Ik had erover gedacht. Als ik alleen geweest was… Zag Zieriksdingens al op de borden…
Maar ik had 2 collega’s mee, die ook weer terug wilden. Ook kwam ik langs mn pupsel…anders had ik op de terugweg daar ook even gestopt…jammer dus…
MAAR… jij woont dus echt 2,5 uur hier vandaan…echt in het ‘buitenland’ … maar wie weet komen we ooit een bakkie doen haha
Had leuk geweest als je “effe” een bakkie was wezen doen. Het is echt achtergebleven gebied hierzo, alleen met paspoort en visum kom je zeeland in>>>:vak01:
Het was kort maar krachtig, hub heeft het eten klaar. Vanavond fussedinges op het menu. Tot laterss
Toos: eetse! :dag:
Ik weer online :wub:
Zo eten op(vanmiddag wat bij de Mac gehaald, dus vanavond gewoon een boterham…)
Ikke vind het hier niet leuk, heet, zweet, vies, blehhh…
Ga maar naar bed daar is een airco haha…(nog even wachen…)
Beps: je hebt gelijk ![]()
Nou hier ook alles weer rustig. Het was hier ook alles of niets vandaag. Kwam mijn neef met vrouw uit Lelytown ook nog even aan, zoon met de vrouw voor dat nichtje uit Zweeeeheeeden, toen s,avonds nog de koffiekennissen. Kokkie en ik net alles ff getruust en hier en daar een doekje over heen en klaar was Klara weer. ![]()
@Toos: Er ook nog ff bijzeggen, dat als je naar Zeeland wilt komen, je paspoort nog minimaal 3 maanden geldig moet zijn, anders kom je er ook niet in.
Denk jij er ook wel om, om zaterdag ook je paspoort mee te nemen? Zul je denk ik nodig hebben.
@Bloem: :kus: Valt ook soms niet mee he!!!
@Cynthia: :dag: Nog steeds aan het MSNen met :wub: ?
@Beps: Wat een lekker endje weg zeg. Gelukkig airco in de auto, neem ik aan. Dus je collega nu nog niks?
@Wendy: Niet in het water ( badje) geweest met de kids vanmiddag?
@Roanna, nee niet in het badje gespeeld, stond alleen op de groep dus de kids hebben buiten gespreeld terwijl ik binnen een oogje in het zeil hield, en de boel vast op aan het ruimen was.
Helaas, morgen misschien staan dan met z’n 2en is beter dan alleen.
@Wendy: Tja… dat lijk me ook beter dan alleen. Ik vind het knap hoor dat je het kunt, want er zitten soms van die ettertjes bij!!! :biggrin:
@ toos fussedinges?
wij lekker kippetje met rijst en ditjes en datjes, lekker hoor en gezellig. ze is zo leuk en lief en op de een of andere manier heeft ze me doen beloven dat als het haar lukt om volgend jaar naar colombia te gaan dat ik dan ook mee ‘moet’ ja uhm… okey… geen idee wat ik daar moet doen (tis echt prachtig land hoor) maar tja… ach… we zien wel…
dokter belde… bloedbeeld zag er prima uit, nog beter dan in mei… nou lekker dan… ik snap er echt de kloten niet van… begin maar met medicatie ophogen en dan hopen dat het afneemt… ik weet het allemaal niet meer…
@ Roanna, nee vandaag gelukkig geen ettertjes. er zitten er inderdaad soms tussen die je gelijk achter behang wilt plakken, maar vandaag gelukkig niet.
@ Bloem, fussedingens, fusili met tomaat/marcarponesaus en pesto gehakt, van kies en kook van AH
@Bloem: Wat een tegenstrijdige uitslagen dan he! Maarja, als jij je zolang kl*ote blijft voelen, dan er toch verder laten onderzoeken, want dit kan toch ook niet.
Oh, naar Colombia. Lijkt me wel spannend.
Ja Toos… wat zijn fussedinges eigenlijk? Als ik het zo lees, krijg ik er al meteen rare gedachte bij… :biggrin:
@Wendy: Oh dat… nooit van gehoord, maarja… ik hou er ook niet van… :biggrin: Je moeder zal nu wel zeggen… wat lust Roanna nou wel dan? Heel weinig dus.
Hi, niet bijgelezen maar zie een nieuw deeltje
hoop dat alles goed is met jullie
hier iig wel, we hebben het heerlijk naar ons zin
Raak… :dag: lekker nog ff zo houden dan. Hier ook bloedheet momenteel, maar kan nooit zo leuk zijn als bij jou. Geniet er nog ff van.:vak02: Wanneer vertrek je weer?
@Bloemmie: Das raar. Jij voelt ‘het zitten’ zeg maar… en het bloed zegt: Is er niet… Raar hoor…
En naar Colombia… hihi… nee ikke kan niet mee hihi!!! Heerlijk meis, DOEN!!!
@Roanna: ja gezellig middagje dus met de fam…
@Wendy: Met de kinderen zonder badje…
@Raak: Welkom terug…
@TRL: America gaat niet door, fokker staat ons niet aan. Nu is er een aanvraag in Zweden neergelegd, en we mogen hopen op een reutje…(eind van dit begin van volgend jaar…begreep ik tenminste)
@Raak:Halloooooooo daar, je zal het vast naar je zin hebben daar. Morgen weer terug naar huis?
@Roanna; Klopt je bent een zekert met eten:lol::lol:. fussedinges is spiraalmacaroni of zoiets. Heb af en toe last van mn geheugen, komt van de cola light he
@Bloem: Bloedbeeld goed, is opzich een goed teken dan. Moet er een andere reden zijn waarom je je kt voelt
@Cyn: Aan het msnnen
hey raak nog ff langskomen… gezellie :dag:
@ wendy, owhhh zo… klinkt wel lekker dan!!
@ roanna, nee nix nie onderzoeken… alles wordt op de Crohn geschoven daaraan moet het liggen en blijkbaar zijn de bloeduitslagen goed… dus… ik weet het ook niet meer…
ben te moe om na te denken, ff teen en tander afronden en dan slaapie doen…
Mn oude buurmeisje is in colombia geboren en paar jaar geleden terug geweest, moet een prachtig land zijn. Dus als je de kans krijgt… doen
Roanna : als alles volgens planning is zaterdag avond/nacht om 23.59
Bloem : :kus:
Zie Wendy hier ook : :dag: welkommmmmm vanuit Turkije
is hier Turkije he, internet valt steeds weg dus kom niet ver met bijlezen hihi