TTT Deel 100 min 5

Roanna: ik vind dat altijd zo’n makkelijk excuus van artsen… het is een vakantieperiode… Ze gaan echt niet met een onderbezetting werken lijkt mij!!! Ga voor jullie duimen! :thumbsup:

@Cynthia: Dat denk ik ook niet, maar de chirurgen gaan wel om beurten op vakantie is mij verteld. En die moeten het werk doen. Een arts doet later de rest.

Ach, komt goed! …Gloeiende en dat 6 x :p.

Vanavond geen zin om te koken, dus shoarma gehaald. Was weer lekker,
@Roanna: Ik snap het ook wel, dit is geen leuke situatie en zal ongetwijfelt spanningen geven.
Ik zou hier echt van uit mn pantalon gaan, vind het knap dat jullie er zo mee om gaan.
@Raak: Nu naar CP, in ieder geval veel plezier. In september naar de Dom. Rep. Ben heel benieuwd wat je ervan vind. Naar welke plaats ga je enne kan het niet laten om te vragen, maarre met wie vlieg je

@ toos :stuck_out_tongue:

Toos : Punta Cana enne martinair haha

Ik word nu ff gek, geen vlucht meer te krijgen naar Antalya voor volgende week,behalve, Toos je raadt het al : Arke Fly, sh.t sh.t sh.t en ik wil zooooo graag er ff heen. Probeer nu ff via Brussel anders ben ik bang dat ik er helemaal niet kom:lol:

Arke vliegt wel met Inter Airlines op Antalya, zou dat ook zulke vertraging geven ??? hellup

@Raak: :thumbsup:Goed gedaan, geen arkefly. Ben je er al eens eerder geweest?

Anders misschien via Luik? Thomas Cook? Ik heb geen idee hoe inter airlines is

Gewoon een gokje wagen toch Raak. Boek 3 dagen en je mag misschien wel 5 dagen. :lol:

Ff helpen met zoeken?

N*ckermann heeft nog vluchten vanaf brussel

Jet Air op 25 Juli vanaf Brussel voor € 399. Best hoop geld!

Toos nee ik ben er nog nooit geweest, wel Cuba, Curacao, Aruba, St. Thomas, Barbados, St. Lucia oh eigenlijk schandalig he.
Roanna :lief dat jullie meezoeken. 399 is niet duur hoor. Arke vraagt vanaf Ams 449,- maar dat zit natuurlijk de extra tax bij. Bij C.rendon heb ik er ook een met het hotel waar ik altijd heenga 743,- voor 4 dagen.
Lang gaan is veel goedkoper en iemand meenemen ook hahahaha

Brussel skyairlines €349

Ik zie net dat het om een enkeltje gaat. Sorry…Oh, ik wil je wel gezelschap houden hoor! :stuck_out_tongue:

Ga ff verder zoeken . Ik denk ook dat een pakketreis momenteel goedkoper is dan losse tickets.

zaterdag 26 juli met sky €185 bij thomas cook

is ook een enkeltje

Wanneer terug?

ikke ga wel mee, als dat goedkoper is :wink:
owh nee, moet werken enzo… jammerrrrr hahahahha
ikke doe ff niet mee met de zoektocht, want strax zie ik nog wat :wink:

Vliegwinkel € 465 retour Turkisch airlines met overstap Istanbul