Turkish Tea Time **129**

nee, 2 kinders (hammies) :smiley:

Roanna; gezellig hoor al die eters :smiley: Ennuh… nee hoor; geen zw… gewoon lekker verlof. Had ik al aangevraagd toen ik wist dat m’n ouders op vakantie zouden gaan. Zou jes niet zo lang allenig zitten. Daarna pas besloten om haar te laten helpen…

ppff druk…
ff besloten toch ff bloed te gaan prikken
dus tussendoor ‘ff’ heen en weer geweest…

potsnotte… grgrgrgr wat een (bloed)beproeving zeg!! gewoon dik een uur weggeweest… echt zoooo slecht voor je humeur…

Bloem: :kus:

mn madagascar kaarten zijn onderweg!! whooo hooo

Iedereen druk? :dag:

Kwam nog ff snel aanwaaien, voor de visite er is.

Doeggggggggggg :dag: :dag:

ja… sow druk…

jij lekker bijkleppen met de familie… lekker in de tuin? misschien beetje BBQ food van gisteren opgemaakt…?

@Bloem: In de tuin dat is wel zeker, maar niet in de zon. To hot! Ja, miss kunnen we nog wat gebruiken van de spullen van gister, maar kokkie staat nu bananen te bakken ( pisang goring) en maakt straks nog een pan mi-hoen. Lekker makkelijk dus.

Oh bezoek!!!

uitslagen zijn al binnen ( 2weken vantevoren bloed prikken… myass!!) en assistent gaat kijken of ze de dokter te pakken kan krijgen…
ben benieuwd…

Bloem: sorry heb ik wat gemist.?? Waarom heb je bloed laten prikken dan?? En gaaf kaarten uit Madagascar!! :smiley:

zomaar… had ik zin an om bloed te prikken… :stuck_out_tongue:

nee, ik zei toch al dat ik me niet zo lekker voel de laatste tijd? nou ja, maak daar maar gerust ronduit ellendig van, dus heb doccie ff gebeld wat we gaan doen, bloed prikken en afwachten…
maar goed, heb verder geen zin om er verder over uit te wijden…

begrijp ik meis!!! Nou ben benieuwd wat er uit komt!

:kus: rustig aan!

tja… ik weet wel wat daaruit komt en ben ik niet blij mee…
we wachten ff af tot hij belt…

Bloem: :frowning: ohh… :frowning: Nou succes :thumbsup:

nou ik ga eens kijken hoe een colombiaanse maaltijd smaak… ben benieuwd…

Mmm nice :smiley: Have fun!

Weer thuis, doodmoe, karretje een LOR!!! dus das niet gelukt…
Uiteindelijk niet naar Schiedam maar naar OOSTVOORNE… F-ING end of the world…

Nou goed weer thuis, en klaar…
Meld me straks nu totaal verrot

Ik ben weer weg!!

Vanavond wel nog online… :smiley:

Ik ben ook weer thuis van een warm middagje bij de kids, had er maar 5 dus alleen op de warme groep, pff morgen weer, maar dan niet alleen op de groep :smiley:

@Beps: Was maar een half uurtje bij mij vandaan, je had een ommetje kunnen maken