@MK: Veel plezier
he Beps dat is raar ik zie alleen staan mk@ en dan niets, als ik hem dan quote zie ik wel wat er staat???
nu is hij wel goed…schiet mij maar lek ik snap er niets meer van…
MK : veel plezier
Viva : senseo ook lekker hoor
Ben er van tussen dames !!
@Beps: Kokkie moest vandaag medicijnen voor zijn eigen bestellen en heeft voor mij gelijk even codeine erbij besteld. Ga ik vanavond voor het slapen maar eens proberen. Hopenlijk kom ik dan ook een beetje van dat hoestje af!
@Viva: Oh, d’r zijn er wel meer hoor die de Sens*o niet hoeven, maar ik vind het wel lekker en kokkie ook wel, alhoewel die ook vaak voor zijn eigen een kopje oploskoffie maakt.
Voor degenen die het leuk vinden om even te kijken… heb net ff wat foto’s hier in een album geplaats.
Ik ga ook zo achter het fornuis. Oh nee, toch nie, kokkie zou schijfjes bakken en ook deze keer staat de salalde al klaar. Morgen andijvie.
@MK: Heel veel plezier .
@Raak: Wel thuis! :dag:
roanna heb wat bij je foto’s neergezet hoor…
Oke, zie alleen niet waar. :paranoid:
Alles weer bijgelezen, net even wezen shoppen. Lang vest, shirtje eronder en en bijpassende sjaal, alles van mn favo merk esprt. Hub dacht dat het batterijtje van zijn horloge leeg was, had het pinnetje uitgetrokken om denk ik de tijd gelijk te zetten. Sta ik daar voor joker bij de juwelier. Drink trouwens de hele dag senso
@Viva: Ja weet het nog, dubbel van het lachen om een gebreide string met slurf. Ging nergens over
@Roanna: Wat zal jij slapen, codeine en zopi. Leuk je foto’s:vak02:
@Beps: Gewoon de telefoon niet opnemen, spaar je je stem
@MK: Veel plezier bij de kookworkshop
@Raak: Vind het knap zoals jij alles onthoud, je hoeft in ieder geval geen lid te worden van de DDD club
@Raak: Goeie reis naar huis:dag:
@Viva: Heb het gezien en dat klopt. Geld vooral voor Toos. :biggrin:
@Toos: Ja, een combi van die 2… hopenlijk kan ik dan eens lekker slapen. :drugged:
Toos zo dus jij weer geslaagd met shoppen, hoe is het met je dochter???
@Roanna/Viva: Gaat vast over de cocktails:drugged:
@Viva: Ze heeft best veel pijn, is wel blij dat ze geweest is. Maar verder gaat het wel. Ze is panisch van naalden, vertelde dat ze haast van haar graat ging toen het infuus geprikt moest worden.
En ik ga naar huis!
Stem wil echt niet!
Tot straks
nou naalden vind ik in het algemeen niet zo erg, maar infuusnaald vind ik ook niet prettig…maar is eigenlijk geen naald he maar een plastic spie auwwwwwwwww.
Gelukkig is ze er weer vanaf…nu opknappen geblazen. Ja zal vast pijnlijk zijn maar dat wordt als het goed is iedere dag wat minder.
Beps een zwijgende avond toegewenst…(beterschap)
Dat is ook zo, die infuusnaalden vind ik ook geen pretje. Als zij er nog maar een ziet, gaat ze om:biggrin:
@Beps: Beterschap
hihiihi…ach Toos ze zal niet de enige zijn…volwassen kerels van 2 meter belanden soms ook op de grond bij het zien van een naald of bloed…hihihihi
zo ik nok er mee, straks komen schoonzusjes en hubs belde net die is onderweg…dus ik zeg tot laters meiden…