@ bloem, het was ook erg lekker…! zeker een aanrader
Mn broer zit ook in de buurt van antalya, in lara, hotel titanic. Schoonzus belde vanavond hoe het met mij ging en zei dat het een prachtig hotel is met alles dr op en dr an. Hebben het prima naar hun zin
@Roanna: Een hok vol visite vandaag, gezellie
@Beps: Wat voor ras wordt de zweudse hund, zelfde als aiji?
@ raak ff die ezel een schop onder zn kont geven, die zwengelt het internet wel weer aan…
tja… colombia, lijkt me prachtig hoor, maar weet t zo net nog niet… misschien als ik de rest eindelijk een keer gedaan heb… ach we zien wel…
@Bloem: eerst maar eens kijken of het wel “aan” blijft, daarna kun je altijd nog zien
ja idd… en of ze daar wel heen kan/ mag etc…
owh well… me goes sleepie doen… too tiered…
@Toos: Hoest eigenlijk nu? Nog pijnlijk of alleen s’nachts met slapen?
Oh Toos… dan moeten we toch ook maar eens naar Lara toe he!!!
@Beps: Ja, was wel weer ff gezelli hoor.
@Bloem: Ja dat zal, als ze het niet weten, of niet kunnen vinden. Vervelend is dat dan hoor! Maarja… je zal er onderhand al wel aan gewent zijn om dat te moeten horen. :disgust:
@Raak: Zo’n luxe hotel en dan glijd het internet steeds weg. Zou een klacht indienen.
Trouwens die van die ezel aan zwengelen, vond ik wel een leuke van Bloem. Meissie… geniet er nog ff van hoor. :kus:
Bloem… truste. Tot morgen weer. :dag:
Ik haak ook af. Kokkie heeft met de afstandsbediening zitten klooien en nu zijn alle zenders van de leg en hier groot beeld en daar klein beeld en hij heeft er verder de ballen verstand niet van, dus kan ik weer zien, of ik het goed krijg. Mannen…soms… grrrrrrrrrrr. :finger:
Weltrusten ladies en tot morgen. :dag:
Wij zitten nog lekker buiten, hier waait inmiddels een fris windje.
@Roanna: Ben je mooi klaar mee, kun je alles opnieuw gaan instellen. Mn schouder voelt goed, is nog pijnlijk, maar kan het af met af en toe paracetamol. Zal blij zijn als de hechtingen er vrijdag uitgaan, die gaan behoorlijk trekken. "s nachts blijft drama, wordt tig keer wakker
@Bloem: Slaap lekker en kallum aan he
Ik ga nog even wat drinken en dan mn mandje in. Truste en tot morgen
Toos : ik zit ook op Lara, zit je schoonzus maar een paar hotels van mij vandaan, ik zit tussen Delphin en Concorde, moet ze zo kunnen zien:p
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side![]()
Toos:22 augustus weekendje weg
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Bloem,:kus: hoop dat je je snel beter voelt.
Beps,voor Jan L zover gereden.
Toos,fijn dat je schouder goed gaat.
Roanna,kokkie de zenders door de war gegooid,nu mag jij het weer in orde maken.
Cyn, :wub: gaat goed of niet…
Raak,geniet nog van je laatste daagjes
Marion,nog 1 dagje…
Fijne dag allemaal
mogguh
ugh…
@ TRL :kus:
@ marion nog 1 dagje!!! is het gelukt met kapper/ beauty dingetjes?
@ roanna hahhaa meestal is het andersom… sorry, tis geen leuk karweitje maar hhahahah… heb wel eens mannen horen mopperen over de vrouwen dat als ze er geen verstand van hebben ze met hun p**** van de afstandsbediening af moeten blijven
hahahaha
Goede morgen meiden …
Yes! Nog 1 dagje ![]()
De kapper heb ik gelukkig gehad. Een middagvullend programma. Ik was er om 15.15 en ging om 18.00 naar buiten. Heb me een poos moeten wachten. Had nog 20 minuten om te eten en toen mocht ik relaxen in de stoel. Ben er, wat dat betreft, klaar voor. Nu de rest nog he ![]()
@raak
Nog even genieten. Hebben ze gezellige terrasjes in Lara?
@Bloem&TRL
:kus:
@Roanna
Kokkie de afstandsbediening mishandeld. En jij maag hem weer oppeppen. Was hier ook altijd zo.
@Toos
Schouder voelt gelukkig goed. Nu de nachten nog he!
Goedemorgen all
Marion : ja heel gezellig, maar Lara is kilometers lang en je moet er echt de weg wel weten, Nog 1 daagje voor jou !!!
Ikke ga ontbijten met de kids. Fijne dag allemaal, lekker genieten van het mooie weertje bij jullie:kus:
@Raak
En jij van het mooie weer daar!!
Ohhh Raak IS nog in Turkije…(ik dacht al weer thuis…)
Ikke wakker, zus komt zo aan terug uit Kemer… Vanmiddag nog even in de buurt voor die brommobiel van mn collega kijken… Daarna naar mn ouders, daar zijn mn zus en fam, daar eten…(op de camping he…)
dus ook een lekker ontspannen dagje…
@Beps
Jij ook genieten van je familie en de zon!
En ik ga over tot aktie! Ik heb lang genoeg zitten teuten. Tot straks!
Goedemorgen allen. :dag:
Oh, dus het is wel herkenbaar van die AB voor sommigen van ons. Hi. hi.
Nou, ik heb 'm een gisteravond tot laat, 2 maal automatisch laten zoeken, maar alles is nog door de war. Wacht wel ff op de zoon. Die zal het vast wel weten. Ik heb het beeld al wel weer goed gekregen en de zenders zitten er ook allemaal wel op, maar vraag niet waar. Niet op de volgorde dus. Wat een k*twerk. :drugged:
@Beps: Jij ook een fijne (uit) dag weer.
@Marion: Oh… nog ff, dan mogen we jou uitzwaaien. Joepieeee!!!
@Bloem en TRL: :kus:Werkse.
@Raak: Nog even op bezoek geweest.
Nou ladies… we maken ons maar op voor 35 graden en dan het noodweer wat ze voor vanmiddag voorspellen. Lekker ff afkoelen weer.
Iedereen een fijne dag weer. :dag: