@Viva: Tot later.
Ik ga achter de pannen, vandaag shoarma, gebakken aardappels en sla. Eet smakelijk voor straks
Ik ga ervandoor!! Morgen geen stagiare… dus vrij spel!!! ![]()
:dag:
@Cynthia: Wel thuis en nog een fijne avond.
@Beps: Ja, als het niet gaat, gaat het niet. Beter weer even zien, om weer bij stem te komen.
@Toos: Het ging inderdaad over polstrainingen. :unibrow:
Ik heb het al zo vaak meegemaakt om spuiten en infuzen te krijgen (nouja hmmm), in ieder geval doet het mij niet veel meer en kokkie kan er ook heel goed tegen.
Wij al gegeten en ook al getruust.
Iedereen …smakelijk eten.
Zo maar eens met hubbie ff boodschappen doen ofzo
En dan De Aflevering van House…(die heeft een Emmy gekregen)
hoi
ikke ook weer thuis en zit er echt helemaal doorheen… te veel met het werk bezig en geen tijd voor mezelf, begint op te breken… nog heeeel ff en dan is t weekend pfpfppff
jammer dat ik niet meer mee kan kletsen overdag, anders zouden de deeltjes een stuk sneller gaan!!
@ mk, owhhh wat een poepppiedoeppiessss schattig!! lieffff :wub: je bent vast een hele trotse mammmmmaaa
uhm en toen was ik t alweer kwijt… dokters, stemmetjes enzomeer
ik kan trouwens best tegen naalden maar dat gekluns van een of andere co-assistent die dat infuus moet prikken… en ik heb echt nog nooit gehad dat het in minder dan 3 keer lukte, dus daarvoor ben ik panisch, niet zozeer de naald…
Zo zeg…iedereen inmiddels thuis, maar allemaal in de ligstand, denk ik. :biggrin:
Ik vanavond even wat kasten opgeruimd en heb net even met kokkie samen de oude kranten en ik dus de kleding, in de daarvoor bestemde containers gedumpt. Zijn ze bij het Leger des Heils ook weer blij, want er zat nog best goede kleding bij. Maarja, sommige dingen droeg ik toch niet meer, dus dan maar weg ermee.
@Viva: Ja hoor. (vroeg je bij de foto) Ik was de heenweg met Pagass geweest, maar er stond gewoon reklame op het vliegtuig van een of ander resort/hotelketen. Maar het was echt een en al Pegass hoor. Helemaal niets mis mee, vonden wij. De crew sprak allemaal behoorlijk engels.
Hee Toos :dag: Jij ook hier? Volgende keer maar tegen je hubs zeggen, dat hij zijn horloge maar op de oude tijd moet laten staan. :biggrin:
ikke lekker een avondje tv kijken, onderuit gezakt en wel
nice… just what the doctor ordered!!
@Roanna::dag:, volgens hub had hij nergens aan gezeten:unibrow:
@Bloem: Dan moet je er ook naar luisteren ja.
Rust en nog eens rust en relaxen en daar is een avondje tv kijken een heel goed middel tegen. Gelijk heb je!
@Toos: Wat zei je tegen hubs. Nee, dat gaat er uit zich zelf uit? :unibrow: Black magic.
@Roanna: Zoiets ja, komt niet vanzelf en ik stond daar mooi voor l*l
@Bloem: Je hebt groot gelijk, lekker bankhangen en niks doen.
Oh nee, JP? Dat zal! :lol:
Hij is onschuld zelve, zegt ie:drugged:. Heb ook even bij zusje gekeken, ze gaan daar inderdaad snel daar
Ze kletsen daar op zn viva’s:lol::lol:
@Toos: Och, zo snel gingen wij ooit ook! :biggrin: Ik lees er ook zo en af toe wel mee. Vind het leuk voor ze, dat ze nu een eigen subforum hebben.
Ik vind het ook leuk voor ze zo’n eigen klepforum. Het is waar, ooit ging het bij ons ook zo snel, al werd er meer dan 1 zin gepost geloof ik. Maar het maakt ook niet uit toch
zo dames… ik mis ff volkomen waar jullie t over hebben maar goed… ik ga lekker slapen.
regen klettert hier tegen de ramen en ik ben moe en huilerig, dus ga lekker slapen, morgen ziet te wereld er vast beter uit
truste :dag:
@Bloem: We hebben het over die topic die opgericht is door weet ik wie, toen wij op vakantie waren, voor de verliefde Turkijegangers. En iemand hier noemde het, het zusje van onze kleptopic, dus sluit me daar maar bij aan.
Weltusten Bloem. Hopenlijk kun je goed slapen. Tot morgen weer. :slapen:
Het was Beps die met dat idee is gekomen om “zusje” op te richten.
@Bloem: Hoop maar dat het morgen beter gaat :kus:. Slaap lekker:slapen:
goede avond…!!
@toos…flink geslaagd bij het shoppen…
@cyn…morgen geen stagiaire die mee kijkt…lkkr…
@bloem…naar bed…slaap lekker…
@roanna…de kasten opgeruimt…tja moet ook van tijd tot tijd gebeuren…
@beps…voor de tv house aant kijke…
ennn…toen was ik het ff kwijt…
iedereen een goede nacht gewenst…!!