nu al??? wow die mensen zijn er vroeg bij dan!!
@ beps jajaaaaaa fotos!!
nu al??? wow die mensen zijn er vroeg bij dan!!
@ beps jajaaaaaa fotos!!
en we gaan nog nie naar huis… nog lange nie nog lange nie… en we gaan nog nie naar…
:retard:
@beps
Dat is helemaal mooi geregeld.
@cyn
Nu al voor mei?? Allemaal voorboekingen ofzo, er zijn toch nog geen gidsen…
@bloem
Late dienst?
Ga je nu vandaag sporten?
nee zeker niet, moet tot 6 werken en daarna eten bij paps en mams
Krijg de foto er niet af… zal de link ff neerzetten naar MP
http://link.marktplaats.nl/270946608
We zijn er behoorlijk blij mee… rijd als een grote brommer…
Nu bbq!!!
Mk+Bloem: er zijn bepaalde touroperator die de meivakantie in hun wintergids al laten doorlopen… (H*lland Int. bijvoorbeeld) En dus ja… dan moet je er snel bij zijn… Heb nu al weer megaaaa toeslagen op die vluchten… :finger: wordt er niet goed van… ![]()
Beps nice!!!
Hoe hard rijdt zo een??
Goedenmiddag. :dag:
@Beps: Wauw… zeg. Wat een gaaf ding. Nou, kan me voorstellen dat jullie hier blij mee zijn.
@TRL: Ik hou het voor je in de gaten. Ik heb het hier opgeschreven. Heel veel plezier bij de heideweek. Ik ben ooit een keer bij de sluiting aanwezig geweest, toen zoon in die buurt nog stage liep.
@Bloem: Heel veel plezier straks bij je ouders. Komt je broer met aanhang ook?
@Cynthia: Nu al? Ik kreeg net wel het winterboekje van BOX thuisgestuurd, maar heb er nog niet in gekeken.
Zo, nu ff met eten bezig. :dag:
ik heb ook honger :retard: wat een week…
Roanna: ja snel he!!!
Ik weer msn…
hahahah…
Hahahah Ikke weet een nieuwtje… ikke weet een nieuwtje… maar het is nog een geheim…
(en dus vertel ik NIETS!!!)
Zeg dan niets
Hahaha nu wil ik het weten!!!
Nope… haha
:finger:
![]()
I love you too…
hahahah… waarom verwachte ik dat antwoord al…
Nou ik ben offline!!!
:dag: tot morgen!!
Tot morgen Cyn…
Ohh ikke zo werken…
Ga eens kijken of ik al veel te doen heb voor straks…
:tssk: mmhmhmhh weet beps misschien waar ons toastje zit…???
gaaapp ikke weer terug… wonderbovenwonder deze werkweek ook weer overleefd… jaja…
lekker gegeten en gelachen en nu ga ik lekker heel het weekend slaaaaapuuhhhh te lui, te moe… zalig bedje liggen… mhmhmhm
Nee dat weet ik trouwens ook niet…ben wel benieuwd. Was even op msn met haar, wilde weten over haar hechtingen ed…(zijn er grotendeels uit, nu rustig aan revalideren) en toen gingen ze weg… spannend zoiets…(Echt (n)iets voor mij …)
mmhmhh wat voor nieuwtje weet je dan wel… iets wat ons ook aangaat of ‘gewoon’ een nieuwtje…