TTT Deel 100 min 5

Lieve meiden. Jullie bedoelen het allemaal wel goed hoor, maar we kunnen nu echt niet van de een op de andere dag van ziekenhuis gaan verwisselen, omdat hij dan weer eerst in die medische molen zou moeten en dat duurt dan ook weer een tijdje. We hadden gewoon vanaf het begin dat de cardioloog hier in het ziekenhuis zei dat het wel zo’n 3 maanden kon gaan duren i.v.m. wachtlijsten, toen hadden we in moeten grijpen en de verzekering moeten bellen, of het ergens anders niet sneller kan.

Maar ze komen hun afspraken niet na, vind ik. We wachten nu al 4 maanden en het schiet totaal niet op en hun zeggen dan maar weer van ja… het is ook nog vakantietijd en de wachtlijsten zijn weer aan het oplopen en als je dan net als kokkie geen urgent geval bent, doen ze maar wat.

Maargoed meiden, ik maak me er druk om en kokkie baalt zelf ook als een stekker en wat krijg je dan? Dat de sfeer er hier thuis ook niet vrolijker van wordt, terwijl we er beiden niks aan kunnen doen.

We blijven nog maar geduldig wachten en laten we zeggen als we binnen 2 weken nog nergens wat van gehoord hebben, ik zelf nog maar naar Zwolle bel over hoe het ervoor staat.

Bedankt voor het meedenken hoor! :wink:

@ roanna ik snap t :wink: al die goed bedoelde adviezen, maar soms moet je gewoon geduld hebben… igg gebeurd er deze week nix en kun je lekker met je scoot erop uit, hopelijk in t zonneke je krantjes lezen en t komt allemaal wel goed!!

Je hebt gelijk Roanna - jullie hebben duidelijk een keuze gemaakt. Toen werden jullie met het idee overvallen, dan denk je lekker nog 3 mnd , nu even niet. Omdat het nu nog veel langer duurt valt het extra tegen. Is niet goed.
Daarom kom je hier maar lekker even knallen !!!

Maar wij moeten ophouden, anders wordt je van ons nog knetter :storm::eek: en dat willen we niet hoor !

Zal allemaal wel goed komen … een keer !!!

@Bloem & Marifran: Precies! Goed verwoord. :thumbsup:

Wel lief hoe jullie allemaal meedenken hoor.

Ik ben nu wel weer uitgeknald voor voorlopig! :vak02:

ja altijd lastig he? je wil je eitje kwijt maar wij komen allemaal met die goedbedoelde adviezen ookal is er geen actie te bekennen en wil je t gewoon kwijt…
ik snap…

maar goed…
wat eten we vandaag? ikke studenten-pasta-kip salade… wat hebben jullie op?

Hollandse dag vandaag , te veel naar buiten gekeken zeker, 't giet hier weer !!!

boontjes , piepers en vis , ga 's kijken anders brand het aan…

Mijn ei is er voor even weer uit. :lol:

Uhhhh… kokkie had restjes van gister. Bloemkool, aardappeltjes met balletje gehakt en toetje en ik 2 reuze maisbollen met kaas, koppie thee en toetje.

Eetze Bloem!

Oh Marifran, jullie moeten ook nog? Jullie ook eet smakelijk dan.

Hier ook k*tweer en daar zou je alleen al depri van worden. :storm: Of niet dan? Ha, ha. :vak02:

Roanna: :kus: Ik snap het wel… Bij mij was het ff wat makkelijker… En inderdaad anders gewoon zelf bellen over een x aantal weken!!!

:kus:

ja lekker makkelijk… recept van toen ik student was, stukjes kip, ananas,appel, 3 kleuren paste koken (spiraaltjes/fusilli) en dan een bakje kip-kerrie-salade eroverheen/ doorheen :stuck_out_tongue: eet t nu al 3 dg :smiley: komt goed.

Ik net chinees :smiley:

Ben op mijn werk nog…

Is vast heel lekker Bloem. :thumbsup: Ik lust alleen geen pasta’s, maar zoals jij het zegt, zal het vast heel lekker zijn. Hi, hi.

@Cynthia: Weer eens een koopavond? (Avondopenstelling)

hierzo een gegrilde kippenpoot, rostirondjes, en komkommersalade…is al weer op…

En hier vegetarische lasagne ! Was lekker !

Nu even genieten van een zonnebankje ! Zolang de therapie nog werkt, kan het nog.

Geniet van jullie avond iedereen ! :dag:

owh jammie allemaal!! hahaha… t was t laatste beetje, dus niet echt genoeg voor een hele maaltijd :stuck_out_tongue: dus krijg trek van al die verhalen! hahaha

Hi ik kom nog ff vlug voorbij, ben aan het pakken. Heb reis geboekt naar Dom. rep. vertrek op 7 sept. voor 16 dagen. Wil voor een paar dagen naar Antalya eind volgende week.
Cyn : welkom terug meissie, zo te lezen prima geweest :thumbsup:
Roanna ::kus: alles is verder al gezegd denk ik
Verder prima update gegeven ook, sluit ik me bij aan voor deze keer
Proficiat met nieuwe deeltje.
Enne wij hebben puree, boontjes en vis gegeten. Kleinkids zijn al hier en
kijken tekenfilm. Nu koppie koffie en vliegtuig zoeken, tot zo hoop ik

@Roanna: :kus: Bedoelen het idd goed, en ik kan het me zo voorstellen… Toch zou ik #$&#$&#-bellen dat 3 mnd geen 5 mnd zijn… ()@$_%&$% toevallig…

Wij hadden hot-dogjes…eigen stijl… Lekker makkelijk en gewoon eens iets anders

Raak: dom rep!! Lekker!!!
Beps: hotdoggies!!

Ik nog 40 minuten… dan naar huis! En dan slapen… ben kapot!

@Beps: Ik weet het. Ik denk ook dat wij gewoon de pech hebben, dat we juist nu in het vakantieseizoen zitten. Maar verder helemaal met je eens.
%$%^^%%$$(*&

@Raak: Toe maar meid. :vak01: Ben je nog wel thuis van het jaar? Nou, gelijk heb je hoor! Heerlijk hoor!

zo ik nok ermee…HOuse he jullie weten het wel, iedereen een fijne avond…