Iedereen de groetjes van Toos, ik had haar een sms gestuurd omdat ze gister zoiets had van: als ik het maar leuk vind waar ik heen ga. Nu zat ze op een terrasje in Maastricht… en genoot van alles…
Ja ik weet ook dus HEEL goed hoe de oven te bedienen,… ook zeker weer aangenaam lekker. Zo vast even kijken of het niet te druk wordt voor morgen haha…
Zo ik heb HEERLIJK geslapen(van 1.30-6.30) overgedragen, nog een uurtje terug en nu aan het ontbijt.
Eerst naar de kerk, en dan vanmiddag weer naar Sliedrecht(hihi en puppieknuffelen…)
@TRL: Het was echt weer erg gezellig. Er waren er wat minder mensen dan vorig jaar, maar die hebben we eerlijk gezegd ook niet zo gemist, als je begrijpt wat ik bedoel. Jij lekker naar je cluppie vandaag. Heel veel plezier hoor! :kus:
@Beps: Ook weer een drukkke, maar leuke dag. Jullie ook heel veel plezier.
Ik zo ff de boel nog strakker trekken dan anders, want er komt vanmiddag hoog bezoek, van mensen die op doorreis zijn. :lol:
Zaten gister nog aan de Maas. Hi, hi. Maar zo dadelijk ook nog eerst helpen de rotzooi van gisteravond op ruimen en de grote tent afbreken enzo.
Iedereen een hele fijne en :zon02: dag gewenst. Laterssssss :dag:
wie o wie was met dit rampzalige idee gekomen!?! blegh… om half 4 sliep ik nog niet en sinds half 6 om de haverklap wakker van idiote geluiden van boven zucht!
@ roanna ja echt? is da nie hardstikke om? nou ja, doe ze de groetjes :dag:
@ beps jij lekker knuffelen, geniet ervan
@ TRL :kus: lekker naar je clubbie vandaag. geniet