Beps; straks lekker knuffelen met een uberlief meisje
Bloem; SPORTEN!!! met dit weer… Respect…
zus; naar cluppie
Roanna; de boel van gisteren opruimen en de boel aan kant voor hoog bezoek
Nog geen reactie van Raak…
Cyn; gecondoleerd…
Giesteren op een uberbraaf paard gezeten (stond vroeger op de gehandicapte manege, maar was daar iets te pittig voor) maar een klein kind kan er op wegsturen… 1x een bok gehad, maar dat kwam omdat m’n achterganger in haar billen beet… dan zal ik ook een schop verkopen denk ik hihi… nou ja… goed afgelopen en dat paard dat ik eigenlijk zou rijden is met de trailer naar stal gebracht omdat niemand daarop durfde te zitten Met jessy gaat het helemaal goed… is weer helemaal de oude… spring, spurt en danst weer door de kamer AB is op… pijnstillers ook… wond ziet er heeeel goed uit… dus ik ben gerust
Zo, kom me ook maar weer eens even melden. Wel erg rustig geweest he!!! Tja, iedereen met dat mooie weer de hort op, denk ik. Toos en hubs zijn zo’n half uurtje geleden ook weer vertrokken naar de kust, want die gingen nog bij een van de dochters bbqen. Het was weer even ouderwets gezellig. Lekker weer even bijgebept over de vakantie en dergelijke.
Raak zal inmiddels ook wel thuis zijn he? Moet zeker even bijkomen van de nachtelijke reis, denk ik.
Nou, verder even niets te melden. Hopenlijk is met iedereen goed.
Goedeavond all, ikke ben er idd weer en was gebroken:biggrin: we vlogen om 02.00 uur en waren om -08.00 thuis, Had dus de hele nacht niet geslapen. Dat vind ik op de heenreis nooit een probleem maar terug ben ik kapot.
Vanmiddag heel de middag visite gehad en nu ff tijd om hier bij te lezen
Vakantie was verder echt perfect geweest en zoals gewoonlijk weer veel te snel voorbij
Toos : aan het genieten van verrassingsweekend in het zuiden
Beps :motor gekocht, mooi ding !! vandaag wezen knuffelen en nu bijna weer aan het werk
Bloem : heeft weer een stukje maand over…
MK : hoe is het bij jullie, lekker van het mooie weer aan het genieten
Trl: vandaag naar je cluppie geweest, heb je genoten?weet dus nog geen uitslagen:biggrin:
Marion: zit nu ergens op een terrasje te genieten van een coctail en J. van een grote coupe ijs, denk ik zo haha
Cyn : heeft reisje voor Thailand weer uitgestippeld en wil tussendoor ook nog naar Ijsland
Roanna: leuk straatfeest gehad en huis klaar voor de ontvangst van hoog bezoek morgen
Damber : Jessie weer helemaal beter en Opa ook weer boven water. Je zou idd toch mogen verwachten te melden als je een nachtje wegblijft
Wendy : jullie hebben je best gedaan, weet zeker dat je ouders het prima naar hun zin hebben
Viva : zit heerlijk ook aan de coctail nu en hoeft nog lang niet naar huis, genieten hoor meissie
Hoop dat ik niemand vergeten ben
@Raak: Welkom terug en fijn te lezen dat het weer zo goed bevallen was. Daarvoor ga je ook toch. Heerlijk hoor meissie… kun je er weer een poosje tegen.
Het hoog bezoek zit denk ik al weer lang en breed thuis. :biggrin: Is vandaag hier geweest .
Cyn : :dag: welterusten en :slapen: lekker
Roanna : oeps, gooide ik met teruglezen zomaar 2 dagen door elkaar:biggrin:
Ben dus echt wel slaperig en ga zo ook naar bedje toe
@ raak weer terug… gaat dat snel he!?! wel weer lekker geweest dus?
@ roanna bezoek weer weg, gezellig hoor, zo ff spontaan
@ beps lekker weer geknuffelt! heerlijk hoor… reageert ze al een beetje?
hiero gesport en nog weer x uurtjes geslapen, huisje strak en kaarten/ envelopen geschreven…
wordt overstelpt met aanvragen voor madagascar kaarten… was te verwachten…
@Bloem: Ja he, is soms wel net zo leuk als op afspraak. Jij ook druk geweest thuis op je vrije dag. Het is maar goed, dat je daar je vrije dag aan kunt besteden, anders kwam je nog tijd te kort.
De rest allemaal al op 1 oor denk ik, want ja… morgen weer werken voor de meesten.
@Raak: Geeft nix hoor. Je was vast erg moe en dan kan je ook niet alles onthouden.
Nou ladies… ik heb in ieder geval weer een leuke en gezellig dag gehad, vooral die uurtjes met Toos en hubs… en nu lekker slapen. Nouja… nog heel even boven tv kijken .
Zo ik druk aan het werk, ja DRUK, want ze blijven bellen…
Hopelijk zo rust
@Bloem: Ja nog niet echt reageren, wel op je aandacht en warmte…(ze zijn ook nog geen 3 wkn tenslotte) Nog 2 wkjes en dan ga ik oppassen(nou ja, 2,5 wk) dan zijn ze echt leuk hihi!!!
Zo allen goedemorgen…
Redelijk rustig, om 5 uur iemand om door te geven dat er geen stroom was…ja dan moet je de electra-leverancier bellen niet ons wij zijn voor de ketel :retard: :finger:
Nu zometeen naar bedje want ik ben nog zo duf als een Nijntje…
Oh ja op speciaal verzoek hier een foto van de 2 dikkoppen:
Rechts De Dame Chira en links haar bolle broer Taro…
Mogge all, zoals beloofd het zonnetje in de koffer mee teruggenomen
Beps : lekker gewerkt, druk geweest en dan ook nog verkeerd telefoontje ivm stroomstoring.wat een lieve koppies zeg
Bloem : weer lekker lang wakker gelegen, word je niet vrolijk van he
Trl : dankjewel, jij weer aan het werk, fijne dag :kus:
voor iedereen die moet werken : werkse en de rest een heel fijne dag
Mijn moeder is jarig en ik ga vanmiddag helpen als de visite komt
@Raak: Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en hopenlijk mag ze nog vele jaren in jullie midden zijn en als het kan… in goede gezondheid en een fijne dag vandaag daar. Toch nog maar niet meteen aan het werk? Eerst nog even in het ritme komen he!!! :unibrow:
@Bloem: Pfff… is toch ook weer wat he. Nog last van de buren gehad?
@Beps: :wub: :wub: Liefffffffffff!!! Voor nu weltrusten.
@TRL: Jammer… geen doelpunten gezien bij je cluppie. Volgende keer beter. :kus:Voor jou.
Look who’s first? :lol: And… who’s next? Voor zolang het duurt!!!