TTT 126 we zijn weer compleet

werk ze viva!! succes vandaag

:dag:

Zo ik wakker… En voel me een beetje als in Adr… teveel gedronken dus… Nu nog even niks doen en dan naar het werk… :frowning:

Uit eten was erg leuk… E. werkt daar nog steeds… en die had wel in de gaten dat ik een collega wel erg smakelijk vond… Dus die werd er meteen bijgehaald enzo… Pfff schaamde me dood haha… :biggrin:

Nou ga maar even een broodje en een molletje eten denk…

TRL: ja cutie zit zeker goed… :wink:

:dag:

@viva
12 afleveringen, dan had ze vast vierkante oogjes…
Nu geen zin, heb je nog steeds bergen werk?

@trl
Leuke dag gehad zonder al te veel regen, ben je nog in de vliegende hollander geweest???

@cyn
Een gezellige avond gehad, maar moet dat nu bekopen met een zeer hoofdje.

@beps
Hoe vond je vriendin de babypakjes?

@bloem
Het hele huis vol met kaarten, kaarten en nog eens kaarten :smiley:

@miere
Je boft maar met zo’n keukenprins…

En ik zit ook weer op kantoor, ben op de fiets vandaag.
Hier een soap op kantoor. Een collega (directielid) is vrijdag vreselijk tekeer gegaan tegen een aantal collega’s. Hij heeft zelf iets heel lang laten liggen en vrijdagmiddag moet er om 15.45 nog een mailing de deur uit. Dat ging dus niet meer, hij razend! Heel onredelijk allemaal.
Moet er eigenlijk wel om lachen, het is te zielig voor woorden hoe hij zich gedroeg.
Vanmorgen heeft hij niet eens goede morgen gezegd…

hihih lekker dan MK, maar ja zal de sfeer niet echt ten goede komen

@ cyn hahahaha je hebt de smaak te pakken eh?
wat deed jij 1 mnd geleden? ik was aan t pakken :stuck_out_tongue:

Goeiemorgen,
Beetje druk weekend gehad, zaterdag overdag een feestje en 's avonds visite en gister ook. Vandaag weer back to reality, moet weer aan de crock

Mk,nee niet in de vliegende hollander geweest,heb hem ook niet gezien…Zijn vooral in de dingen geweest waar de kids ook in konden en aangezien die nog geen 1.20cm zijn,maar carnaval festival blijft leuk

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Viva,:kus:

Toos,crock ze weer vandaag.

Cyn,een licht katertje…Sterkte…

Nee de storm is hier geluwd…gelukkig maar nu druppelen de laatste herkansingen binnen, en heb net gehoord, dat dit dus de laatste week is voor de vakantie…dus jippie vanaf woensdagmiddag begint mijn zomervakantie tot 1 september heerlijk VRIJ, jammie…vervelend zeg.

Cynnie een kater gevoel
MK nou lekker dan zeg, hij zou zich moeten schamen.
Tlr…efteling leuk geweest, nu zeker nog een beetje bijtrekken van een druk weekend
Toos hele weekend onder de pannen geweest, en nu weer aan de crock, nou rustig aan zou ik zeggen, …enne gaat het niet met je arm, dan lekker naar huis, het werk is er langer dan jij.
Bloemmie ook weer bij de mensen, lekker geslapen.
Raak waar zit je, druk op het bedrijf zeker
Beps aan het werk???
Marion ook weer aan het werk, of moet je naar kantoor, of ben je gewoon vrij voor J, want die zal toch al wel vakantie hebben.

Viva,bijtrekken valt wel mee hoor,lag er gisteren al vroeg in en vanmorgen kon ik wat langer blijven liggen,want C sliep bij opa en oma,en daar heeft tie gewoon geslapen tot half 8!!! Thuis altijd 6 uur,half 7…

Marion,het gaat wel,als ik gisteren de vaders achter de kinderwagens zie lopen,heb ik het er toch wel moeilijk mee hoor.

Zo terug van de garage…

@MK: Pakjes waren helemaal goed!!! Was echt verschrikkelijk moeilijk, ze wilde iets voor nu, zomers, maar stoer in mt 56…grrr overal winterkleding…
Maar t is gelukt

Nu even t huis door, dan naar t bos…
en dan komt mn nicht, misschien de oudste ook nog laat op de avond…

@ TRL de vliegende hollander niet gezien?! jammer hoor, is vrij mooi daar aan het water, maar waarschijnlijk hebben jullie dan heel ruigrijk overgeslagen

@ toos werk ze weer! beetje weer in het ritme komen

@ viva weer zo lang vrij… :tssk: je kunt nog wel een keer op vakantie :stuck_out_tongue:

@beps
Veel plezier met de meiden.

@toos
Mag ook weer crocken, waar is de tijd gebleven, rustig wakker worden, naar de eetzaal, op je ligstoel neerploffen en rustig een boekje lezen…

@viva
Nog even en dan heb je lekker vakantie, red je het wel om alles af te krijgen of blijft het restant liggen tot 1 sept?

@trl
Carnavalfestival is ook best leuk, het deuntje blijft lekker in je hoofd hangen. En een voordeel, daar staat meestal geen wachtrij!

@bloem
Ben jij er wel in geweest?? Ik vond hem wel heel erg leuk!

hahaha ja tot nu toe ben ik er elke keer al 2x ingeweest… hij is zo leuk en nieuw, dat moeten we nog een x doen hahaha, ik vind het echt een hele aparte sensatie. adrenaline kick!

@Beps: Veel plezier vandaag
@MK; Nou wat gaat de tijd snel he. Hoe is het met je boek, schiet het al op?
@Viva: Durf je het uit te spreken, vakantie tot 1 september:finger: en dan ook nog naar gumbet>>>.
@Bloem: :dag:, hub moet nog steeds zijn foto’s verkleinen, zitten hele mooie tussen

Bloem,we zijn wel bij de python en het schip geweest,zijn daar op de trein gestapt.De houten achtbaan zat dicht.

Goedemorgen allen. :dag:

@Toos: Zo, nu wordt het weer serieus. Weer aan de bak, maar gelukkig wel weer met de gedachte… tot aan de volgende vakantie. :vak02:

@MK: Wat een afgang dan voor hem. En wat nu? Alsnog vandag alles weggedaan?

@Bloem: Ook weer lekker ( nouja) aan het werk. :dag:

@Beps: Lekker even naar het bos en dan meiden bezoek. Gezelli!!!

@Viva: Ook weer druk op het werk en zien dat ze alles weg krijgt, want voor jou begint de vakantie dus al snel. Bofkont.

@TRL: Dat heb ik altijd met de attraktie Small World in Disney Parijs als we daar in zijn geweest. Loop ik de hele dag met dat liedje in mijn hoofd. Its a small world, small, small, small. Zing het nu weer. :stuck_out_tongue:

@Raak: Ik denk weer druk? :dag:

@Cynthia: OOk weer werkse. Hopenlijk wordt het deze week wat drukker bij jullie.

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar volgens mij krijgen de kinderen in het zuiden deze aankomende week vakantie. Hier zijn ze vandaag begonnen.

@Toos werk ze
@MK: PFFFF houd op hoor, dat ritme is zooo heerlijk… IK WILL NOG MEER TERUG!!!

Op naar taak 2 stofzuigen

By the way Toos… ik had jou toch al foto’s doorgesuurd via de mail he? Tja, ik begin soms aan me zelf te twijfelen, omdat ik aan zoveel mensen het een en ander had doorgestuurd + de DDD he!!! :biggrin:

@Beps: JIJ MAG TERUG!!! :vak01:( misschien )

@roanna
Alle brieven moeten opnieuw worden gemaakt, er stonden een paar fouten in…
Vandaag gaat alles de deur uit :slight_smile:

@bloem
Ik vind de vliegende hollander echt geweldig, zo mooi gemaakt en zo super snel.

@toos
Nee nog niet verder in het boek gegaan. Ik heb ook nog een paar boeken liggen die van mijn tante zijn, daarna wilde mijn zus ze ook nog lezen. Die was er gisteren dus ik moest snel lezen zodat zij ze weer mee kon nemen.