hah…ja we liggen daar 100 delen achter…!!
denk niet dt ikhalen ooit lukt…!!
filiz nee inhalen zal denk ik niet lukken, maar jullie gaan daar nu wel erg hard, maar ja er waren tijden dat we hier ook binnen 2 dagen een deel voll*lden…hihihihihi
die tijden zijn er nog wel ![]()
nu gewoon ff rustigere periode…
heb ff bij zusje meegelezen maar die gaan idd errug snel:)
Daar doet nog iedereen een samenvatting maken…als er een goede staat hier, dan zeggen we: Toppertje…
Joh die nieuwigheid gaat ook daar eraf.
Wij denken(tenminste ik wel hihi): Ach er is niet veel, ik reageer niet komt wel…
MAAR als het ff gaat, gaat t ook snel…
Beppie : JUIST ![]()
hihihihi, of het gaat hier nergens over dat gebeurd ook nog wel eens, kan me nog een keertje een vrijdagmiddag herinneren samen met Roanna en Toos, toen hebben we alle 3 snikkend van het lachen op de bank gezeten, geloof dat kokkie toen heel verwonderd naar Roanna zat te kijken van wat heeft die nu…Toos en ik waren alleen, en het ging werkelijk helemaal nergens over maar het eindigde geloof ik met gebreide mannen stringetjes…hiihihihihi
Viva : dat ziet er wel een lekker koppie koffie uit, lust er ook wel een
Nou ik ga maar eens werken
Tot later dan maar weer haha!
@Raak: Ik zou zeggen, schenk maar ff in voor ons allen. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/17.gif
@Dames: Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. Het gaat inderdaad lang niet zo hard meer als in het begin, maargoed, je moet ook altijd maar wat te melden hebben he!
@Beps: Werkse.
@Viva: Ja, dat waren nog eens tijden. Kletsen, terwijl het juist nergens over gaat. Is ook een kunst. :lol:
@MK: Wat een mooie foto van je kids en wat liefffff. ![]()
Beps : werkseen tot latersssssss
Roanna : wow da’s een ouderwetse, ik zou niet meer weten hoe dat moet, ben gewend om gewoon knoppies in te drukken ![]()
Maarre wil het wel ff proberen hoor, stukkie speculaas er allemaal bij ???
@Raak: Nou, hier hetzelfde hoor!! Heb er nog wel zo een, maar die staat voor “nood” hier in het keukenkastje. Ben zelf al een tijdje zeer content met de Sens*o en bij sommigen van jullie zullen wel complete koffieautomaten staan.
Ik doe er ff een koekje bij. Ik hoef zelf niet, want vind chocola niet zo lekker, maar neem gerust.
Ik ben op t werk…stem blijft overslaan helaas…hopelijk houd hij het vol!!
Roanna : proost he
Beps : rustig aan met de stem he, niet te veel schelden dan, enne lekker koppie thee met klodder honing wil ook wel helpen
Beps niet zo gillen he…stemmetje moet gespaard blijven
ja lekker bakkie he…nou hier ook de senso…maar als hubbie thuis is gewoon ouderwetse koffie zetten, die vind sense niet te drinken…
jakkie thee met honing, thee is voor oude zieke vrouwen (ik lust dus geen thee, ja alleen met melk en suiker) terwijl ik koffie naturel drink, dus zonder suiker en melk…
zo ikke achter de pannen…
vanavond stamppot boerenkool met spekkies en h*ma worst…en dan natuurlijk zilveruitjes uit de koelkast erbij jammie…
@raak
Voor mij maar een heel klein stukje speculaas, ik moet natuurlijk wel honger hebben zo.
Mk…nog op kantoor of al lekker thuis