@ beps toffe avator!
@ roanna, FOUT!! bij de meeste annuleringsverz. is het juist zo dat aankoop van een koopwoning reden is tot annuleren en juist niet een huurwoning (ikke had geluk) ligt alleen aan de specifieke voorwaarden van de verz. die haar dochter heeft.
dus tip: gewoon bellen/ voorwaarden van die specifieke verz. bekijken, dan weet ze het 100% cker.
ik zei toch laatst dat ik mn huisje wel een beetje schoon wilde houden enzo, en jullie kennen me, ben nie zo van de poets. wilde t volgende week doen, maar hoeft nu niet meer mama was hier vandaag en alles blinkt en doet!! hahahah me dont mind
@Bloem: Ik heb even mijn eigen verzekering er op na gekeken en daar staat toch echt, indien u in de reisperiode een huurwoning toegewezen krijgt, is annuleren mogelijk. Staat zelfs niet eens iets over een koopwoning. Heb net ook nog ff met zoon en vrouw gebelt en beiden zeiden hetzelfde, alleen wil O*D hier nog wel eens coulant mee zijn.
Maargoed, ik ga zo ff naar ze toe en zal wel zeggen, dat ze het beste zelf even kontakt met hun verzekering kunnen opnemen.
Hey lieve mensen,Wil jullie alleen even laten weten dat mijn sollicitatie op niets is uitgelopen. Ben afgewezen op punten waarvan ik wel verwacht had dat het lastig zou worden. Maar niet getreurd, heb per slot van rekening nog best leuk werk. Ik hou de oogjes en oortjes goed open en loop vast wel weer eens ergens tegenaan! Iedereen bedankt voor het duimen in elk geval.
Fijne avond allemaal, slaap lekker straks en morgen weer een mooie nieuwe dag!
@Bloemmie: Ook bij ons juist bij huurwoning. Huurwoning heb je niet zelf in de hand, die krijg je out of the blue toegewezen! Koopwoning beslis je zelf he…(ik denk tenminste dat dat de achterliggende gedachte is…denk ik)
@Crazy: Jammer dat het niks geworden is @Roanna: Bij ons ook recht op annulering bij toewijzing van huurwoning binnen 30 dagen voor vertrek. Moeders heeft de toko gladgestreken, lief hoor @Beps: Mooie foto!! @Viva: Augustus vakantie, nu nog een plekkie onder de zon
@ beps en roanna, klopt, maar ik heb dus 3 verschillende verz. erop nagekeken en bij allen stond: koopwoning wel, huurwoning bij 2 niet en bij 1 wel (die heb ik ;)) maar goed, elke verzekering is anders. en allicht kunnen ze overwegen om t alsnog niet te doen… waarschijnlijk hebben ze alleen een (klein) deel aanbetaald… das relatief weinig in vergelijking met een hele reissom die ze liever in t huiisje stoppen
@ beps, aiji is fotogeniek!! enneuhmm ze komt vrijdag wel, maar hoeft dan nix te doen hoor… zoveel troep maak ik niet…
@ crazy, owh das wel echt jammer zeg. het was wel erg mooi geweest… maar goed, ze weten wie je bent, wat je kunt en idd: oogjes en oortjes open!!
ikke blij!! net met kaatje gekroeld en ze leek t niet eens zo erg te vinden. bak verschoond en allebei zaten ze tegen mn voeten/ armen/ benen te duwen… zooooo nieuwsgierig. net ook weer lekker uit mn hand laten eten, neus tegen neus en voorzichtig aaien enzo… te schattig. nu zitten ze allebei de snoetjes te poetsen…:wub:
Precies, zo zei mijn zoon het ook. Die regels worden ook zo bij zijn bedrijf gehanteerd, maar ik heb ook gezien, dat het per verzekering verschillend kan zijn. Bij Unigara** staat 30 dagen voor huur en 60 dagen voor koop kan er geannuleerd worden. Heb het haar zojuist doorgegeven en zouden morgen even met de verzekering bellen. Ze wist trouwens niet eens welke verzekering haar dochter had. Maargoed, jullie allemaal weer bedankt voor het meedenken.
@Crazymar: He, wat sund nou weer. Dan inderdaad maar weer naar wat anders op zoek en lekker even bij je oude baas blijven. Je hebt gelukkig nog werk!
@Toos: Waar denk je? Of is die weggehaald inmiddels?
@Linda: Hoe was jou eerste werkdag vandaag? Ging het een beetje?
@roanna: idd tijden weer als vanouds dus morgenvroeg lekker uitslapen den de woensdag weer als vaste vrije dag, nog een hele kleine kans op ander rooster