ja de wind stond daar precies op het plein, en geen zon, das niet zo lekker.
@Raak: Nog veel plezier daar in Lara:dag:
@Damber: Woont rita bij jou om de hoek dan? Vind het trouwens zielig als dieren in het onweer staan, weet ook wel dat het onbegonnen werk is om ze bij iedere bui binnen te halen. We hadden vroeger konijnen buiten in een hokje, als t 's nachts onweerde lag ik er wel eens wakker van of het allemaal goed ging. Wat een muts he
Die ziet er wel heeelll lekker uit
http://www.ywema.com/yweblog/wp-content/uploads/2008/cocktail.jpg
Toos met een cocktail, das een strak plan, wie weet t weekend wel ![]()
Hier ook even heel hard geregend, terwijl de zon bleef schijnen. Nu alles weer rustig en als je nu buiten komt… word je adem afgesneden door de hitte. Ik zeg tegen kokkie… het lijkt Turkije wel .
@Damber: Oh… die Rita. ![]()
@Toos: Ja, dat ziet er heel goed uit he!! Wat zou het zijn, denk je? Ik krijg er wel zin an.
Toos, alvast heel veel plezier!!!
Toos: alvast fijn weekend!!! ![]()
Marion: voor ik het ga vergeten… Heeeeeeeeele fijne vakantie!!! :kus: :kus
@ beps geef jij je anders op voor luizenmoeder? tonnen ervaring!
bedankt voor de cocktail, jammie hoor
@ toos owh spannend !! veel plezier dit weekend!
@ marion hoe lang blijf je eigenlijk weg?? en heb je trouwens weer een appartementje? ik weet het echt niet meer…
hiero met mams ge-smst maar pap smste terug… ze lag nog te slapen en zou me bellen, richting huis gereden, kreeg sms van pap dat mams nie kan bellen want ze lag nog zo heerlijk te slapen
ghahaha
dus ik ff naar de BB gegaan… verrassing: hamsterweek bij de BB… hahah, nee geen hamstertjes te koop maar konijnenvoer: eindelijk de grote verpakking 20kilo. ipv 5 kilo, 20 kilo is 9 euro nog wat, 5 kilo is 4.80 ofzo… tjingtjink
hooi: 3 halen 2 betalen, mooi, pik in.
en ik had een grote zak 25liter kattenbakkorrels voor de kooi: zegt t meisje bij de kassa, 2e is de 1/2 prijs…
heb dus nu 50 liter kattenbakkorrels in huis hahahah!! prijs viel echt mee…
en toen was ik thuis en dacht, goed voorbeeld doet goed volgen zzzzz en ben dus net pas wakker… ga zo bankhangen want nog errug duf…
Bloem: zooo dat is behoorlijk wat!!!
Je hebt gelijk hoor… lekker ff zzzzzz ![]()
Toos; heel veel plezier mocht ik je niet meer spreken :kus:
Marion; mocht je niet meer langskomen… wens ik je een hele goede reis en heel veel plezier en gewoon lekker genieten.
Bloem; lekker tukkie gedaan… en ingeslagen bij de BB
Ikke thuis, Moror verkocht…
Lekker bij ouders gegeten, met zus zwager en kids gekletst enzo…
Nu doodmoe, lekker naar bedje…
Tuurlijk komt ze nog ff langs, ik ben zo nog maar niet vertrokken.
Kleertjes uitgezocht net en zo de koffers er maar eens bij pakken.
Hier pittige buien, veel geflits en harde knallen maar het lijkt wat minder te worden nu.
O ja, we gaan weer naar het appartement Bloem!
Toos : schijnt verrassingsweekend te krijgen ??? veel plezier voor jullie meissie
Roanna : heeft Turkse temperaturen in Nederland
Bloem : kreeg lekker coctailtje en is op koopjesjacht geweest
Beps: motor verkocht, bij mams en paps gegeten en nu naar bed :slapen: lekker
Marion : al kleren klaargelegd,nu nog de koffer in
Damber : heeft paardjes met moeilijkheden ivm onweer, maar Rita V. moet dat maar oplossen. Verder heeft ze toch nog nooit wat gedaan ![]()
Wendy : met de kids bezig geweest, nu lekker weekend
MK : hoop dat je een leuke verjaardag gehad hebt voor de kleine meid, kon helaas niet online, geen internet, tja, blijft wel Turkije he:smile:
Cyn : heb jij het nog lekker druk nu ?of wordt het rustiger
Trl : hoe gaat ie ? nog plannen om hierheen te komen?
Verder weet ik het ff niet, zal de Raki wel zijn ![]()
Voor iedereen een heel dikke :kus:
Morgen ben ik weer de hele dag weg en zaterdag alweer de laatste dag.
Oh ja, moet wel zwaaien als Marion hier langsrijdt en een rondje vliegt boven Antalya, offe eigenlijk andersom geloof ik haha
@ raki… ehm raak geniet nog ff!!
@ marion tuuuurlijk kom je nog ff langs!!
@ beps wow, motor ookalweer verkocht! gaat snel, zijn gewild dan…!! goehooeed
zo… hier beetje stomme film zitten kijken en ik denk zomaar dat ik eens verder ga waar ik 2.5 uur geleden gebleven was…
truste!
Bloem : goed plan : truste:kus:
Ik weet dat er op dit moment niemand meer is, maar kom toch wel even nog truste zeggen. Was druk ff met muziek op de player van kokkie zetten, samen met de zoon.( Hulpie)
@Raak: Zo heeeee…helemaal van uit Turkije een mega update. Goed zeg en geniet die laatste dagen nog ff lekker van alles en iedereen daar. :kus:
@Marion: Ik neem morgen nog wel ff afscheid van je. Jullie gaan toch morgen, of is het al vandaag als ik dit post, op vakantie? Nu eerst alles de koffer in.:kus: Spannend weer hoor!
@Beps: Jee… wat goehoed en wat senel ook weer, is/was die motor verkocht. Nou, mooi weer voor die andere pot toch?
Iedereen… truste en tot straks weer. :kus: :dag:
:slapen: Nu.
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side![]()
Toos:22 augustus weekendje weg
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Marion en J,heel veel plezier in Side,lekker genieten!!!
Beps,motor verkocht,zo snel,weer extra ruimte in de schuur.
Raak,ja wil nog wel die kant op,maar wacht op een leuke aanbieding of een leuk prijsje.
Toos,veel plezier dit weekend,waar je ook heen gaat.
Mk,blij dat je s’maandags werkt,hoef je geen luizen moeder te zijn.
Bloem,:kus:
Cyn,begint in love :wub: te raken heb ik het idee
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Zussie,hier viel het noodweer mee,hoe was het daar en met de paarden?
Roanna,:dag::kus:
Fijne dag allemaal
Zo allen, ik ben weer wakker. Vanavond BBQ-en met T!
@Motor: ja verkocht, echt wel gaaf… Rubbie nu druk aan t kijken naar een scooter…(heeft geboden op 2, 1 is al acc…maar hij heeft liever de andere haha)
@Toos: Jij lekker weg vandaag/morgen… gezellig hoor… zou ook wel willen, maar ik heb nu mn 3 favo (slaap)diensten…
@Marion: Is er al (bijna) helemaal klaar voor, vanmiddag weg, vanavond al DAAR!!!
En nu…nu weet ik het niet meer oh ja:
**BIJNA WEEKEND(**voor de meesten)
Goedemorgen all. :dag:
Voor sommigen weer een spannende dag.
Ik ga beginnen met:** Marion en J.**
**Het is eindelijk dan zover. Nu is het jou beurt. Nu mogen jullie en daarom wil ik jullie een hele fijne, super, toffe vakantie en goede reis wensen :vak01:. Geniet er weer van. :zon02: :wub: **
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vakantie0032na3xr.gif