Marion, heel veel plezier in Side!
http://www.transanatolie.com/English/Photo%20Album/Scenes/scenes2/Side-Antalya.jpg
Marion, heel veel plezier in Side!
http://www.transanatolie.com/English/Photo%20Album/Scenes/scenes2/Side-Antalya.jpg
owh pretty picture
hier is de kickstart nog niet in werking gesteld… pfpfpff
@ roanna ja lastig he>? je wilt de zenders gewoon in een bepaalde volgorde hebben he? heb ik ook… succes
@ marion hoe laat vlieg je???
:dag:
Hello!!! :D:D:D
Ik vandaag weer aan het werk… Het is hier megawarm… en heb ook vanmorgen een mega-plensbui op mijn hoofd gehad… :biggrin:
Bloem: mmm kunnen ze geen verder onderzoeken doen??
Beps: fijne dag!
Roanna: hihi mannen
Hahaha nou succes!!!
Trl: ja gaat goed ![]()
Marion: bijnaaaaaaaa ![]()
Raak: :dag: merhaba!!! Fame Residende…
Wil ik ook wel heen!! ![]()
Toos: nog 1 nachtje… dan ben je verlost van je hechtingen…
Zo en verder weet ik het ff niet meer… ![]()
:dag:
Zooo ikke naar Appie geweest: HAMSTEREEEEEHEEEENNNNNN gewoon echt giga bespaard(ruim 70 euro haha) allemaal dingen die we altijd gebruiken, dan maar in het kolosaal inslaan haha!!!
Vanmiddag dus met die collega naar de NO polder, en hier komt iemand om de motor van Rubbie…
Hahaha en allemaal 2e gratis zeker bij AH?? ![]()
Jij snapt t… Ik gebruik altijd doof komkommer deo…2de GRATIS… nou ok, neem ik er toch 12…(betaal er maar 6!!) En zo veel dingen, brood, beleg, kaas, toiletpapier ed… kauwgom…
Echt TE VEEL verschil, toen langs 'De Olifant(J…o) daar 2 Dr Utker pizza’s voor 3,50(ipv 2,95 pst) nou ok… heerlijk, turkisch style TE LEKKER!!!
En zo ‘bespaar’ je toch veel…
@Marion:
http://www.booking.com/images/hotel/org/777/777530.jpg
Heerlijk genieten, morgen ben je er
Veel plezier… Genietttt
@ beps
goed bezig!! strax moet je nog aan de 3e vriezer
ghaghah ![]()
@Bloem: Kan zomaar :lol:!!! een kist ofzo…(als t manneke er is moet iktoch kijken of ik het red hahahaha)
hahahahahaha
hahahaha en ik lach wel… maar ik weet dat je het ook zomaar doet hahahaha ![]()
hebbie al een nieuwe auto
hahaha
Goede morgen iedereen.
@raak
Geniet nog volop in Lara.
@cyn
Een plensbui op haar kop en nu smoorheet.
@bloem
Het bloed is goed, maar voelt zich lang niet goed, balen hoor!
@beps
Heeft de halve AH leeggekocht, groot gelijk hoor, nu moet je je winst pakken.
@marion
Bijna, bijna, bijna…
@toos
Bijna de hechtingen eruit, dat zal vast wel opluchten.
@roanna
Druk bezig om alle zenders weer op z’n plaats te krijgen.
Ik heb vandaag lekker vrij en ben samen met G.
M. gisteren voor het eerst naar school en ze vond het helemaal geweldig.
En daar zit ze dan … met een lach van oor tot oor de foto’s te bekijken. Een soort van breedbekkikker zeg maar ![]()
En op 1 foto zie ik dan ook nog het plekje waar de foto van de strandbedjes gemaakt is.
THANKS MEIDEN!! Kus voor jullie!
@Bloem
We vliegen om 19.25 vanaf Dusseldorf. Kan morgen dus lekker rustig aan doen.
@Beps
Flink ingeslagen. Jij kan voorlopig vooruit!
Beps: hahahahahaha… Je hebt helemaal gelijk!! Wij ook van de week… de sate-schnitzels, file american… etc etc ![]()
@ marion owh rustig aandoen dan morgen, laatste spullen pakken, boel straktrekken en voila gaan met die banaan
we zien je dus morgen nog wel ff ![]()
@ MK owh goed hoor, M het naar de zin. hoeveel dagen gaat ze nu dan? leuk hoor… ga je nog wat doen vandaag me G?
Maandag, dinsdag en donderdag de hele dag en op woensdag en vrijdag alleen de ochtend.
Vanmorgen al een heel stuk gewandeld met de Buggy, boodschapjes gedaan, heerlijk rustig zo met z’n tweetjes.
Nu de tafel dekken en dan gaan we M. van school halen.
Goedemiddag
Raak; laat gezellig wat van haar horen vanuit Lara…
BLoem; balen, balen, balen… ga je je nu nog verder laten onderzoeken?
MK; lekker alleen met G. op stap. M. lekker aan het genieten op school. Zal best moe zijn na een schooldag…
Beps; asociaal veel inkopen gedaan, geef je groot gelijk… Nu even een berg geld… maar toch besparen.
Roanna; druk geweest met alle zenders… zoonlief komt helpen
Toos; morgen… morgen mogen de hechtingen eruit… zal het waaarschijnlijk prettiger gaan aanvoelen…
Wendy; weer lekker aan het werk met de kids… hopelijk vandaag wel met water… want het is hier om te smoren…
Cyn; ook weer lekker aan het werk… en regelmatig online ![]()
Marion;… koffers zijn ingepakt… vliegtuig is onderweg… tassen gecheckt… morgen is het zover… heerlijk genieten van Side!!!
Zussie; :kus:
iemand of iets vergeten… sollly… ook die een :kus:
Gisteren was er visite… een kennis die ik al een jaar niet heb gezien… was dus wel even gezellig en heerlijk kapsalon gegeten… mjammie. Vanavond komt zwangere vriendin met haar vriend gezellie… blijven ook eten…
ik zit nu in de tuin weg te zweten… heel af en toe een briesje om op te drogen… maar dat laatste helaas niet zo lang en niet zo vaak… Weeralarm… vind het best spannend… paarden van de manege staan op het land… (not the place to be)
Damber: :dag: Trek je het allemaal een beetje zo alleen?? Nog wat van mams+paps gehoord??
ja hoor, vermaak me prima
Mams stuurde vanmorgen een sms… gaat goed daar. ![]()