Turkish tea time deel.....19!!

Ben terug van de training, HIJ was er niet zal straks effe laten weten hoe de test ging

Zo deel 19 alweer!!!, zo ga maar weer eens in de studieboek griekse eilanden voor mijn stage etc etc

gefeliciteerd met deel 19
ik vond deel 18 niet snel gaan. misschien komt dat, omdat ik toen tussendoor op vakantie ging.

Hoi meiden,
Ff snel, ik ben net gebeld, ze vinden mijn referenties te hoog, zijn bang dat ik snel weer weg ben, dus ik ben het niet geworden…
Ik ga weer rustig verder

Nu lekker tv kijken en dan zie ik mn bedje weer :wub: ohh ben zoo moe vandaag

Jammer beps,maar je had zelf ook twijfels dus misschien maar goed ook dat je het niet bent geworden…

Pff net heel even met me vriend op msn gezeten,wat kunnen die jongens soms eigenwijs zijn zeg,hij wilde de webcam niet aandoen en hij voelde zich niet happy,omdat hij pas in april kan beginnen met werken en nu dus niet veel te doen heeft.Hij ging er ook snel weer af,probeerde hem te bellen,maar de eigenwijs neemt zijn telefoon niet op :mad:.
Sorry moest het even kwijt

Ach Turkije lover, die kerels ook altijd hihi!
Komt vast wel weer goed meis, laat hem maar lekker ff mokken in z’n eentje. Wedden dat hij morgen wel weer contact met je zoekt?!

@Turkije-lover: zullen de hormonen van de week zijn raad ik zo ! hehe

De mijne was superlief, hij dacht dat ik hem niet meer wou bellen met dat hele gedoe van gisteren en omdat ik zo laat belde, ik wachtte natuurlijk tot hij mn telefoon liet overgaan, maar hij wilde me wat ruimte geven. Hehe nou, hij was zoooo schattig als hij zo zielig vertelde dat hij dacht dat ik hem niet meer wou bellen :wub: . maar ja, gisteren heeft dus effect gehad maar wil hem toch niet kwijt hoor nu !

Nou hij kan behoorlijk eigenwijs zijn hoor :mad: ,maar ik ook :slywink:,dus ik denk dat ik maar eens afwacht tot hij wat laat horen,als me dat lukt…
Maar ja tis ook niet makkelijk he als je graag wilt werken maar nog een maand moet wachten en er niks is op het moment.
Bedankt voor jullie steun :smile:

Was nog even op school aan het werk en dacht ga nog even dag zeggen.

Tsja meiden die Turkse mannen hebben een lekker temprament.
Toch vind ik ze leuker dan de doorsnee Nederlandse man.

@Bep ga lekker relaxen. Je droombaan komt nog wel.

Ik ga naar huis en nog even bellen:wub: :wub: .
Daarna dromen in m’n lekkere bedje.

Slaap lekker allemaal.

jij ook slaap lekker fransijn de boer:smile:

Goedemorgen allemaal,

Alllemaal goed geslapen?

Zo te zien wordt het weer een heerlijke dag,maar helaas ik moet werken en moet het zonnetje dus van binnen zien.Maar gelukkig kan ik in de pauze wel ffies naar buiten.

Fijne dag allemaal

Goedenmorgen allemaal

Nou het is een nieuwe dag met nieuwe kansen, dus we gaan ervoor…denk ik hihi

Ben op mn werk aangekomen en meld me straks weer
Sterkte allen die behoren tot het slaven volk der werkenden…

mogguh!!

weer lekker weer, hopelijk is het rustig, kan ik heel heel misschien eerder weg!!
@ beps…ach jammer maar helaas, de keuzes worden voor je gemaakt…was het altijd maar zo makkelijk!
werk ze allemaal en succes met die mannen, :wink: (ikke geen last van :wub:)

Goede morgen allemaal,

Lekker geslapen?

De zon schijnt dus dit gaat weer een mooie dag worden.
Vandaag weer extra druk, met vanavond een teamvergadering in het vooruitzicht.

Vanochtend baalde ik wel even. Wilde m’n tv aanzetten en was even vergeten dat het vandaag de 13e is. Case** heeft nieuwe frequenties ingevoerd m.i.v. vandaag. Moet ik de hele tv opnieuw gaan instellen. Ik weet alleen niet hoe dat moet. Balen.:mad:

Nou iedereen een fijne dag gewenst en geniet van de zonneschijn.

Nog 46 dagen te gaan.

:turkey: Mar & Mar: 15 maart - Istanbul :turkey:
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
[/quote]

Goede morgen allemaal en gefeliciteerd met deel 19!
En weer schijnt de zon al volop :king:

@Fransijn
Heb nog even van de zon genoten onder het blad harken en ramen wassen.
Nog succes met de tv vanavond. Gaat je vast wel lukken hoor!

@Sev
Wat een leuke prijs … gefeliciteerd :stuck_out_tongue: :smiley:

@Bloem
Wat is ie lief zeg :wub:

@Besmile
Leer ze!!

@Beps
Gelukkig hoef je niet meer te twijfelen over de baan. Je kan er tenslotte maar beter gaan relaxen dan werken.

Goedemorgen allen.

Inderdaad lijkt het weer een mooie dag te worden en daar wordt ik altijd zoooo vrolijk van.

Jammer Bep, dat het niks geworden is. Ach, ff weer verder zoeken. Er zal vast wel weer iets komen wat jou wel lijkt en aan je wensen voldoet. En zo te lezen, heb je er ook niet zo’n haast mee.

@ Fransijn: Ik begrijp je probleem met die tv. Wij zijn hier ook van die digibeten thuis. Moeten ook altijd de hulptroepen inschakelen. Wanneer krijg jij je internet nu thuis dan? Dat zou jij toch ook krijgen, als ik me een berichtje van jou goed herinner?

Nu meisjes, werkse, leerze weer, of wat jullie ook gaan doen vandaag, geniet ervan en pluk de dag! :wink:

owwhhh wat is het mooi weer…
in het zonnetje…op een terasje, wijntje drbij, leuk gezeldschap, veel mensen om naar te kijken…owh wacht ff…wakker worden :WERK!!
zucht…ist al zoooooooooooommmmeerrr??

@Bloem
Maakt niet uit wat het is … de zon is er in ieder geval :smiley:
Vanmiddag maar weer de tuin in denk ik, ligt me een berg blad van de beukenhaag.
En dan rond een uur of 5 op stap, een collega heeft een andere baan en als afscheid nemen we haar mee uit eten.

@Bloem: Zonnetje?? Zomer??? In Almere is het mist mist mist… Zonnetje doet wel zn best, maar het lukt niet helemaal…

Zo werk klaar, nu wachten tot het 12.45 is… Wat een leventje zo… Nou goed tot straksjesjesjes