Turkish Tea Time **129**

als ik het kon vertellen dan vertelde ik het wel… nieuwsgierige aagjes…;)!!!

Nee jullie horen het vanzelf wel

mmhhh…

@ allemaal, Toos is vandaag al vertrokken, dit hebben me vader en ik bekokstooft.
Nu willen jullie wel weten waar ze naar toe is… ze overnachten nu in Vaals, en morgenochtend vertrekken ze naar Valkenburg waana ze gaan shoppen in Maastricht…!

heeft ze haar paspoort wel mee dan?!! limburg is buitenland :stuck_out_tongue: hahahaha neee echt super leuk!! ik hoop dat ze een heerlijk weekend heeft

maar ik duik maar eens mn nestje in… :dag:

@ beps werk/slaap ze

Ohhh Wendy: Hebben jullie haar daarheen gebracht… dus toch zuiden zoals ze al dacht…hihi!!!

Ikke zover klaar… alles in orde gebracht, morgen kan ik zo huphuphup alles verzenden en klaar zijn in 15 min…dus zo maar eens naar bedje…

Goedenavond.

Zo, wij waren even naar de stad geweest, want daar was tempo doeloe, oftewel door het centrum heen, hier en daar Indobandjes en Hawaiaanse dansmeisjes. Lekker gedanst midden op straat/plein. Erg gezellig en leuk om weer even vele oude bekenden te zien, die hier toch ieder jaar weer op af komen.

@Wendy: Dan zat ik er in eerste instantie niet ver naast. Wie schon oes Limburg es. Leuk hoor!!!

@Beps: Oh, ik ook zo nieuwsgierig he, al heb ik wel een klein vermoeden.
Beps… werkse zo.

@Bloem: Al lekker op 1 oor?

Ik ga de boel ook op slot doen hier. Moet ik nog een :idea: aan laten? Laatkomers zijn er even niet he!!!

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

Zo weer thuis,gezellige avond gehad,Elize vond ik niks,kreeg het publiek ook niet echt mee,Johan kreeg het publiek goed mee,toen one,two,trio dat was helemaal top.Daarna een showband die een optreden gaf en met de hele band op het podium kwamen staan,podium was niet zo heel groot dus mieterde er 1 vanaf,maar show must go on en ze gingen gewoon door,terwijl de gevallende behandeld werd,daarna Nick en Simon,waren ook goed (ondertussen werd de gevallende per brancard afgevoerd).Nick en Simon komen donderdagavond weer hier in de MM.

Beps,gave scooter.En je maakt ons weer nieuwsgierig.

Bloem,lekker gegeten bij ouders.

Toos,helemaal naar limboland…Wat zal ze genieten.

Roanna,dank je.

Zo en nu ga ik ook op 1 oor,hoop morgen een beetje uit te kunnen slapen.

:idea: zo ik kom het schemerlampje uitdoen… iedereen al in diepe rust vermoed ik.

Zussie; super dat je het zo naar je zin hebt gehad… balen dat er iemand van het podium is gevallen, maar dat is natuurlijk te verwachten :frowning:
Bloem; werkweek er weer op zitten en lekker bij paps en mams gegeten
Roanna; ook lekker genoten in het centrum
Beps; 2 nieuwe scooters gekocht WOW en euhm… ik ook een aagje…
Cyn; druk met meivakantie en met msn…
Marion; al op plaats van bestemming vermoed ik zomaar…
Toos; heerlijk aan het genieten… ben benieuwd.
Wendy :kus:

Vandaag rustig aan gedaan… beetje in de tuin gehangen tot ik gebeld werd door Florance… opa was niet thuis… boel wel op slot, maar verder geen briefje/ telefoontje of wat dan ook… Na veel te hebben gebeld heb ik hem uiteindelijk aan de foon gekregen… bleek hij bij z’n vriendin te hebben geslapen!!! Prima… maar bel de zorg dan even pffffffffffffffffffff ik kreeg dus de vraag of de politie ingeschakeld moest worden… heb gezegd dat ik eerst zelf op onderzoek uitga voordat ik de politie inschakel…

Nou ja… m’n schoonzus ook nog even geweest en later schoof een vriendin ook nog gezellig aan… Om 18:00 uur bij de Griek afgesproken met collega’s en heeerlijk gegeten.

Met Jessy gaat het goed. Was vandaag wat pieperig/ zeurderig… maar wilde eigenlijk ook geen aandacht… eerst even aangekeken/ nagekeken en toen maar genegeerd… was toen ook snel over… Nou ja… ze maakt het goed, dus maak me geen zorgen. BEDTIJD!!

Goedemorgen…
Ik heb het er weer op zitten… GEEN telefoontjes gehad(nou ja 2, 1 omdat het gas het niet deed–> gasbedrijf graag, en 1 die niet eens de beleefdheid had te zeggen dat ze verkeerd gedraaid hadden,…)

Nu nog een uurtje plat haha

:jamaica:Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Wat hebben we een klein lijstje nog he,…
Ohhh en ik sta er niet in, en kom er ook niet in… GRRRRRR(hihi)

Ik hoop dat ik er binnenkort weer in kom… Gaan vanavond kijken hoe en wat voor onze vakantie in maart… :D:D:D:D :biggrin:

Cyn,leuk nu al kijken voor maart,al een idee waarheen jullie willen?

Beps,hebben jullie nu allebei zo’n scooter?

Wie weet kom ik ook nog in het lijstje.

Trl: thaaaaailand… :smiley:

En dan de andere kant op denk ik zo :D,lijkt me mooi.

mmm nog geen idee… Misschien wel weer een beetje hetzelfde rondje… maar dan wat korter en dan eindigen aan het strand… :smiley: Broer en aanhang willen ook mee… en die zijn er nog niet geweest… Dus dan moeten ze natuurlijk wel wat zien :wink:

Goedemorgen ladies. :dag:

@Beps: Zo, jij alweer het eerste nachtje erop zitten en zo te lezen, aardig rustig geweest en nu ff een dutje doen.

@Damber: Ook geen moment verveeld nu A en H er niet zijn. Ook lekker uit geweest en ook gezellig gehad. Mooi zo. Gewoon vaker doen. Hi, hi.

@Cynthia: Jee zeg… mooie vooruitzichten weer. Hebben jullie een rondreis Indonesie aleens gedaan of trekt dat niet zo? In ieder geval voor jou weer een leuke klus, om het weer uit te mogen zoeken. :thumbsup:

@TRL: Heerlijk op je gemak kunnen doen vanmorgen. Zo te lezen, heb jij het ook fijn gehad gisteravond. Fijn he, zo’n avondje uit zo af toe!!! Enneh… ja, wie weet, jij ook dit jaar nog in het lijstje. We gaan helpen zoeken. :kus:

Hier verder even niets spannends te melden. Even zo een beetje de hut strak trekken en dan schapjes doen en dan op naar vanavond, wanneer we dan weer onze jaarlijkse straatbbq hebben.

Zet 'm op de meeleesstand, dus wie weet tot laters nog weer.

Iedereen in ieder geval een heel fijn weekend. :dag:

Roanna: ja Indo trekt ons ook heel erg!!! Maar dan willen we ook naar Java en aangezien het toch soms wat onrustig is daar… wachten we daar nog even mee…
Veel plezier met de BBQ… :wink:

Goedemorgen dames,

Cyn; naar Thailand… cool!! Hoop dat jullie wat leuks kunnen vinden. 2 collega’s van mij hebben zo’n rondreis gemaakt… schijnt echt te mooi te zijn en je kunt er verschillende rondreizen maken… (maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen hahahahah)
Beps; rustige nachtdienst gehad… Altijd balen als men verkeerd draait en dan de moeite niet nemen om dat aan te geven maar gewoon weer ophangen :frowning:
Roanna; schapjes, huisje glad en vanavond gezellie bbq
zussie; ga duimen dat er voor jou ook nog een leuk reisje in het verschiet lig

Gisteren toen ik bij de Griek was, werd ik gebeld door de staleigenaresse met de vraag of ik No Name (paard dat ik zou gaan leasen) uit het land wilde halen en dan rijdend terug te brengen naar stal (ongeveer 45 minuten stappen). Nu heb ik haar ook naar het land toe gebracht en was madammeke best aan het stuiteren (galop op de plaats/ scheef lopen/ bokken) maar uiteindelijk werd ze halverwege de rit wel rustig en kon ik haar aan een los teugeltje rijden. Ik heb gezegd dat ik haar terug zou rijden, maar hier nu dus de halve nacht van wakker gelegen. Toen paard namelijk op het land stond, kreeg ik te horen dat dit de eerste keer was dat een ‘buitenrit’ goed was afgelopen… Die woorden hebben dus de hele nacht door m’n hoofd gespeeld. Ik zie het niet zitten om de grond van dichtbij te zien… Heb net dus maar even gebeld om te zeggen dat ik wel mee ga, maar niet op DAT paard… Heb overigens ook besloten om No Name niet te gaan leasen en dat ga ik vanavond dus ook kenbaar maken… STRESSSS