:dag:
Ik net Miss-Flo weer geupdate… En nu even omkleden en dan naar broer… Straks uit eten!!!
:dag: :kus:
:dag:
Ik net Miss-Flo weer geupdate… En nu even omkleden en dan naar broer… Straks uit eten!!!
:dag: :kus:
@Beps
‘Lichtelijk’ overbezet die centrale bij jullie! Wat personeel betreft dan. Maar das niet jou pakkie an he. Betaald kletsen kan ook heel leuk zijn.
@Cyn
Waar is Flo overal geweest? Gaat ze ook mee uit eten vanavond? Smakelijk en veel plezier!
Nou, ik had altijd nogal vertrouwen in BR, maar nu??? Volgens BR zou het hier nu droog moeten zijn, maar het stort!!!
**
@ Cyn, ff linkje leggen naar miss Flo???
@ beps jaiks balen hoor… maar ja, wel gezellig kleppen of misschien toch eerder naar huis?
@ marion dat verhaaltje!! en foto’s!! veeeeel belangrijker dan de toko…
ik heb ook nog geen f gedaan… hahaha nou ja, lekker belangrijk
@Bloem
Je hebt geen idee hoe de toko erbij ligt :lol:
lekker belangrijk die toko…
daar kan ik echt niet druk van worden,…
Ik ook nog niet bepaald blijkbaar want ik zit nog steeds achter de klepdoos :lol:
neeuhj ach… weet dat ik ergens vandaag nog wel ff ga afwassen, stofzuigen en de konijntjes ga doen… maar wie zegt dat dat ook straks niet kan ![]()
Of morgen … overmorgen ![]()
Ik weet dat ik vandaag moet werken , dus normaal doet Hubbie dat :lol: :lol: :lol: :lol:!!!
Ohhh te erg…
Nog steeds weinig te doen
En dan moet je nog een uurtje of 5 … pffffffffffffffffff
jaiks…
nou ik heb al ff de was aangezet en als ik klaar ben met de volgende 600 foto’s dan ga ik eens wat anders doen ofzo… maar zo ver is het nog niet ![]()
Zo maar eens een hapje eten…
Wat heb je voor lekkers in je trommeltje?
Iedereen druk met van alles en nog wat? ![]()
Ik zojuist even alle weekendkranten doorgenomen en even wat administratie hier gedaan. Maak me niet te druk. ![]()
Beps… zet 'm nog ff op he!!!
scampi’s in limoensaus…
Zo, even nog een paar ( algemene) foto’s op Zoover gezet over ADR, kunnen aankomende gasten weer zien, waar ze heen gaan. :slywink: ( Daar lukt het dus wel om foto’s te plaatsen)
Ik ga zo even lekker een ordinair lekker patatje voor ons beiden halen hier op het WC. Geen zin om te koken en hebben al een tijdje geen friet meer gehad, dus mag het wel weer een keer.
Laterssssssss :dag:
zo…
afwas gedaan: check
was gedaan: check
konijnen gedaan: check
stofzuiger rondleiding gegeven: check
nu alleen nog ff koken, maar ik heb besloten eerst een stuk te gaan fietsen… wat? ja fietsen… t zonnetje schijnt hier en ik ga ff een stukkie fietsen…
ahum…
@Bloem: Gelijk heb je Bloem. :zon02: Profiteer van het mooie weer nu. Ik ga ook zo even fietsen, maar dan om frietje te halen. :biggrin:
Pfff wat DOE ik hier… al 20 telefoontjes gehad over de hele middag…PFFFF :retard: