@Beps: Oh, ook spannend dan. Wat voor een zo ongeveer gaat het worden dan? Ben wel benieuwd hoor!
@TRL: Ik zal hier en daar ook voor je kijken hoor en het in de gaten houden en eventueel jou tippen. Moet het wel weer Kusadasi zijn? Ik laat regelmatig nieuwsbrieven van bijna alles ( vakantie’s dan) komen en mocht ik wat zien, zal ik aan je denken. Voor nu :kus:
Nou, iedereen verder een fijne dag. Ik ook ff aan de slag.:dag:
@Bloem: :dag:Nee, het beeld wel maar alle ( zenders) staan nog door elkaar. Ga er van de week wel even een keer voor zitten We kunnen kijken, maar wel lastig zo.
Goede morgen meiden!!!
Tijd om op te staan, nog even met de stofzuiger en dweil door de toko, de KD’s en een nog een paar laatste wasjes en dan vind ik het wel best. Vanmiddag even na 3-en gaat het feest beginnen. Dan rijden we aan.
@Roanna
Kokkie helemaal blij nu hij muziek kan luisteren’
Toos en hubs… jullie ook een heel fijn weekendje weg gewenst en ga er ook lekker van genieten, samen met je hubs. Jullie hebben het ook dik verdiend hoor! :kus:
Deze hoef je niet mee te nemen hoor. We horen het wel, als je terug bent… :dag:
Roanna,ja wel weer Kusadasi,8 dagen of 10,appartement vertrek vanaf 20 september.En vliegen op Izmir…
Cyn,wat niet is kan nog komen
Ik geen zin meer,broer is mijn eettafel aan het verven,mams aan het oppassen.Vanavond slaapt C bij opa en oma,ik ga naar de opening van de heideweek hier,nog nooit geweest dus ben benieuwd,Nick en Simon komen daar .
Marion; aan het aftellen… huisje straks helemaal strak en daarna>>> helemaal niet hoeven!! wordt gedaan
Beps; moteurt verkocht JOEEEEHOEEE
Toos; jullie ook lekker genieten!!! Ben benieuwd naar wat jullie te wachten staat…
Raak; nog even een dagje weg… morgen alweer terug… maar gelukkig mag je dan ook nog de hele dag genieten!!
Zussie; wil ook nog op vakantie… even wachten op een leuk prijsje
euhm euhm euhm
Roanna; liedjes op mp3 gezet en ook ik ben benieuwd of de tv het weer naar behoren doet.
Verder iedereen een :kus: die ik vergeten ben…
Vanavond lekker met collega’s uit eten bij de Griek… Mjammie!!! De paarden hebben de kleine storm hier overleefd en Jessy lijkt weer helemaal de oude te zijn ME IS HAPPY
Meiden ik ga de boel afsluiten. Kom vanuit Side nog wel een keertje binnen wippen.
Bedankt voor de lieve berichtjes en tot over een week of 2 … gorusuruz!!!