@Damber: Pffff… zo te zien, heb je je eigen weer wat moois op de hals gehaald. Nou, ik zou het ook eerlijk zeggen hoor, als ik er al van wakker lig. Je moet het maar wel durven he!!! Nou, succes met het nemen van je beslissing.
@Cynthia: Tja… maar op Java en met name Jakarta is altijd wel rotzooi en zou je er dus nooit naar toe kunnen gaan en toch uit mijn omgeving gaan velen weer binnenkort. Ik denk, dat daar heus wel rekening mee gehouden wordt. Maarja…als je hier bang voor bent, moet je het inderdaad ook niet opzoeken.
Zo, koffie op en nu ff aan de slag hier. Het kwam er nog even niet van!! :wasted:
Roanna: ja weet ik… maar goed… nu net na die aanslagen wacht ik wel nog even een jaartje of 2 ofzo…
Damber: ik weet het… was in maart al in Thailand he
@TRL: nee we hebben er 1. Kan 1 pers met de auto naar bijv de hondenschool, en de ander(ik dus) op de scooter naar het werk… bijv… Gewoon als 2de vervoersmiddel
@Cyn: onze eerst volgende reis is wss NIET naar Thailand…juist omdat al zoveel wat we gedaan hebben in de meeste reizen zit… Nu eerst de hondjes, en dan zien we verder…
Ohhhh niets bijz gekocht, spullen voor de hondenbenches in de auto, wat etensspul en De Pan terug gebracht naar Het’s!
Beps. ja dat is waar… maar omdat broer+schoonzus nog niet geweest zijn… en het zonde is als ze vrijwel niks zouden zien wat eigenlijk wel moet (bangkok, river kwai, drijvende markt, chiang mai) vinden wij het niet erg om dingen dubbel te zien
@ TRL gezellie avond gehad, lekker hoor… en heb je een beetje uit kunnen slapen?
@ damber tjee he nie nix dan, succes
@ roanna lekker BBQ-en met de straat, gezellig hoor…
niemand in september weg? het gaat alweer vlug he? in principe kan ik er ook wel in voor 1e weekend van november, maar ach… nog nix vastgelegd…
Even tussen het tenten opzetten door… heb even terug gelezen.
Nou, ik zou liever 4 dagen naar Istanbul willen voor dat geld. Heb toch al zo’n hekel aan kou. Brrrrrrr… moet er niet aan denken. :biggrin: Enneh… foto’s van de wintersport heb ik al genoeg. Ha, ha.
Maargoed Cynthia, als het jullie leuk lijkt… doen!!! Het is wel weer eens wat anders he!!!
@ roanna veel plezier vanavond
en even voor de goede orde, ijsland is vooral watervallen, geisers, hotsprings, en volgens mij nie echt zo ‘wintersport’