Ach, dat weet ik toch ook wel Bepsje. Maar vond het juist op die datum een beetje frappant. Die andere prijzen zijn ook allemaal nog hetzelfde. ![]()
En anders zijn er nog zat andere TO die het aanbieden.
Tot hoelaat moet je Beps?
Ach, dat weet ik toch ook wel Bepsje. Maar vond het juist op die datum een beetje frappant. Die andere prijzen zijn ook allemaal nog hetzelfde. ![]()
En anders zijn er nog zat andere TO die het aanbieden.
Tot hoelaat moet je Beps?
Pff tot 22 uur…
Ach ja, en dan gaan we toch weer select tenslotte, dan kunnen we met elkaar borrelen,hahahaha
@ MK nee je hoeft foto’s niet te comprimeren voor FB maar het uploaden gaat wel makkelijker en sneller
@ roanna een overslaande mp3. moet je maandag nou weer helemaal terug??
die datum van jullie was echt een aanbieding! de prijzen er omheen waren allemaal hoger… nu de rest dus ook
goed dat je meteen geboekt hebt
@ beps tot 22h werken? geen crime night ![]()
@Bloem: Niet helemaal terug hoor Bloem. Het is net een kwartiertje hier vandaan. Ik denk, dat we nog eerder van hieruit bij de MM in D’ter zijn, dan hier in de stad en dan eerst nog een parkeerplaatsje moeten zoeken. Het lijkt ver, omdat het in een andere provincie ligt, maar b.v met de trein is het net 10 minuten.
Heel misschien weet ik ook waar het “probleem” zou kunnen liggen. Ik zeg zou! Ik heb hier n.l. een nieuwe snellere modem staan, omdat ik het abonnement met een jaar verlengd heb en zou daardoor een ander IP adres krijgen per 23 Juni, ( toen was ik nog op vakantie) maar werk nog steeds op de oude.
Waarom ik dat dan denk? Ik heb ff gegoogled en daar heb ik dit probleem met antwoorden ergens gelezen, dat het ook aan je provider kan liggen. Dus nu echt even de buurman vragen. :tssk:
@Beps: Zo is dat. Nog tijd zat …enneh… zekers… weer borrelen op het dak. :vak02: Yeaaa!!!
@ roanna owh 10 minuutjes das goed te doen dan!
maaruehm ip adres zou geen invloed moeten hebben op het uploaden van foto’s. tenminste neem aan dat je dat bedoelt toch?
@Cyn
Weekend nu en morgen borrelen. Geen lekkere mannen daar. Je weet het nooit! En … al was er maar eentje dat is toch genoeg?
@Beps
Nog steeds aan het werk, nog een uurtje en dan ben je klaar meis!
@bloem
Snel op en neer geweest naar Den Bosch en in de tussentijd weer een overval. Het houdt niet op daar bij jullie.
@Roanna
Weg geweest met de mp3 speler maar het probleem nog niet opgelost. Maandag maar weer terug dan. Jij gegoogled en misschien de oplossing gevonden voor je fotoprobleem. Hopelijk kan de lieve buurman het nu verder oplossen voor je.
@MK
Aan de slag met foto’s op FB. Duurt lang he, dat downloaden. Zal straks eens kijken wat je erop gezet hebt.
pfff nu ff aanpakken, en dan naar huis…
@beps
In ieder geval een mooi vooruitzicht of een pup of een vakantie!
@MK: Dat hopen we wel… Als ik nog vrij kan krijgen dan he…(is al behoorlijk seizoen voor mijn werk)
Als het goed is, staan de foto’s erop.
Wanneer iemand niet helemaal happy is met een foto, hoor ik het graag, dan zal ik hem verwijderen. Ik heb e.e.a. zo ingesteld dat alleen ww’ers kunnen kijken.
Een paar nacht- en weekend diensten vooraf en daarna weer, kan kunnen ze het eigenlijk toch niet weigeren…
@ MK dan zal ik als ik jou was maar ff je notification ding uitzetten want euhm… ikke ga ff kijken! hahahaha
Wat is dat??
Mk, dan krijg je van iedereen die een bericht plaatst op facebook een mailtje in je inbox…
Nou, ik heb me zojuist ook aangemeld op FB, maar vind het maar niks. :beef: Ha, ha. Maarja, misschien is het ff wennen. Voorlopig doe ik er nog maar even niets mee, dan zo af en toe ff kijken daar.
En daar laod de foto wel up, dus… vreemd hier.
@Roanna
Ik had je al gezien daar :unibrow:
@Marion: Ik jou ook en nog wel meer bekenden, :biggrin: maar ook mensen… die ik heel niet ken. Het zal!!!
Roanna ik heb je ook toegevoegd hoor als vriendje…leuke foto he van het salsa dansen…
@Viva: Dan kun je nagaan… ik heb wel je profielfoto gezien en je berichtje maar de rest niet eens. Waar staan die dan daar? Oh, ik ben ook zo’n digibeet he!!! :frown:
ik weet niet of het zo lukt, met deze link.