe kleren,gaat goed:kus:
Bloem : bij de 10.000 gewonnen:frown:
Trl : naar de Efteling, fijne dag
Cyn : aan het werk
Iedereen fijn weekend. ik krijg vandaag zoon en kids op visite,zus en vriend vanaaf en morgen bbc in Drunen, dus ook soort van druk maar kom tussendoor wel op de thee hoor

@Beps
De huishoudelijke klussen (bijna) gedaan. Nu alleen nog maar leuke dingen. Veel plezier vanmiddag bij die kleine!

@Roanna
Ook al klaar in de toko. En ik ben idd allleen nog maar lui aan het wezen. Ik heb alleen nog maar de werkstaten klaar gemaakt, die moeten de post op het weekend. Zo meteen eerst maar eens met J naar de kapper dan kan die gaan spelen vanmiddag. En ik zie wel, heb ik zin iets te doen in de toko gaat dat gebeuren en anders niet.

@Raak
Ken het wel hoor … vooral dat niks :unibrow:
Jij weer een vol weekend. Maar wel leuk toch?

Ha meisjes, weer weekend. Iedereen druk.
Heb even terug gelezen maar is niet veel blijven hangen. Ja, heimwee, dat is wat overal tussendoor komt. Wat is dat toch met dat land???

Ikke ook een bietje lui, moet nog wel het een en ander gaan doen in de hut. Al ik me kwaad maak is het in een uurtje gebeurd, maar heb geen zin. Vanmiddag ook weer werken voor het goede doel.

Trouwens, van de week even Crazy gebeld, had gewoon zin an een praatje. Maar niks bijzonders te melden vanuit Marmaris. Gewoon… relaxed, zon, varen, lekker eten, gezellig…saai hoor!

Nou, zucht…moet maar eens wat gaan doen…

Later…

Raak: de terugreizen worden gewoon uitgevoerd volgens programma… Hoe vind ze het hotel?? :wink:

Roanna: nee was het maar waar… Niet echt druk met klanten…

Ook geen klanten van GT over moeten nemen die alsnog weg willen? Hi, hi.

@Raak: Volgens mij als je daar zit, wordt het allemaal voor je geregeld daar als je TO failliet is intussen. Ken de verhalen van Viva nog van vorig jaar in dezelfde situatie. Maarja… leuk is het niet. Enneh… jou raad aan haar… helemaal gelijk. Lekker nog een poosje daar blijven. :vak02:

Zo, wij even een broodje eten en dan ook maar even weg.

Iedereen een hele fijne dag verder gewenst en geniet van het weekend en voor de werkenden … werkse.

@Raak: Jij ook veel plezier met de kleinkids vandaag en al je verdere leuke bezigheden van dit weekend. :dag:

Roanna: nope… :frowning:

Zo mijn deel klaar. Het is ook altijd zo gedaan, maar voor we ons ertoe zettn :(…

nu even nietsen

Zussie,druk weekend vertel,vertel …

Beps,dat is super van je hubbie,zo is het wel leuk om wat nieuws te kopen.

Roanna,denk ook dat het doordeweeks rustiger is.

Raak,was niet vandaag hoor de efteling,maar morgen als het nog doorgaat.

Cyn,niet druk,jammer.

Net gefietst met C en straks nog wat boodschappen doen,vanavond de vrienden hier.

Het is voor hubbie momenteel gewoon niet erg om kleren te kopen, cees & arie hebben afprijsweken… 2 spijkerbroeken, 3 tshirts voor 49!! hahahahaha!!! Ach dan heb ik het er niet zo moeilijk mee(goedkoopste tshirt was 2,92 haha)

Beps,dat zijn nog eens koopjes zeg.

Dat wou ik ook maar ff zeggen Beps. Voor dat geld…:idea: kun je niet zelf voor breien. Wat zal hij er weer vrolijk bijlopen!!!

@Cynthia: Oh, had gekunt toch!!! Nou, vermaak je nog ff. Nog een paar uurtjes. :kus:

TRL: Ja, zit ik me ook net te bedenken en anders toch maar ff hier op het WC kijken. Daar hebben HA en de Parel en nog een echte opticien. Dus…!!! Jij ook veel plezier dan vanavond.

Hihi, pcies meiden, anders had ik er ook geen lol in gehad…

En toen ging de zon weer schijnen

Cees en Arie hebben soms inderdaad leuke aanbiedingen… Ik was er laatst weer… maar kan niet vinden wat ik zoek… Jullie weten dat rokje van ADR… daar zit een legging aan vast… Heerlijk!! Mams had er laatst wel 1 gevonden bij de Miss E. en die was ook top… Maar wil er MEER…!!!

Had ik trouwens al verteld dat ik een ring weer heb gekocht?? Moet alleen helemaal besteld worden… :frowning:

Cyn,is het een speciale ring dan dat tie besteld moet worden…?

en WEER gekocht??? had je m al dan???