@Roanna: Ik heb ze gekregen, ze zijn echt leuk. Bedankt!!
@ toos okidoki… we wachten rustig af dan he
@ mk lekker extra/dubbel werk dan
@ TRL ja de houten achtbaan was dicht idd, vond ik nie zo erg want ben er niet zo dol op (altijd blauwe plekken van)
@ roanna alles okey daar :dag:
@ raak had je mn antwoord nog gehad op dat mailtje met die foto’s? of is die ookal nie doorgekomen… kan namelijk de foto’s niet openen ofzo…
Bloem : geen mail gehad hoor
@Bloem: Zekers alles onder controle hier. :lol: Gaan zo ff weg naar het ZH en dan gelijk maar ff door naar de MM en als er dan nog tijd over is, nog ff hier naar de stad , want heb nog een kortingsbon van Di*on hier liggen voor korting op accecoires.
Wil kokkie even een extra batterijoplader met batterijen voor halen voor zijn Nik*n. Hij moet daar extra sterke batterijen voor hebben en die kosten best wat, maar nu met kortingsbon is het wel weer leuk. ![]()
@MK: Jeetje… dus vandaag alsnog. :lol: Zo hou je wel werk natuurlijk. Alsof jullie anders niets te doen hebben. Pfff…
@Toos: Oh, mooi. ![]()
Latersssss :dag:
Roanna : :dag:
@roanna
Ik hoeft het gelukkig niet te doen ![]()
Succes straks voor kokkie.
@raak
Druk op het werk? Is je dochter al terug van vakantie?
@ raak echt zoooo raar… ik mag jou om de 1 of andere reden niet mailen
snap er echt nix van. stuur het wel ff via pb dan ofzo :retard: weet t anders ook niet
@ roanna owhkey dan, een hele waslijst!
@Bloem: Ik heb het dacht ik aleens verteld hier, maar ik heb dat precies hetzelfde mijn mijn schoonzus in de achterhoek. Van haar komt wel bij mij aan, maar alles wat ik stuur, komt niet bij haar aan…Heel vreemd. En dat is al een hele tijd zo.
Oke… ik ga !!! :dag: Iedereen een fijne dag verder.
@ roanna :dag: succes en plezier bij t shoppen
ja ik snap d’r dus echt nix van. raak heeft me nu al 4 of 5 verschillende mailadressen gegeven maar ik kan nergens naartoe mailen… zie haar wel op MSN maar komt nix aan… al een keer gedelete maar nix :retard:
:paranoid: volgens mij heeft ze me gewoon geblokked maar ze zegt van nie :paranoid:
Breakie … breakie …
@viva
TV dagje gehad gisteren. Wat moet je anders met dat weer he? Behalve ww-en en fb-en dan.
Vandaag de zorgbaan, woensdag kantoordag. En de vakantie? Die begint voor mij 21 augustus, de rest werk ik gewoon. J krijgt de 25e vakantie, schiet ook al op zeg!
@Cyn
Heeft wat opstartproblemen vandaag. Er waren toch nog leuke jongens gisteravond?
@MK
Een collega door het lint gegaan.
Erg als je jezelf zo voor joker zet.
@Toos
Druk geweest met feesten, nu weer met beide benen op de grond en aan het werk.
@TRL
I know :kus:
@Roanna
Al op controle geweest met kokkie? Voor straks … veel shopplezier
problems met de email van Raak…en via pb.??? of via hyves…???
hyves? was da?! hahaha nee kan haar wel bereiken via pb maar niet via email
te gek voor woorden maar ach, t zij zo
@ marion en wat heb je voor de lunch? is er al zicht op een eventueel ander huissie?
Bloemmie ik net raak een mailtje gestuurd via de hetemail, geen probleem zal toch ergens een instelling niet goed zijn denk ik
ja i know
maar we komen er niet echter hoe of wat… i dunno
laa maa… we hebben pb enzo
![]()
Ik krijg ook mailtjes terug als ik naar bepaalde hotmail adressen wat wil sturen.
Cyn,druk??
jup… :biggrin:
nou ja, als ik ze nog terug zou krijgen! da zou mooi zijn, maar elas…
ach tja… hier schijnt het zonnetje lekker… en ben lekker bezig! ben echt groot geld aan het terughalen
whahaha owh too much details… nevermind
![]()