hihi iedereen aan de FB
Zo ik stop ermee voor vanavond…heb vierkante oogjes van fb…snap nog niet alles maar kom een heel eind.
voor iedereen welterusten…
Ik ben thuis, eerst AL die mailtjes van FB gedaan(moet die notificatie eens uitzetten, of juist niet, want anders kom ik er nooit denk ik haha)
Nu even nietsen en dan naar bed,…pff ben moe
Pffff… waar ben ik aan begonnen? :retard: Hoe zet je dat uit dan? Krijg nu om de haverklap berichtjes. Leuk hoor… maar toch wel een beetje teveel van het goede.
@Viva: Heb ze gezien hoor Wat deed jij dat toen goed he!!! Leuk foto.
@ roanna je kunt het uitzetten bij settings, maar je kunt het nu ook ff negeren… het wordt vanzelf minder haha
We zijn er maar druk mee he ![]()
We moeten wel uitkijken dat we hier ook nog blijven kleppen want anders halen de kuikens ons in.
Nou, vind het hier toch leuker. Gezelliger zeg maar. ![]()
Maargoed ladies… het is tijd. Bedtijd. Althans hier… pffff was ik nog maar op vakantie. :wereld:
Weltrusten all en tot morgen weer.
:slapen: :kus:
ja op vakantie is de bedtijd een stuk later… ikke ga nog niet slapen… zit half crime night te kijken
@Roanna
Ja dat denk ik ook vaak. Was ik maar op vakantie
Ik zit de andere helft crime-night te kijken :lol:!!
Nu ff op de stoel en dan naar bed
Tot morgen
@Marion: Maar jij mag al gauw en het is jou ook weer van harte gegunt. :kus:
Settings? Ook in het Nederlands? Oh!!! Nou, morgen maar eens even kijken dan. Bedankt. :slywink:
Trusteeeeeeeeeeeeeee :dag:
instellingen dan?? haha ik heb em gewoon op engels staan want die vertalingen zijn zo krom!
@ beps owh mooi, dan kijk jij de ene helft en ikke de andere helft… mis toch wel een stukje geloof ik
Oke dan. Ik weet nu even niet meer wat ik ervan moet vinden, want ik krijg reacties op een meeting in Rotterdam? Ik weet nergens van. :disgust:
Maargoed, ik ga slapen.
:kus:
Even kijken of de boel hier ook nog gewoon door loopt. En ja hoor, is een soort van topsport he. Van de ene site naar de andere :slywink:
jup en ondertussen ben ik bezig met 5000 fotos op flickr te zetten jaikssss
Heb je hier iets gepost … pingelt de ander weer en moet je daar de boel weer gaan checken … haha
snappen jullie nu waarom ik altijd zo mega druk ben ![]()
En dan moet je al je websites nog bijhouden :retard:
En nu toch maar het bed in want morgenvroeg moet er weer gewerkt worden.
Truste!!! Tot morgen :kus:
slaap lekker marion…
en het begint langzaam te dagen waarmee ik toch altijd zo druk ben (in de winter enzo)