welterusten!!
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Iedereen gisteren druk geweest met fb…
Wij toch besloten om naar de efteling te gaan,hoop wel dat het nog opklaart vandaag.Nu eerst de boel hier aan kant maken,gisteren de vrienden gehad en die kids hebben echt al het speelgoed aangeraakt waar ze maar bij konden pffff thuis spelen ze niet met speelgoed…hahaa.
Iedereen een fijne dag
Goede morgen …
@TRL
Hopen maar dat het weer wat bij trekt, als het maar droog blijft he? Hier regent het, in ieder geval veel plezier en de groeten aan sneeuwwitje!!
Ik ook wakker, werken van 12-20.30…
@TRL: Veel plezier!!!
EN de anderen: Niets beters te doen dan FB??? hahahahaha
Goedemorgen vanuit een regenachtig haagje, het komt hier met bakken tegelijk uit de hemel, dus dat wordt een hangdagje…blehhhh niets aan als het zo troosteloos is.
Tja en dan FB ik moet er nog wel een beetje inkomen, snap er nog niet zoveel van, heb wel mijn instellingen veranderd, anders dan ontploft mijn inbox in de mail…hihihihihihihi…
Er zijn gelukkig niet zo heel veel foto’s gemaakt he in de loop der tijd.
Beps werkse
Tlr, geniet van de Efteling.
de rest nog op 1 oortje denk ik.
Goede morgen,
Ik hoop dat het in Kaatsheuvel beter weer is dan hier!
Heb inmiddels heel wat e-mails ontvangen, maar ook ondekt hoe ik dat eventueel uit kan schakelen als het te erg wordt.
Goedemorgen.
Zo te zien nog alleen ikke.
Net dus ook weer ff op FB geweest en had weer nieuwe vrienden erbij, die ik natuurlijk allang ken. :biggrin:.
Net als jou Viva…het is wennen hoor… maar heb ook veel instellingen uitgeschakeld. Kijk zo af en toe zelf wel even.
Nu begrijp ik je inderdaad Bloem, waar al je tijd in gaat zitten. :biggrin: Tja… als je het goed wilt doen, kost het heel veel tijd. Ik blijf het dan toch maar voor de fun doen, maarja heb ook niet zoveel hobby’s/foto’s om daar op te zetten.
Kan me wel voorstellen, dat het voor sommigen een tijdverdrijf is hoor!
Iedereen een fijne zondag verder en Beps … werkse straks.
Hier ook een bietje druilerig. ![]()
@MK: :dag:
Haha, ik ga die instelling nog aanpassen. Ik weet gewoon dat als ik de mails niet krijg ik er niet heenga :lol:!!
@Roanna: moest wel om R lachen hoor, dat hyves makkelijker is haha!!! Ik zou m meteen killen ;)!!!
Zo en dan nu naar mn werk, meld me (hopelijk) nog
@Beps: Dat bedoel ik dus… dat iedereen alles kan meelezen. Is ff wennen hoor! En Hyves… nee, echt (nog) niet!!!
Zo, ik ga eens even languit in bad. Beps… nogmaals werkse en hopenlijk blijft het een bietje rustig…
Laterssssssssss :dag:
Het is rustig hier, is iedereen op facebook
?
mogguh
ik ben er ook weer
ff lekker broodje in de oven en cappu erbij…
@ anky ja iedereen kan het meelezen, maar dus alleen de mensen die je daarvoor uitnodigt natuurlijk…
ik vind hyves 300x nix want die heeft al die leuke opties van taggen, commentaren op foto’s, besloten groepen etc etc niet…
maar goed, iedereen zo zn eigen ding natuurlijk…
heb er gisteravond nog veel foto’s opgezet van eerdere meetings
wist niet eens dat ik die foto’s had! hahaha
ben overal en nergens, hyves, fb en hier…ik tik me een slag in de rondte, maar ga nu sluiten, het is pokkeweer, ga lekker een film kijken met hubs…
Goeiemorgen, o nee, het is al middag. Nou ja, net m’n bed uit, wat moet je anders vandaag?
Nou ja, heb nog wel wat plannen, eerst maar weer stofzuigen, zoals gewoonlijk met die veestapel hier. Dan ff naar jongste zoon die heeft een nieuw huisje, ff bakkie doen. En dan later in de middag komt A weer, gaat weer koken voor me, ben benieuwd of ik vandaag wel Köfte krijg, haha
Hoop ook dat het in de befteling een bietje droog is, voor TRL!
Beps aan t werk, en Bloem druk met FB. Ik als trouwe digibeet snap er dus niet veel van, maar ik volg wel, haha
Allemaal toch maar een fijne zondag, ondanks het druilerige weer, maak er wat van! :kus:
En ik ga nog eens denken WAT ik zal gaan doen. Verstandig zijn en eindelijk eens een beetje aktief in de toko aan de slag. Weer een nieuw album maken op FB en ondertussen wat beppen. Heb ook nog een verhaaltje op de laptop wat uitgewerkt moet worden. Of van alles een beetje?
:unibrow: :unibrow:
Nou, ik denk dat ik het daar (FB) maar bij houd. Vind dat eigenlijk al meer dan genoeg, dus ga niet hyven.
@Bloem: Ik had ze dacht ik nog net gezien gisteravond.
@Miere
Dan kijk je hem gewoon heel lief aan. Dan maakt hij vast wel kofte voor je. Wij hadden gisteravond trouwens nog een durum gegeten, daarna nog een cay op het terras van het turks cafe.
@Roanna
Die gedachte had ik ook al. GEEN hyves, maar ja … dat zei ik ook van FB.
Ja Marion, maar dan moet hij wel z’n “eigen” vlees meenemen, mannenschaap, haha, hij eet niet anders!!
Ach … laat hem ook maar lekker zijn gang gaan toch? Het is al heel fijn dat je zelf niet achter de pannen hoeft.
Lekker belangrijk wat voor vlees: ALS ER MAAR KÖFTE KOMT!!!
Zo zit ik me hier te vervelen!!
Elk uur komt er een collega bij…dus nu met 5 man/vrouw en niets te doen…toch volhouden tot 20.30!