Bloem: huisje weer alles afgecheckt en lekker wezen fietsen en nasi gemaakt, dus alles weer helemaal zoals gepland. Hier alles ok hoor.Die serie de weg naar Mekka is iedere zondag,wij kijken er altijd naar
Roanna : op de fiets naar het wc geweest om frietjes te halen,hebben ze gesmaakt?
Miere : 't is dat ik een bbc had maar je uitnodiging om kofte te komen eten lokte wel hoor
Beps : veel tijd gehad om te kletsen tijdens het werk en en had R het huis al helemaal toppie toen je thuiskwam?gezellig je nichtje te logeren
Viva : lamdaagje en fb aan het uitpluizen en filmpje gekeken, heerlijk toch zo’n dag er tussendoor
Cynnie : is nu uit eten
Trl : klinkt als een leuke dag die je gehad hebt,ben er langsgereden op weg naar Drunen en heb gezwaaid naar je:tongue:
Marion : jij was echt beetje zielig he met een broodje hagel, moeten we snel iets aan doen hoor !!
MK :hele leuke foto’s meis, als je kijkt wil je meteen terug he
hoop dat ik niemand vegeten ben
@ raak en hoe was de BBQ bij jullie? droog gehouden denk ik he? zelfs nog een beetje zonnetje…
@ roanna owhkey dank je wel… kan ik ff terug gaan zoeken dan
Bloem : ja echt mazzel gehad hoor, geen druppel en zelfs aardig wat zon, kon niet beter. Hoewel…bbc had in Turkije kunnen zijn:hihi:
@Bloem: Graag gedaan hoor!
@Raak: Zo, ook het weekend weer goed doorgekomen zo te lezen en zelfs alweer foto’s kunnen plaatsen hier. Ben je al verder dan mij, want hier lukt het nog steeds niet.
Maargoed, ga er geen punt meer van maken. Kan ze overal plaatsen, dan alleen nog niet hier. Komt ooit wel weer een keer.
Ik ga er denk ik, maar eens op tijd in!!! :redface:
Morgen heb ik vrij en ga dan ff met kokkie mee op hartcontrole en miss nog ff naar MM voor die defecte MP3 speler.
Weltrusten all en tot morgen dan maar weer. :slapen: :dag:
@ roanna slaap lekker :dag: en succes morgen weer op de controle
@ raak tja… kan nie alles hebben he?
Zo meiden, nog even teruggezwijmeld met de foto’s van iedereen… OHHH ik wil TERUG!!!
Nu maar eens naar bed. Morgen op tijd op, auto moet naar de garage…en daarna ga ik wandelen met Aiji en de kennis met 2 van die shibels…
Daarna komt nichtje, ik moet toch een btje goed slapen maar…
Tot morgen
:dag: :slapen: lekker
@Raak
Jullie hebben het gelukkig ook droog gehouden met de BBQ. En ik ben niet zielig hoor, met een broodje hagel is ook niets mis.
@Beps
Je bent me er eentje zeg! Ik zag dat je met shiba’s aan het strooien was :lol::lol::lol:
@Roanna
Op tijd erin vandaag. Voor morgen succes in het zh met kokkie.
@Beps
Helemaal vergeten, je nichtje kwam logeren. Zo gezellig die meiden he, lekker samen teuten. Hier komen alleen maar jongens en dat is toch anders.
@ beps slaap lekker :dag:
@ marion ach over een paar jaar heb je alleen nog maar vriendinnetjes over de vloer ![]()
nou ik ga ook maar eens slapen… tis alweer laat!
:dag: tot morgen
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Beps,leuk dat nichtje komt,veel plezier.
Raak,zag je zwaaien,heb terug gezwaaid;).Leuke bbq gehad dus…
Cyn,hoe was het etentje.En heb de update van de toys gelezen,Cutie zit goed he…![]()
Zussie,hoe was je weekend?
Fijne dag allemaal
goooooooooooood morning
tis nog veels te vroeg maar opende net mn mail en vond daar een berichtje van een heeeeel lief jongetje van 9 (of zn moeder) die mij wel een heeeeel speciaal kaartje wilde sturen. :biggrin: mijn dag kan dus nie meer stuk…
allemaal een fijne dag!
Ben ik ook weer…
@Bloemmie: DAT jongetje??? Ohhhh ben benieuwd…
Ik moet dus zo naar de garage…
@Marion: Ik heb geen shiba’s gestrooid… dacht dat ik dat juist geannuleerd had(ohhh word GEK van FB!!)
Goede morgen meiden … en warempel … de :zon02: schijnt weer.
@Bloem
Ja dat gaat ook vast een keer komen, die vriendinnetjes over de vloer ![]()
Jij in afwachting van een speciaal kaartje … spannend!!
@Beps
Sorry … ik zag het nog staan. Wennen he … dat FB. We moeten gewoon goed oefenen dan komt het heus wel goed.
@TRL
Hoe is het nu?
ja het zonnetje straalt hier…!!
@ beps uhm ikke nie snappen? hoezo DAT jongetje??? ikke nie snap… maar ben nog niet helemaal wakker hoor…
goedemorgen all :zon02:
goedenmorgen raak!!
hoe ist in den belsch?
goedemoggel…ik achter mijn bureau en heb 0,0 zin vandaag…maandagblues zullen we maar zeggen.
Iedereen een fijne dag, ik weinig beleefd, heb gisteren 12 afleveringen van 24 zitten kijken, en nu weer aan de slag.