Turkish Tea Time **129**

He bah Cyn… wat vervelend nu. Nou, jij ook gecondoleerd dan… zijn nooit leuk zulke berichten. :tssk:

Maargoed ladies… ik ga me opmaken voor het bbqfeest hiero in de straat, dus zie jullie of heel laat, of anders morgen weer.

Iedereen een fijn weekend verder. :dag:

Ja dankje hoor… :kus:

Ik ben weg…

Fijn weekend!!! :kus:

@ roanna en cyn: fijn weekend

hier een hele dikke envelope met kaarten uit Madagascar :smiley: :biggrin: dit postcard verzamelend meisje is heeeeeel gelukkig :stuck_out_tongue:

Iedereen de groetjes van Toos, ik had haar een sms gestuurd omdat ze gister zoiets had van: als ik het maar leuk vind waar ik heen ga. Nu zat ze op een terrasje in Maastricht… en genoot van alles…

Zo wij eten nu…:dag:

leuk hoor!!
wow… alweer half 7?? sjiiitt ik moet ook maar es wat te eten gaan maken… crime night ten slotte…

Ja en ik moet werken… dus Pizza’s greek style… Ben benieuwd. De Turkisch style was ZALIG!!

mhhh ikke burritos en ik moet zeggen… jammie jammie me lekker koken kunnen :stuck_out_tongue:

Ja ik weet ook dus HEEL goed hoe de oven te bedienen,… ook zeker weer aangenaam lekker. Zo vast even kijken of het niet te druk wordt voor morgen haha…

ja mijn oven… zou echt niet weten wat zonder te doen… echt geweldig ding! :stuck_out_tongue:

Haha ikke ook niet zonder…
Heb dus De Pan, kapot, naar de winkel terug gebracht… die ga ik al zo missen haha

wat zeiden ze ervan? gaven ze niet meteen een nieuwe mee dan??

ikke ga crime-nighten

Nee dat wordt opgestuurd, 6-8 weken he… ik heb m al 3 mnd… dus geen DOA…
Zooo irri…

JAAA crime night, maar ben vast aan t werk…wil wel proberen wat te slapen
Morgen eerst kerk, dan naar Chira, en ook weer aan t werk…
Komt goed…

Nu ff kijken

lekker rustig geweest…
crimenight voorbij… me moe… morgen sporten met mams… volhouden he?! blugh

slaap lekker allemaal

:jamaica:Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Bloem,sport ze vandaag.

Cyn,en zijn jullie eruit gekomen wat het gaat worden?

Roanna,hoe was de jaarlijkse straatBBQ?

Gisteravond bij vrienden geweest,totdat het me teveel werd.Vandaag naar me cluppie.

Fijne dag allemaal

Zo ik heb HEERLIJK geslapen(van 1.30-6.30) overgedragen, nog een uurtje terug en nu aan het ontbijt.
Eerst naar de kerk, en dan vanmiddag weer naar Sliedrecht(hihi en puppieknuffelen…)

Tot straks

@TRL: :kus:

Goedemorgem all. :dag:

@TRL: Het was echt weer erg gezellig. Er waren er wat minder mensen dan vorig jaar, maar die hebben we eerlijk gezegd ook niet zo gemist, als je begrijpt wat ik bedoel. Jij lekker naar je cluppie vandaag. Heel veel plezier hoor! :kus:

@Beps: Ook weer een drukkke, maar leuke dag. Jullie ook heel veel plezier.

Ik zo ff de boel nog strakker trekken dan anders, want er komt vanmiddag hoog bezoek, van mensen die op doorreis zijn. :lol:
Zaten gister nog aan de Maas. Hi, hi. Maar zo dadelijk ook nog eerst helpen de rotzooi van gisteravond op ruimen en de grote tent afbreken enzo.

Iedereen een hele fijne en :zon02: dag gewenst. Laterssssss :dag:

mogguh

wie o wie was met dit rampzalige idee gekomen!?! blegh… om half 4 sliep ik nog niet en sinds half 6 om de haverklap wakker van idiote geluiden van boven :frowning: zucht!

@ roanna ja echt? is da nie hardstikke om? nou ja, doe ze de groetjes :dag:
@ beps jij lekker knuffelen, geniet ervan
@ TRL :kus: lekker naar je clubbie vandaag. geniet

ikke gauw cappu opdrinken en wegwezen

@Roanna:Ohh vandaag komen ze haha… gezellig, doe ze de groetjes…

Nou even ontspannen, en dan over 2 uurtjes naar sliedrecht