TTT 126 we zijn weer compleet

@Miere
Toko klaar? Met of zonder boos worden?

@Roanna
Op pad vanmiddag, weet ff niet meer waarheen maar toch veel plezier.

@Cyn
Heeft het rustig op het werk vandaag. Nieuwe ring … wat voor iets?

@TRL
Vind C het leuk op de fiets? Voor vanavond veel plezier!

@Beps
Heeft hubs weer in het nieuw gestoken. Leuk winkelen zo!!

ellowww damesss

ik werd vanochtend om 6h wakker en dacht, gets, zal ik er maar uitgaan, ben ik lekker op tijd op het werk en lekker op tijd weer thuis… maar toch werd ik echt wakker en besefte ik dat ik weekend had!! hahahaha das nog eens echt een verrassings kadootje

hier schijnt het zonnetje, iedereen druk bezig zo te lezen
ik ga denk ik nog ff naar den bosch, maar weet niet zo goed wat het makkelijkste is, je kunt daar nl niet in het centrum parkeren, ze hebben wel een parkeerplaats met pendelbus maar ben er zelf nog nooit geweest… mhmhh misschien me toch maar ff aan wagen,…

@ Marion, nee Toko niet klaar, grrrr ben wel bezig, maar schiet nog niet op. Las ik nou ergens iets over dat huisje? Niet doorgegaan? Jammer.
@ Bloem lekker, zulke cadeautjes!
@ Beps, slanke man…leuk hoor, en jij zelf gaat ook goed, hè?
@ Cyn aan t werk, en een mooie ring gekocht? Foto?
Hoe ist met de toys?
@ TRL morgen naar de befteling, gezelli, als m’n kleindochter wat ouder is, ga ik ook misschien wel weer eens, mis dat soort uitstapjes best wel.

Nou, ga maar weer wat doen hier, volgende fase, eerst maar de kattebak, die stinkt!! Getver!!!

beps: nee had hem nog niet… was meer in de zin van heb maar weer eens een ring gekocht…
Trl: ze hadden mijn maat niet op voorraad… en aangezien hij om mijn middelvinger mag… moest hij op maat gemaakt worden…

Ehm foto… ff zoeken… :wink:

http://www.siebeljuweliers.nl/data/producten/28909-2-top10-normaal.jpg

En dan de wit-gouden :wink:

Miere: toys… Mams is vandaag de stad in met die bloemenpopje… en die ander zit in Las Vegas nu… is mee op vakantie met een engels meisje… Maar nog geen update :wink:

@ Cyn, bloempopje mag ook wel mee naar Adana, hoor, hoef ik niet alleen te reizen! Vindt ze vast leuk!

@Miertje: Ja ik ga wel, maar nu een btje echt langzaam. Sta op zo een ‘plateau’!! Maar ben mn vakantiekiloos kwijt, en ga langzaam verder. Ben op die 20 kilo al beretrots… Hubs ben ik gigatrots op: Gewoon DERTIG kilo he… Hij had qua shirts altijd 3xl(of groter) nu een xl(maar vaker een L-tje haha) We gaan goed.
Over 2 wkn is hubbie geopereerd, en dan is het afwachten wat hij gaat doen. Veel sporten op bed, met de handfiets(is een app wat je op tafel kan zetten) en veel bewegen op de krukken(dat vreet ook energie…)

Ohhh meiden, moet ik toch zo werken… normaal vind ik de avonden niet erg…maar in t weekend wel dus…

@Cyn: Leuk!!!

Zo meiden, op naar de baby(met 2 pakjes) en dan naar mn werk
Meld me wel weer als ik daar ben
:dag:

Cyn,mooie ring hoor.En bloempopje mee shoppen met je mams.

Mar,C gaat niet mee hoor naar de efteling,heeft tie toch nog niks aan.

Bloem,shoppen in DB.

Beps,veel plezier bij de baby

*Yeah!!! Cutie is in Las Vegas geweest en nu in California… :smiley: *

@Bloem
Naar Den Bosch … ga je ook aan de koffie met een bosche bol?

@Miere
Nee, huisje niet door gegaan.
Krijg jij ook al niets gedaan. Ik ben wel bezig zo nu en dan maar het schiet niet op. Nou … het zij zo. Lekker boeiend.

@Cyn
De kids op pad en mams koopt een ring … hij is mooi hoor!!

@Beps
Trots op hubs en hubs op jou. Gaat bij mannen nou eenmaal veel sneller. Het is eigenlijk maar oneerlijk verdeeld he? Luizenleven hebben die kerels toch.

Zo op mn werk…
Hier is het rustig, maar we gaan het zien

Ik klaar met werk… Nu naar huis… Morgen gezellig eten EN drinken hahaha… Heb er zin in!! Al zullen ze daar vast geen vodka red-bull hebben… En geen lekkere mannen… :frowning:

:dag:

Veel plezier!!!

zoooo ikke ook weer terug.

was een vluggertje, had onlangs een ansichtkaarten maker gemaild, waar een specifieke kaart van hun te koop was. de winkel hier in B is failliet, enige die ze ook had was dus in DB. al met al 2 uurtjes weggeweest, handig met die transferiumbus :thumbsup: cker voor herhaling vatbaar, tis alleen op zaterdag altijd veels te druk in t centrum. vind ik niet prettig, dus ff gauw gauw

kwam ik weer thuis, ff boodschappen doen en is er weer een overval geweest. dit keer bij de G&G… hij gaat lekker hier in de buurt :frowning:

@bloem
Weer een overval, gatver, lekker buurtje idd.
Vraagje, moet ik mijn foto’s comprimeren voordat ik ze bij FB kan uploaden?

tsssss het is hier rustig…

En bij jou op het werk ook rustig?

Goedenavond.

Inderdaad wat een rust hier.

Wat een weertje was het nog gebleven he, althans hier. Heerlijk zonnig en warm. Zijn even naar D’ter naar de MM geweest, want vorig jaar had kokkie daar een Plipse MP3 speler gekocht en die blijft nu steeds hangen. Staat van alles op, maar je hoort niets, dan een liedje of 7 en dan begint die weer van voor af aan. Maargoed, hadden natuurlijk weer niet alles bij ons, dus maandag gaat die jongen ons even verder helpen.

Oh, ik zat net ff voor de lol op de website van zonneweb en zag dat de prijzen ook weer omhoog waren gegaan op onze vertrekdatum. Ben ik blij, dat we nog voor de “oude” prijs geboekt hadden. Tja, dat heb je met “fluctuerende prijzen” bij Zonneweb, heb ik ooit ergens gelezen, maar dit keer dan wel in ons voordeel. :zon02:Hi, hi.

Beps… ah, zo siewig… werkse. :kus:

Ik bedoelde juist op het werk…maar idd hier ook haha!!!

@Roanna: Mooi dat jij lekker goedkoop uitbent!!! Maar zoals ik al zei, als wij gaan, dan gaan we toch al vast wat langer, dus dan maakt het niet uit:hihi: