Turkish Tea Time **129**

hihi roanna denk dat er zomaar nog enkele mensen tussen kunnen komen

ik kom echt niet aan mn rust toe… vanochtend weer herrie boven. nou ja, herrie, dat is het niet echt maar het is zoooo irritant… net alsof er iemand met schoenen aan op een houten trap naar boven rent of door de woning ofzo, maar dat kan helemaal niet…
snap er echt nix van…

en is het niet dat dan is het gewoon het heen en weer lopen/ tegen de plinten aan bonken… ik weet het niet… gekkkkk word ik ervan… ik wil gewoon een beetje rust!

Arme Bloemmie, zou ik ook debiel en :retard: van worden!!! Eens praten wat er aan de hand is en dat mensen willen slapen om 5 uur snachts??? Zeker doen hoor

Mn logje heeft admin time out, dus ze zijn aan het werk denk ik…

Goedemorgen dames,

Zussie; :kus: geen doelpunt voor cluppie
Bloem; onrustige nacht door ‘vriendelijke’ buren pfffffff
Beps; wat zijn ze gegroeid!!! kan me voorstellen dat je maar al te graag wil oppassen… en domme mensen die midden in de nacht bellen>> buren van Bloem??
Raak; gefeliciteerd met je moeder… geniet van deze mooie dag!
MK; al even niet gespot… druk met de kids?
Roanna; ook alweer vroeg uit de veren
Toos; ben ook benieuwd hoe je weekend was!!

Ikke straks naar opa… is niet thuis, maar dat geeft niet… zolang dat **** er niet is… vind ik het goed (of ben ik nu slecht)… Vanavond voor de laatste keer naar Stormy… afscheid nemen op stal… blegh!! Daar zie ik best tegenop…

owh even voor de duidelijkheid, het was heerlijk stil vannacht hoor… geen buren
alleen gewoon vannochtend om 8h meteen al weer boink boink boink…

en het is echt geen herrie, ik erger me er echt alleen dood aan, weet niet wat het is/ wie het doet en WAAROM vooral… ik wil gewoon rust en stilte om me heen…

@ damber heeft je mams haar mobieltje mee? kunnen we morgen even sms-en

En zo ja: Pb haar nr even… heb ik gewoon niet nl!!!

@Raak: Gefeliciteerd met mams…

Raak,gefeliciteerd met je moeder en een leuke dag.

Bloem,jammer dat je niet weet waar het vandaan komt,anders een briefje ophangen in de portiek…

Zussie,zou je mij ook nummer kunnen pb-en als Viva mobiel mee heeft…Sterkte vanavond :kus:

Idd geen doelpunten bij cluppie was ook nog een rotwedstrijd ook,weinig spectaculairs…

Goeiemorgen,
Kom even aanwaaien. Hebben een heerlijk weekend gehad. Vrijdagmiddag heeft wendy mij meegenomen naar een carpoolplaats waar hub ook was. Daarna dus vertrokken richting zuiden. Hadden een superdeluxe hotel in Vaals, daar heerlijk gegeten en mojito gedronken. Zaterdagmorgen vertrokken naar Valkenburg, leuk hotel. Zijn met de sneltram naar Maastricht gegaan en zijn daar de hele dag geweest. Geshopt, op een terras aan de maas gezeten en gegeten bij restaurant wat mee heeft gedaan aan het programma Mijn tent is top. Was een turks restaurant, eten was echt lekker daar. Gister een poosje door Valkenburg geslentert, er was een straattekeningwedstrijd, dus daar gekeken en rond de middag richting Roanna. Was supergezellig, kokkie had gebakken banaan gemaakt, bakkie gedaan, lekker bijgebept en daarna vertrokken richting R om daar buiten de gourmetten. Dusss al met al een superweekend

@ toos :thumbsup: klinkt echt helemaal super…!!
als je wilt, geef je dan even de naam/link van het restaurant door in ons topic over turkse restaurants in NL?

@ trl he balen, denk je een leuke wedstrijd te gaan kijken en dan is het niet bijzonder :frowning: jammer hoor… volgende keer beter dan maar…

@Bloem: Done. Ja echt super. Vind Maastricht echt een leuke stad. Heb er als kind 3 jaar gewoond ,dus ook een stukje nostalgie. De lagere school waar ik als meisje van 6 op gezeten heb, staat ook aan de maas. Is leuk om weer terug te zien

ja idd leuk hoor… herinneringen ophalen enzo. en t was schitterend weer nauurlijk!

Oh Toos: en er zulk mooi weer bij!! Jullie hebben heerlijk genoten dus…

Nu gaan wij even boodschapjes ed doen, en lekker nietsen

Ik moet even het lijstje aanpassen,

:turkey:Wendy en fam: 27 augustus een weekje …ADR:TURKEY:
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goedenmiddag.

Wij ook weer thuis van de pododokter voor kokkie ( alles weer goed) en de schapjes.

@Damber: :kus: Veel sterkte en mee dan hoor. Zal niet meevallen.
Is het nummer van moeders nog hetzelfde, want dan heb ik haar nummer wel?

@Toos: Zo te lezen dus een heel fijn weekend gehad. Kan je er weer even tegenaan. ;):crybaby: Met name jou hubs vond die gebakken banaan wel lekker he?

@Bloem: Maar dan toch. Je bent er maar mooi klaar mee, als iedere keer je rust zo verstoord wordt. :frown:

:lol::lol::lol:

Nee maar Toos… zo snel alweer? >>>

Hub vond de gebakken banaan heerlijk, ik trouwens ook

@Toos: Oh, gelukkig jij ook. Ze waren ook best lekker.

Leuk hoor voor Wendy :thumbsup: en de familie. Zou zo wel meewillen, maarja… ik moet nog even wachten.

Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar de meiden gaan naar ADR. Ze wilde vrijdag boeken, maar kreeg zaterdag te horen dat ar*e niks kon. Naar het reisburo gebeld en op aanvraag kon wel. Gister naar mn vriendinnetje gemaild en gistermiddag bericht terug, aanvraag was goedgekeurdsmkiek

Nou, geweldig hoor! Tickets enzo ook al binnen ? Was wel echt lastminute he!!!

Ahhh gelukkig ik kan mn geheimpje vertellen…
De meiden zorgen voor rust bij mams en gaan haar vertroetelen…
Zooo kan ik mn mond houden!!!

what gaaaaaff wendy lekker naar ADR!
en hebben jullie select weten te regelen? zijn de ouders van beps er dan ook al?

is echt snel zeg!! joeppieeee leuk hoor :kus:

@ roanna ik zei toch dat er nog wel iets/ iemand tussen zou komen :stuck_out_tongue: