Mooi zo!!! ![]()
@ damber moeten de paarden dan niet naar binnen??
pgfff ik heb geen ene fukkieduck zin meer… en ik moet ook nog gaan sporten :retard: zal eens ff gaan sms-en of dat wel zo’n goed idee is…
Meiden ik heb
V
A
K
A
N
T
I
E
whiheee tis je gegund Marion
daar moet op gedronken worden!!!
jawel… maar eigenaar is op vakantie… heeft niemand verder ‘verantwoordelijk’ gesteld voor die dieren… 4 paarden kunnen niet over de weg en 1 daarvan kan ook eigenlijk niet in de trailer geladen worden (is half wild) en de overige paarden kan ik niet in m’n uppie vervoeren. Heb ik het met de dieren in deze hitte en straks het weer te doen>> Ja… kan ik in m’n uppie daar iets aan doen>>> nee… op hoop van zegen dan maar…
Heerlijk Marion… je hebt er lang genoeg naartoe geleefd en nu is het dan eindelijk zover…
@damber
Hopelijk valt het weer mee.
@marion
h
e
e
r
l
i
j
k
@wendy
Nog gespatterd met de kinders?
2e dag op school en ze zoeken nu al luizenmoeders… helaas werk ik op maandag ![]()
Goedenmiddag. :dag:
Vakantie Marion? En gaan jullie nog weg?
>>>
Heerlijk meid, het is je weer van harte gegunt. Morgen nog op je gemak de boel bij elkaar rapen en gaan met die banaan.
Pff… warm he!!! Zat net ff buiten de krant te lezen en voelde al grote druppels in de zon, maar het zet nog niet door. Een verfrissend buitje is anders wel even welkom hoor. Op het werk was het ook al zo warm. De meesten van ons liepen zonder sloof of zonder giletje, wat eigenlijk niet mag, maar poehee… :so: Sooooo hot!!!
@Damber: Tja, wel zielig dan eigenlijk voor die paarden. Hopenlijk zal het mee vallen. Dit kun jij in ieder geval ook niet in je eentje op je nemen,.
@Beps: Zo, jij de halve appie leeg gekocht.
Nou, als je het kan gebruiken… groot gelijk. Ik heb van de week de Vitali*** 2 voor 1 meegenomen.
@Bloem: En al besloten of het toch sporten wordt? Pfff… zou er ook even niet aan moeten denken, maarja…het is wel goed voor je lijf en leden. :disgust:
@MK: Hee, wat leuk dat het M. goed bevallen is op school. Al een hele meid he? En jij lekker de tijd voor G. nu. Leuke dingen saampies doen. Geniet er maar van.
@Cynthia: En wordt er nog een bietje geboekt met dit weer?
@bloem
Mams nog kunnen overtuigen…
@Bloem
Deze goed of had je liever een ander smaakje?
@Damber
Maar hopen dat het noodweer mee gaat vallen. Je zal maar paard zijn en er in staan. Of een automobilist en een op hol geslagen paard voor je auto krijgen.
@MK
Heb jij geluk dat je op maandag moet werken ![]()
@Roanna
Ja, ik geloof dat we een paar dagen naar Zandvoort gaan ![]()
IK had mijn hobbezak ook uitgelaten hoor, je pikt het af in dat ding. Moet eigenlijk ook gedragen worden maar aan personeel wat tegen de vlakte gaat hebben ze ook niets he. Dus maar gewoon in mijn shirt.
ze staan wel afgelegen… dus niet heel dichtbij de weg… (bij rita om de hoek)
@Damber
Ooooooooooooooooooooh, dan kan Rita ze altijd nog vangen toch ![]()
:dag::dag:
En wie mag Rita wel zijn? Corita? :paranoid:
@Marion: Oh, daar is het ook echt weer voor en het wordt volgende week ook weer warm, dus kun je best op Zandvoort wezen. >>>
Het rommelt hier al. :storm: Nog geen regen.
@Raak: :dag: :dag: :wereld:
Verdonk ![]()
Marion; denk het niet… zou wel wat zijn whahahahahah
Hallo, ik ben ook weer thuis van de kids, nu lekker weekend, de tas pakken voor toos want die gaat bijna op surprise weekend…!
@ mk16, nee, niet gespatterd vandaag, het was heel de middag dreigend en veel wind en om die kids nou een pessie te laten pakken is ook niet zo’n strak plan.
Wendy… een pessie?? Verkoudheid?
Hier geen gerommel… maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote druppels
Goeiemiddag,
Hier is het noodweer inmiddels begonnen. Onweer, het regent pijpestelen en harde windhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/onweer/19.gif.
@Marion: De koffers gepakt, haren in model en de laatste werkdag gehad. Nu vakantie. Even je zorgen aan de kant en hopen dat er als je terugkomt een huisje op je wacht. Een hele fijne vakantie en veel plezier in je geliefde Side samen met J:kus: