TTT Deel 100 min 5

En ik heb het weer gedaan, volgend deel…

Haha 100 - 5!

:greece:Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:

Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Ja goed he… ik wilde weer iets origineels…

Helemaal goed!!!

Weer een nieuw deel gefeliciteerd weer allemaal.

Cyn,welkom terug lekker genoten in Rome,nu aftellen naar september of komt er nog een snoep reisje tussendoor?
Viva,druk met verven,schiet het al op?
Kaylo,jullie hebben ook veel feestdagen in Belgie.
Marion,jammer dat het tussen N en M niet zo goed ging,hebben ze nog wel contact?En was hij niet degene die J onder die man vandaan haalde of was dat een ander M?

TRL: Dankje! Ja Rome was geweldig!! Het wordt nu aftellen tot september… Denk niet dat er nog wat in zit… Al zou ik in Augustus nog wel ff weg willen… :wink: Dan ga ik tenminste echt elke maand! :wink:

Goedenmiddag.

@Allereerst weer van harte met het nieuwe deel. :king: :king:

@Cynthia: Welkom back en je hebt het weer fijn gehad, heb ik net terug gelezen. Mooi meid en nu weer op naar je volgend reisje.

Gelukkig niet zo heul veul terug te lezen, dus was zo klaar.

@Marion: Geen tijd gehad om terug te zwaaien, maar wel een mooi spandoek gemaakt die ze nu een jaar in de kast mag laten liggen.:lol:

@Viva: Heerlijk d’r zinnen verzet, om van haar af te klodderen, of is het toch echt verven geworden? Hadden wij ook Viva. Van donkerbruin naar wit, wat een licht ineens. Ongelofelijk!!! Of schrijf je dat met een V?

@Toos: Supertijden. Wat een geluk weer, maar ook nu weer… het is jullie gegunt. :kus:

@Beps: Heel origineel. Je moet er maar op komen!!! :dag:

En toen was ik het even kwijt.

Nee, niks gehoord vandaag, dus weer een week uitstel van executie. :finger: Om gek van te worden… nee hoor… ik blijf rustig. :mad: :mad: :mad:

@Roanna: Ik zou ONTPLOFFEN!!!

Oke het is officieel, de buurman is weer alleen… Ze zijn het komen vertellen…
Ben benieuwd hoe mn toekomstige buurvrouw er uit ziet haha

Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. Vanmiddag even boodschappen gedaan en verder eigenlijk niks bijzonders
@Roanna: Sht ter de sht is dat toch weer. Misschien toch aan je zorgverzekering vragen of ze hierin kunnen bemiddelen. Hoe lang staat hij al op de wachtlijst?

@Bloem: Misschien valt er morgen nog wat in je postgleuf;)

Als ik zo lang op een wachtlijst zou moeten staan, zou in de hoogste boom klimmen. Bleef ze plat bellen totdat ze er simpel van werden

iedereen gefeliciteerd met deel 100 - 5!!!
Iedereen een fijne avond.
Kan niet bijlezen!!!

@Toos: leuke foto’s!!! Krijg er weer helemaal zin in!!!
Groetjes Jac

@Beps: Indedaad. Nou, nog heel even en dan ontplof ik echt! [EMAIL=“#@%$”]#@%$ :puke:

@Toos: Vanaf begin Maart. Ach, wat kan mijn verzekering er momenteel aan doen? Hadden we eerder moeten zijn. Nu kunnen ze aangeven in het ziekenhuis…vakantietijd. :finger: De chirurgen zullen nu wel om beurten op vakantie zijn/gaan en wij mogen thuis blijven. (Ass.chirurg zelf tegen ons gezegd.) Nee, niet tever van het ziekenhuis gaan. :finger:

Ach la ma. Ik ga even eten .

Roanna - Zwaar balen meid, kan nooit goed zijn voor jullie. Zou het ook even navragen bij de zorgverzekering.

Bebs - 'grappige’aankondiging, straks krijgen we daar ook nog een kaartjes voor :smiley:

Nog gefeliciflapt met het nieuwe deel !!

JAAA doen Roanna… Kokkie kan nog zovaak zeggen dat het niet uitmaakt… Jullie staan al verdorie vanaf half mei op de lijst… das meer dan 2 maanden ja!!!

pfff ikke moe… hubbie slaapt nu, dan hapje eten en dan ikke slapen :lol::hihi::lol::hihi:

Roanna: ik zou als ik jou was eens bellen met je verzekering… Doen vaak aan wachtlijstbemiddeling… Moest een keer voor een foto van mijn hoofd (vanwege zware en langdurige hoofdpijn) kon hier in alkmaar pas na 3 weken en toen gebeld… en kon in beverwijk de volgende dag al terecht!!!

Beps: je nieuwe buurvrouw; ik denk blond met een brabantse achtergrond :wink:

@Cyn: jij hebt gelijk: Alles kan kapot haha

Beps: :wink: juist

@ cyn da dacht ik now net oak!
@ toos, die flaggen kaart is gewild!! heb nu al 3 mensen die me erom gevraagd hebben…!!

ikke weer thuis… pfew nog 1 dagske!