pfew… harde wind tegen en de banden bijna leeg en geen pomp… was dus een vluggertje, maar goed, toch ff bewogen en buiten geweest…
nu ff lekker nasi maken maar eerst eventjes bijkomen :retard:
pfew… harde wind tegen en de banden bijna leeg en geen pomp… was dus een vluggertje, maar goed, toch ff bewogen en buiten geweest…
nu ff lekker nasi maken maar eerst eventjes bijkomen :retard:
En ondertussen verveel ik me nog steeds Heb voorgesteld eerder naar huis te gaan, maar krijg geen antwoord…
Ik wacht weer af, en anders nog 2 uur,…
Nog ff doorbijten Beps!!!
Hier ook harde wind, maar wel zonnetje gelukkig:zon02:Net samen met A en de honden naar het bos geweest, en inmiddels is de köfte in voorbereiding in de keuken! We hebben zat, dus wie wil!!! Welkom!!
Roanna aan de frietjes, ook lekker:biggrin:
@Beps
Nou meis, dat klinkt chique die scampies. Je wil naar huis maar geen reactie. Houd dan je gedachte maar bij een volle pot geld, een pupsel of een selectkamer met zwembad voor de deur. Dan is het misschien nog vol te houden
@Roanna
Gaat aan de friet vandaag
@Bloem
Heeft het werk gedaan en een vluggertje gefietst
@Miere
Hij had zijn schaap dus mee genomen :biggrin:.
Ik heb smerig gegeten, had niet zoveel honger dus dacht ik pak indonesische wraps. Krokant stond er op de verpakking. Nou, je kon er iemand een gat mee in het hoofd gooien. Gelukkig had ik voor de rest nog een kliekje van gisteren en ik heb maar een broodje hagel genomen.
Zo weer thuis en hebben redelijk weer gehad,af en toe wat miezer regen,maar daar kunnen we wel tegen…
Heel veel gelopen en nu brak…
Fijne avond verder…
@TRL: En… ben je nog ergens in geweest?
@Miere: Heeft het gesmaakt?
@Marion: Oh, wat jammer dan he? Tja… dan is een broodje hagel toch altijd wel weer een uitkomst. Lekker is wat anders. :biggrin:
@Beps: Het er al bijna opzitten, denk ik. Ha, ha. :dag:
@Bloem: Zo, dan ben je mooi druk mee geweest nog vandaag, maar dan kan het er ook weer even tegen. Toch?
NAAR HUIS!!!
Tot straks :dag:
Roanna,natuurlijk,fata morgana,waterbaan,droomvlucht,sprookjesbos,blackhawk,etc…was niet zo druk,langst moesten we wachten bij de droomvlucht…
Mar,lekker dat er weer voor je gekookt wordt.
Beps,wel thuis
@ TRL ook weer veilig thuis. tegen het einde van de middag werd het hier zonnig en blauwe lucht dus hopelijk heb je een leuke dag gehad
@ miere smakelijk
@ beps he he… t zit erop hoor!! eindelijk, lekker naar huis, naar hubs en aiji en de stoel
@ marion mmhmh boterham met hagel… ook lekker, maar beetje jammer van het koken
ik heb lekker nasi op en ben nu ff druk met ansichtkaarten schrijven. de hele woonkamer puilt echt aan alle kanten uit… hihi…
Hihi, krijg net bericht van mn jongste nicht, ze komt morgen logeren… das ook al wel 4 jr geleden ofzo…
Echt tof!!
leuk!! maar dan zullen we je wel weinig zien want die zit natuurlijk de hele dag met jou spelletjes te spelen!! hahaha
Ja dat zit er dik in. Vind het echt leuk dat ze komt. Had haar gezegt van: Anders kom je hier een paar dagen heen… nou en dat gaat ze dus doen…
Morgen in de middag komt ze, en dinsdag of woensdag(misschien wel pas donderdag) gaat ze naar huis. De keuze is aan haar… dus… we wachten af
Valt wel mee hoor. Is een stoommaaltijd van Appie. Maar erg lekker, met haricots verts, peultjes en paprika(gele) en die saus op lint macaroni. En minstends 13 scampi’s zaten erin… echt lekker:tongue:
Leuk hoor Beps zo’n logeetje. Best gezellig zo’n meid in huis.
Ik heb net even naar een mooie reportage zitten kijken over bepaalde geloven in Turkije en met name over de Alevieten. Lieten ze ook mooie dingen zien van Istanbul en Ankara en gedeeltes van het achterland en de geschiedenis ervan. Heel boeiend.
@ roanna waar was dat dan? tv? misschien kan ik het ergens terugkijken en/of hier op ww zetten
Hallo dames, ben ook weer boven water en ga nu ff bijlezen,reageer strakkies wel:kus:
@TRL
Gelukkig geen stortbuien gehad vandaag.
@Roanna
He jammer, leek me wel een interessant programma
@Beps
Nooit gezien bij de Appie, maar heb die maaltijden eigenlijk zelden.
@Bloem
Een kamer vol met postkaarten. Zal er fleurig uitzien daar bij jou
ja fleurig… zou zo je het ook kunnen omschrijven… denk dat de juiste term eerder: rommelig is
hahahah
@ raak hoestie?
Het was zojuist op Ned. 2 geweest met de titel: De weg naar Mekka.
Het was een deel van een serie documentaires. Deze heette: De kinderen van Ataturk.