Turkish tea time deel.....19!!

2 weken alweer…
18e ging bij mij ook snel!!

Bloem, kreta!! LEUK!! Mijn collega heeft ook op Kreta gewerkt, vond het helemaal super!!

x

Meiden gefeliciteerd met deel 19!!!

Zo op naar deel 20

2 weekies??

gefeliciteerd met deel 19!:biggrin: wat gaat dat snel!

Dit deel gaat nog sneller denk ik…we gaan weer opweg naar de vakanties, dan is ineens iedereen er weer

Zo meteen naar de atletiekbaan, extra training, vandaag eerst ong half uur een uitleg daarna een test m.b.v. de hartslagmeter. Ben benieuwd

@linda
Misschien komt HIJ ook wel.

Zo bijna klaar…

@MK: Bedankt voor je lieve antwoord… En ik hoop dat het bij de vk donderdag allemaal weer klopt…

IK GA NAAR HUIS!!!

hihihi giggel :wub: :wub:
ik hoop het voor linda…

Heej ben weer terug en heb het SUPER!!! gehad.
Lekker weer en iets al weer verkleurd. Lekker!!!

Trouwens gefeliciteerd met deel 19!!!

Groetjes jac

Zo deel 19 alweer,wat gaat dat snel he.

Cynthia,dat zou wel mooi zijn 1 AJAX,2 AZ,3 Twenthe en 4 de lampjes,maar ja zover zal het wel niet komen.

Linda,succes met je extra training vanavond en hoop voor je dat die leuke jongen er ook is.

Summa,veel plezier in Kusadasi met je vriend,jammer dat hij moet werken,maar ik hoop dat jullie nog veel tijd samen kunnen doorbrengen.Wat voor werk doet hij???Misschien kom je mijn vriend wel tegen die is ook weer in Kusadasi.

Goede middag dames.

Alweer in deel 19. Dat gaat hard. Zoef…zoef…

Ook ik had vandaag een aanval van de schoonmaakwoede. :stuck_out_tongue: Kep alle ramen binnen en buiten schoon. Kan ik er nu weer goed door heen kijken.

Ik heb alles een beetje bijgelezen. Bep, ik hou dan nu accuut op met duimen, als het toch niet is wat je zoekt. Had je trouwens ooit nog weleens wat met die advertentie van de Ra**bank gedaan? Of is dat het ook niet?

Ik heb ook Istanbul al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Maarja??? Wie weet komt het er ooit van.

Zo, kokkie staat lekker nasi te maken, dus ik kan zo aanschuiven. Wat een luxe he? :unibrow:

Meisjes, voor zo allemaal eetze en een fijne avond nog. Wij gaan vanavond naar de belastingconsulent, hopende op een grote teruggave. :wink:

Groetjes.

Zo eindelijk weer terug van het ziekenhuis, was behoorlijk uitgelopen. Bovendien geen parkeerplaats meer te vinden dus een aardig stuk moeten lopen, maar met dit weer helemaal niet erg :smiley:

Voor vrijdag weer een leuke date, ga met m’n vriendin en haar vriend en mijn vriend lekker uit eten, zin in!! En volgende week weer STAPPEN!!! Can’t wait :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Nu ff eten, dus tot strakkies!!

Kus kus

Kom nog even langs hier.

@Bep, hebben ze al gebeld? Je stond er toch niet echt achter,dus!
@Marion, heb je een beetje kunnen genieten van de zon?
@Dia, is alles verder oké met paps? Gezellig een leuke date met vrienden.
@Marjan, wat ga je al snel naar Istanbul. Zalig!!!
@MK, geweldig toch onze schaatsers. Ik ben ook zo dol op IK**. M’n dip gaat redelijk.
@Linda, ik hoop dat je lekker kunt sporten na een dag schoonmaken.
@Bloem wees toch voorzichtig. Maar dat van Kreta is toch wel erg leuk. En dan ook nog een leuke date gehad.
@Jac, welkom “thuis”.
@Roanna ook al de voorjaarskriebels. Als je de kans krijgt, ga naar Istanbul. Zoooooooooooooo gaaf.

Ik ga nu stoppen. Even eten en dan sporten.
Tot morgen.

Nog 47 dagen.

Fijne avond allemaal.:smile: :smile: :smile:

jij ook een fijne avond fransijn! en de rest natuurlijk ook:D

Goeie avond allemaal !

Proficiat met deel 19 !!!

Zo, terug van school, direct na school NIEUWE SCHOENEN gekocht ! hihi, we gingen voor mams sandalen halen en ik zag zoooo een mooie schoenen met een klein hakje ideaal voor school ! Dus ja, meenemen natuurlijk, passen perfect bij mn nieuwe kleren :smiley:

Toen ik thuis kwam, was er post voor me… Ik heb Condooms gewonnen ! hahaha, mn eerste keer dat ik iets win, condooms gewoon !!! Kon het nu echt geen nieuwe tv zijn of zo :tssk: maar ja, het is een begin … moeha

ik wou al zeggen :wink:
nog ff werken…het koelt wel een beetje af he? ik heb zin om lekker op mn bedje naar mn nieuwe muziekcd te luisteren…heeft mn date voor mij samengesteld en gebakken in de pc…hij vond dat mn muziekkennis ff ge-update moest worden…we hebben dezelfde smaak :biggrin: dus daarmee ben ik het helemaal eens…:wub: