Bloem : mijn mail wel gehad? of nu mij geblokt ???:unibrow: hahaha
MK : dochter komt, als het goed gaat, morgen terug.ze kan nergens iemand bereiken en er hangt ook nix op de borden.ik heb sgr al gemaild maar krijg ook geen antwoord.we zien wel.
Roanna : niet zo druk nu, belgie en frankrijk dicht
Toos : ook al lekker druk weekend gehad
Viva : bij ons lukt het wel he:(
Trl : jij ook al problemen met mail??
Marion : wanneer heb je weer pauze ???:drugged:
Cyn : alles al op je nieuwe tel.geinstalleerd?of te druk
Beps : :dag:
Raak: ja hoor ben al helemaal gewend!!! Maar was echt mega druk vandaag… Hadden veel offertes uit te werken… Lekker dus
Nu maar eens ff mail bekijken enzo… ![]()
@ raak ben net thuis dus zal eens ff gaan kieken dan…!
enneuhmm frankrijk dicht tot en met eind augustus?? lekker rustig
nou snap d’r echt geen ene sikkepitje van maar heb nergens geen mail van jou ![]()
hahaha die Bloem, nou dat wordt puzzelen om de mail weer voor elkaar te krijgen…en big money…dat is niet verkeerd…
Goedenavond.
Ik kan op dit moment helemaal geen mail lezen, omdat de server to bizzy is. Ben ik ook lekker mee dan.
Zo, alles goed op controle en over een jaar pas weer terug en zelfs al afbouwen en eerdaags stoppen met bepaalde betablokker. Dus het gaat met kokkie de goeie kant op en zo hoort het ook. :redface:
MP speler afgegeven en wordt opgestuurd met een een coulance verzoek omdat hij iets meer dan 1 jaar oud was, dus afwachten weer. Nog hier naar de stad geweest en de batterijen voor het fototoestel erbij gekocht en wat zagen we daar?
Onze zoon met de crew, die stonden van die straatmuzikanten ( zang en gitaar) te filmen, voor de tv. Waren 2 zweedse jongens en die hadden hun accu van de auto stuk en stonden hier in de stad dus geld te verdienen om een accu te kunnen kopen. Dat riepen ze dan steeds om midden in de Hoofdstraat. Tja… zo kun je dat natuurlijk dan ook doen.
Verder alles goed hier?
hahaha wat een geinig verhaal roanna!! is ook een manier om europa door te trekken.!
ik ga ff eten en beetje bankhangen…
hahahha Roanna ik zie het al voor me, fijn dat ze toch een colanceverzoek hebben meegestuurd…maar het belangrijkste is dat kokkie weer helemaal goedgekeurd is…gefeliciteerd voor jullie en geef kokkie maar een dikke smakkert van ons
@Viva: Bedankt en ik zal het doen.
Doe jij ff de groetjes thuis van ons dan? :dag:
Roanna zal ik doen…:dag::kus:
groetjes terug hiero :dag: :dag:
hahaha :biggrin:
owh mail…
@Bloem: Ook groetjes weer terug. :dag:
Ik heb wel een half uur mijn de vrouw van mijn broer zitten l*llen, zij is jarig vandaag evenals mijn wijlen vader. Tja… aangezien we niet zo heel veel kontakt met elkaar hebben, heb je dan ineens elkaar heel veel te vertellen. Raar is dat!!! Maargoed, het zij zo!!
@Bloem
Ik had een gebakken eitje met de lunch, geen culinair hoogstandje maar altijd lekker! Vind ik tenminste. Huisje? Geen flauw idee hoe lang het nu gaat duren, sta er met 2 op de 37e plaats.
@Raak
Nu heb ik pauze tot morgenvroeg ![]()
@Cyn
Eindelijk weer wat drukker op de zaak, het heeft een week geregend en dan willen de mensen weer weg denk ik.
@Roanna
Mooie uitslagen van kokkie.
Grappig verhaal van die Zweedse gasten. Je moet er maar op komen he! Zo kan ik ook altijd nog geld verdienen. Denk dat ze vast wel wat betalen, met het verzoek of ik aub wil stoppen met zingen.
@ marion owh lekker eitje bij!
@ roanna weer bijgebept!
ALARM!!!
Raak wordt telkens van WW gegooid, ze zit nu moederziel alleen op FB ![]()
Zullen we haar gezelschap houden?
Wattttt??? Hoe kan dat nou?
Ik weet wel dat foto’s plaatsen voor sommigen hier moeilijk gaat, maar eraf gooien!!! :paranoid:
Ik heb net alle bijlagen verwijderd en kan nog steeds NIETS plaatsen. :disgust:
@ roanna heb je je files gecomprimeerd en OOK OPGESLAGEN??
arme raak
van WW gegooid… ![]()
@Bloem: Ik heb alles zo gedaan als jij mij in een vorige mail gestuurd had en tevens heb ik alles hier opgeschoond, maar het resultaat is nada. Heb momenteel geen enkele bijlage meer hier.
Dan erbij, ik heb ooit foto’s van mijn eigen toestel wel zonder problemen hier geplaatst en nu inenen kan het niet meer. Dat vind ik heel vreemd.
Ik zal vast wat verkeerd doen, maar blijf het vreemd vinden, want aan en op mijn pc is niets veranderd.
Gelukkig ben ik er nog niet afgegooid. :lol:
@Bloem
Heb je een mail van Raak gehad?