Turkish tea time deel.....19!!

@ beps…doe mij zo’n baan!!

@Bloem: Ik zou hem nu ook wel willen houden denk ik… Maar er komt vast nog wel een baantje als deze…

Heb trouwens nooit meer iets van de Rabo gehoord, wat een bedrijf… (HAHAHAHAHAHA)…vast ook minder sociale mensen die daar werken hihihi

Hier is de mist net opgetrokken en we hebben ook een zonnetje!!

@bep
Het kan bij jou dan niet zo lang meer duren voordat je ook in het zonnetje zit.
De afwijzing gekregen van de sauna, jammer maar voor jou wel lekker dat je nu niet gaat twijfelen. Er komt vast wel een ander baantje op je pad en misschien is dat nog wel veel leuker!

@bloem
Heb het lijstje er ff op nagekeken, maar nog 2 maandjes en dan ga je al bijna!!!

@fransijn
Komt vast wel goed met je tv, ff rustig voor gaan zitten en dan gaat het vast wel.

@MK: Hoe laat moet je naar de VK? Toch elke keer weer spannend, luistern naar je kindje, het horen bewegen…

@bep
Donderdag om 8.30 uur als eerste, mooi op tijd dus kan het nog niet uitlopen! Nu voel ik hem bewegen, maar als nog dat nog niet voelt dan is het iedere keer toch weer een ‘opluchting’ als je het hartje hoort kloppen.

@ beps…ach wat zal ik ervan zeggen…ik heb ook nog nix gehoord van een interne sollicitatie…alles op het gemak he??
owh…
hier zulk mooi weer…zucht, zwijmel, zucht!!

hoop idd dat ik over 2 mnd naar jordanie kan…nog steeds het minimum aantal deelnemers nog niet gehaald, maar goed…wie weet vlieg ik over 5 weken naar kreta…i dont know!! :biggrin:

Zo dit luxe paardje is weer thuis… Lekker hoor, zo met hubbie naar het centrum. Boodschapjes winkelen lekker gezellig quality time saampjes

En beps, schijnt de zon al :slight_smile:
Veel plezier saampjes!

Beps,lekker terrasje pakken is het heerlijk weer voor.

Lekker weer he we treffen het wel.
Zo ik heb net eventjes aan internetshopping gedaan en nu zo eventjes naar de winkels om een cadeautje voor paps en een collega te kopen!
Ik ga maar eens even shoppen zo.
Weet al wel wat maar goed, eerst kijken wat de prijzen zijn he.
Soms heb ik cadeau’s in mijn kopje zitten en kom ik in de winkel dan is het ineens een stuk duurder dus moet ik weer opnieuw gaan denken.

Ik ga er weer van tussen.
GRoetjes jac

hallo iedereen,
het zonnetje schijnt weer goed vandaag!
heb toen straks ff gewinkeld met mijn 2 mannetjes.

jac veel plezier met cadeautjes kopen.

Nou ikke is weer thuis…wilde morgen lekker op de motor naar het werk, heeft hubbie haar helemaal uit elkaar gehaald. Alles moet nagelopen(vind hij) en alles moet schoon/gerepareerd/vervangen/grote beurt(ik eerst!!)

Maar goed, btje balen het zij zo…

Goedemiddag allemaal.

Ja Bep, dat moet ook gebeuren. Jij krijgt je beurt vast nog wel! :stuck_out_tongue: :unibrow:

Bij ons op het werk hadden ze het terras al klaar gemaakt en vele gingen al buiten eten. Wel leuk om te zien hoor! Begin Maart en nu al buiten eten. Heerlijk! Ik hoop, dat het nog even zo blijft.

@ Miss Mariska: Met die 2 mannetjes bedoel je je man en je zoon? Zijn dat die van die foto’s op je website? Als dat zo is, leuk stel zijn jullie hoor!:wink:

@ Bloem: Kreta lijkt mij ook leuk hoor! Best moeilijk om te kiezen dan he?Staat ook altijd nog op mijn verlanglijstje. Ja, wat niet eigenlijk? :unibrow:

Oke, ik ga ff mijn manneke helpen met de gordijnen ophangen. Hij is nu de rails aan het ophangen. Ja Bep, ze waren al klaar! Best nog wel snel eigenlijk dan. Zo even zien, hoe het staat en dan morgen alles maar weer inrichten, dan kunnen we er weer slapen. Kamperen thuis afgelopen!

Fijne middag nog. :wink: Groetjes

hey roanna,
ja die bedoelde ik, ja die staan op me website:slywink:

ik hoop dat het weer ook zo blijft,

En wat gaan we eten vanavond dames…

Ik heb het makkelijk deze week… Had het boekje van appie mee, en daar staat een 5 dagen planning in, en ook meteen het boodschappenlijstje…dus voor mij staat het vast voor de komende dagen… vanaaf risotto met funghi en gehaktballetjes(officieel met valesballetjes maar ikke is een roofdier hihihi)

Net met eten bezig want vanavond moeten we nog weer weg. Het worden kruidenkrieltjes met geroerbakte spruitjes en een satesnitzel. Lekker snel klaar!

Morgen hopenlijk ook nog mooi weer want ga shoppen met Linda! Dus als jullie binnenkort in Enschede mochten komen en de winkels zijn leeg dan weten jullie waardoor het komt :wink: :teeth:

Eet smakelijk allemaal en tot later!

Goeie (bijna)avond allemaal !

Hier in België was het super weer ! Velen hebben de rokjes al uit de kast gehaald, de zomerschoenen tevoorschijn getoverd. Ik nog eventjes wachten :wink:

De hele dag druk geweest (grote schoonmaak) en in de tuin bezig geweest.

Straks gaan lopen en daarna naar de dietiste, ben benieuwd of ze nu een nieuw dieet voor me klaar heeft liggen…
Na de dietiste :arrow: Pizza !

@Dia: smakelijk !

@Beppie: gemakkelijk dat je boodschappenlijstje al gemaakt is hihi :wink:

Ik spreek jullie later wel weer !

Hoi Sevje
Geniet straks maar lekker van je pizza… EN daarna luisteren naar de dietiste he!!

hey meiden

ff snel een berichtje van mij…jeetje deel 19 alweer…gaat snel…!!
sorry heb nog geen tijs gehad om bij te lezen…zooo druk…moet anderhalve week school inhalen…
en dan nog de rest…ach ja…t lukt wel…en denk overgins wel aan jullie hoor :wink:

morgen ben ik de hele dag weg…maar donderdag kom ik bijlezen…:wink:

hoop dat het met iedereen goed gaat…dikke kus

@Beps: ik doe mijn best :smiley: er is een halve kilo af sinds vorige keer (2 weken geleden) nou ja, nu in combinatie met lopen dat het mss sneller zal beginnen gaan, we’ll see …