Nee heb nog niks gepakt, doe ik vrijdag wel effe. Zou er ook niet aan moeten denken om nou nog een kind te krijgen, man van celine is 67, arm kind.
Ik ga ook mn mandje opzoeken, heb het ook wel gehad vandaag. Slaap lekker voor straks en tot morgen. Oja en de groetjes aan R
Zo ben ik toch al weer wakker om naar t werk te gaan. Daarna naar Schiedam dus met die collega…En dan mag zij puzzelen hoe ze dat auto/brommertje(zo een kleine 45 km bak) naar Lelijkstad krijgt…PFFFFF :lol:
Meld me nog wel even voor we daarheen gaan.
Verder na zometeen dus vrij tot vrijdagavond 22 uur. Mag ik weer 3 nachtjes slaapwerken…
Tot straks
Verder iedereen ook een fijne dag. Heb even niets te melden, dat dat ik vanmidgag na het werk even bezoek krijg van vakantiegangers ( familie) uit Zweden.
Beps; veel plezier… en als je toch in de buurt bent… je mag een bakkie komen doen hoor… als jij hier dan wegrijdt, is je collega misschien net op de helft met 45 km wagentje hihi
Wendy; van bulldog verlost en nu 2 lieve kleine kinders die je mag verzorgen… Vandaag lekker met water knoeien met de kids
Toos; je weet nog steeds niet waar je heen gaat… tassen nog niet gepakt… maar ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben
Cyn en bloem alweer aan het werk…
Roanna; jullie zoveel vlees enzo overe dat je nog een keer gaat bbq-en met de buurt?
Zussie; met een vrolijke C heerlijk he… Jessy kan niet in bed want dan wil ze halverwege de nacht eruit en zal mij dan niet wakker maken… de grond is dus veiliger… Afgelopen nacht ook weer op de grond geslapen en nog best lekker ook hiih
Beps… wie ik?? Stresskip??? nee joh
Jessy doet het goed… huppelt alweer vrolijk als we naar buiten gaan… maar ligt nog wel op d’r kleedje… Kong ging er met succes in en nu ligt ze lekker op een bot te knagen. Pillen waren zo weg… krijg er handigheid in Nu lekker naar de tuin, want de zon schijnt!!
o ja… Gefeliciteerd met het nieuwe deell… Bloem; bevalling heb je netjes in je uppie gedaan… Je begint er ervaring mee te krijgen, heeft niet veel moeite gekost
@Damber: Nou, die straatBBQ hebben we hier al jaren hier in de straat en altijd op de zaterdagavond, voor de school weer begint. Hier dus a.s. maandag.
Jij de tuin in, dus ik neem aan jij nog in de ZW?
@Wendy: Oh, ons meisje van de administratie hier, heeft jou er ook bijgezet. Leuk he!!! :vak01:
Ja meiden. Er komt een neef van kokkie, die zijn kinderen in Zweden heeft wonen, omdat ze als gezin jaren in Zweden hebben gewoond en hij na zijn scheiding, weer hier in Zoetermeer woont. Zijn dochter met een heel klein kindje willen vanmiddag hier komen en of ik dan onze zoon ook even wilde vragen om hier te komen, want die jongelui onder elkaar zoeken elkaar regelmatig op. Zodoende, nu ze toch hier is!!! Dus wordt weer hier eten met z’n allen, maar dat vind ik wel gezelli.
Nou, ik drink ff mij 2e bakkie op en dan moet ik alweer bijna weg.