TTT deel 87 !!

Al weer een nieuw deel ! Op naar de 100 !

:SPAIN:Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:

Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

__________________

PFFFF, dat was even wat, helemaal in m’n eentje bevallen, zelfs geen taxichauffeur om me even bij te staan !!

Pfff… het is hier echt megadruk… heb vanaf half 8 alles bij zitten lezen… heb geen tijd voor een verslag, maar wilde even laten weten dat ik nog leef :slight_smile:

Gefeliciteerd met het nieuwe deel!!!

kan geeneens ff ogen dichtdoen voor een uurtje of weer bevalling gemist…:hihi: Proficiat met het nieuwe deel:kus:

Meiden van harte weer een nieuw deeltje…

Goedenmiddag.

Maar ik ben er wel! :unibrow:
Had alleen even wat anders te doen vanmorgen. Heb nog wel even zitten lezen vanmorgen, maar net geen tijd meer om hier wat neer te zetten.

@Marifran: Och meid toch, zowat in je eentje de bevalling moeten doen. Schandalig dat er toen juist niemand was. :unibrow: Maargoed, het is er weer gekomen en nog gefeliciteerd. Enneh… bovenaan en levensgroot in het lijstje. Toe maar! :thumbsup:

@Viva: Ik vond het ook weer fijn te lezen, dat alles goed gaat met je zoon daar. En van dat warme weer… ja, zien we regelmatig op tv. Wat zal hij bruin terug komen!

@Raak: Wat lees ik nou? Jij ook al ziekjes? Laat je vanavond even lekker pitjiet door je manneke. Helpt vaak ook hoor! :wub: Beterschap ermee. O ja, wat een gave auto heb je gekocht zeg! Poe hee!!!

@Marion: Dus nog niets wijzer geworden na je bezoek aan Nijmegen? Ik heb ook tot op heden nog nooit iets gehoord over mijn experiment met die medicijnen voor het hart, alhoewel wij ( verpleegkundige en ik) bijna wel zeker weten, dat ik de echte had.
Nou… J. en jij Marion en je hubs… nog even volhouden.

Verder veel afwezigen hier he? Damber druk, trl nog niet gezien hier, Beps ook druk zeker en Bloem kan denk ik, niet op internet tijdens werkuren. Kaylo nog niet gezien. Linda druk doende hier ergens in de buurt met winkel inrichten en de rest nog drukker zeker! :unibrow:

En nu heb ik even tijd…is er niemand meer. Ja, ja. :paranoid: :unibrow:

gefeliciteerd met weer een nieuw deel!

raak- beterschap, en gave nieuwe auto in het vooruitzicht

bloem- niet lekker, last van buik, beterschap

beppie- heel erg druk met het werk, sterkte

damber- leeft gelukkig ook nog:)\

marion- nog heel even met de placebo

marifran- alweer bijna op vakantie

filiz- gevraagd om woensdag te gaan trouwen, wel erg kort dag he;)

iedereen die ik vergeten ben,:kus:

Goeiemiddag,
Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. Heb je uppie even goed gedaan Marifran
Kan me alleen maar aansluiten bij de up-dates van Roanna en WR.
Gisteren vreselijk slecht geslapen, heb de hele nacht moeten knokken om wakker te blijven. Maar goed, heb het weer gehad. Was om 1 uur wakker en daarna lekker een uur in bad gelegen, heeeeellllijk na 5 dagen.

Hey Toos :dag:. Ook weer wakker? Ik dacht ook al… wat ruikt het hier weer fris en fruitig, maar dat ben jij dus! Je hebt het er voor voorlopig weer op zitten. Nu een paar dagen vrijaf?

@Bloem: Jeetje meid toch! Ik zat nog een keer goed terug te lezen en zag dat het met jou ook effies niet zo goe ga. Hopenlijk is het wat verminderd vandaag. Ik had je er inderdaad al een tijdje niet meer over gehoord en nu toch weer! Vervelend hoor.:smirk: Jij ook alle beterschap gewenst hoor! :kus:

Oh, wacht even… Ook even naar… MK116 zwaaien. :dag::dag:

Ik ben nu vrij tot donderdag
En voor iedereen die ziek is natuurlijk beterschap:kus:

@Toos: Oh, lekker dan. Even doen en laten wat je wil. :wink:

Nou, ik ga ook even verder hier. Voor iedereen eet smakelijk zo en nog een fijne avond.

Tot latersssssssss :dag:

Zo ikke thuis
Ik zat op een rot plek, geen mogelijkheid tot internet…

@Raak: Beterschap,

@Marion: Ff doorbijten tot begin mei, dan weet je weer dat het werkt zeg maar :wink:

En verder
Me is moe…
tot straksssss

@Beps: Nou, dan mag jij nu lekker ff in de “stoel”. :dag:

@Toos: Ik heb nog een leuke palm voor je meegebracht. :biggrin: Als je tijd hebt, moet je maar es ff kijken daar!

ola
weer terug van t werken zeg… poehee… moe!! nix nieuws
ik ga zo eens ff wat eten in de mag zetten en lekker mn konijntjes een schone bak geven en dat vind ik het wel weer goed vandaag

mega buikpijn, erg ongemakkelijk, hoop gedoe met huis en allemaal onzin enzo, dus ik heb hem wel gehad voor vandaag!!

alles wat er te reageren valt is al eens gezegd, dus sluit me helemaal aan bij alle beterschapswensen, alle goede opbeurende woorden etc etc…

zo ikke thuis, en al gegeten, hubs niet naar tennis…
Damber en schoondochter samen naar de zonnebank, alvast voor bruinen.

Ikke van daag vakantie doorgegeven de hele maan augustus lekker vrij…

@Viva: Nou, dat heb je weer goed voor mekaar en gelijk heb je. Nu nog een leuk reisje zoeken en voila…Viva op vakantie. :biggrin:

Mijn buuf was net ff hier of dat ik iets van annuleren weet. Het zit zo, haar dochter woont samen met een vriend en zouden in Juni naar Bulgarije gaan, maar nu hebben die jongelui eigenlijk best vrij onverwacht een leuk huisje gekocht, waar ze in September in kunnen. Nu wilden ze de vakantie annuleren, omdat het toch zo’n € 1500 zou kosten en ze dat liever nu voor dat huis willen gebruiken.

Nouja, om een lang verhaal kort te maken/houden. Ik heb ff hier rondgkeken en kom tot de conclusie, dat je alleen met een aangeboden huurwoning kunt annuleren en niet met een koophuis.

Weet iemand van jullie misschien hoe zij nu het beste kunnen handelen?

@Beps: Oh Bep, wat een leuke foto in je avatar. :thumbsup: