Turkish tea time deel.....19!!

@sev: en was de pizza lekker?

Nou ik heb eeb cadeautje voor paps gekocht.
Een zonnebril op sterkte. Wou eerst in zijn oude bril glazen inlaten zetten.
Maar dat koste aardig wat.
En als ik een nieuw montuur kocht kreeg ik de glazen er gratis bij dus dat heb ik gedaan.
Moest ik enkel 15 euro meer betalen.
Maar broers en moeders doen mee met het cadeau.
Gelukkig maar!!!

Iedereen een fijne avond!!!

GRoetjes jac

@Jac: hééééérlijk ! ik wil nog ! hihi :smiley:

het is rustig vanavond…

Zou nog even vertellen hoe de test van hardlopen gisteravond was gegaan, wilde dit gisteravond nog even doen maar moest helaas toegeven aan mijn vermoeidheid en lekker op tijd gaan slapen dus. Kon test goed volhouden, kreeg alleen een verrassende uitslag. Heb tijdens lopen een te hoge hartslag, moet tijdens trainen dus rustiger gaan lopen om zo na een aantal maanden te lopen met een lagere hartslag. ben benieuwd of het werkt. Als tijd nog meer naar beneden gaat ben ik helemaal blij natuurlijk

Had trouwens afgelopen zondag nog een wedstrijd. Weer een p.r. gelopen. Tijd 31.40 voor 5,1 km, weer 27 sec van mijn beste tijd afgehaald. Ben heel blij met deze tijd. Heb vorige week helemaal niet getraind omdat ik ziek was en mede door vakantie van trianer en ziek zijn dus niet getraind tussen de wedstrijd van zondag en de wedstrijd ervoor. Helemaal happy dus.

Zondag 25 maart komt voor mij een nieuwe groet uitdaging. Ga dan een wedstrijd lopen die langer is qua afstand die ik normaal loop. De afstand die ik dan zal lopen is 5 mijl, 8 km. Loop samen met mijn vader. Vind tijd dan niet zo belangrijk, omdat het mijn eerste wedstrijd met een langere afstand is. Uitlopen vind ik dan het belangrijkste.

Goedenmorgen

Ff mail checken en dan naar het werk(helaas niet op de motor :crybaby: )

Tot straks

Ikke ook weer aangekomen op het werk.Ziet er uit dat het vandaag een rustig dagje wordt er ligt niet veel werk te wachten.

Fijne dag allemaal

Nou ik hoop hier ook dan… Als de post het kalm houd dan heb ik ook een traag dagje…

Tot straks

Traag dagje dus…tot straks hihi

mogguh

thuis geen internet, dus echt afkicken voor mij
ikke ben moe moe moe
mis mn siesta
gisteren naar ‘huis’ langs UZB en pa en ma
nix bijzonders, ff afwachten maar weer…
vanavond kijken naar een nieuwe kamer…ik voel de druk van de beslissing grrrr

ikke was dus gisteravond bij pa en ma, en pa kwam terug van het werk. hij maakt oa lunches voor het leger, ajax, fc utrecht enz enz
allemaal heel luxe, geen bruine boterham met kaas
luxe vloerbroden…bijna taarten met beleg.
had een halve taart mee gekregen…tomatenbrood, met luxe beleg enzo…zoooooooooo zalig echt!! heerlijk
wit wijntje drbij…jammie jam

maar goed…
@ beps…ach terug van werk komen is veel leuker dan naar het werk toe gaan, op de motor of niet
@ linda…waarom is dat erg dan om met een te hoge hartslag te lopen?? ik vind het maar knap
@ diamond, shop ze, en denk aan linda’s hartslag!! hahaha
@ de rest…:redface:
uhm…
ciao!!

Kom alleen even dag zeggen, want ik ga zometeen naar een studiedag op OP MAAT in Alphen aan den Rijn.

Fijne dag allemaal.

Nog 45 dagen.

Goede morgen allemaal.
YES … alweer een zonnige dag dus we gaan weer in de tuin aan het werk vandaag.

Werk ze allemaal

@Beps
Jeetje, moet je weer je uren uitzitten. Vreselijk lijkt me dat.

@Bloem
OOOOOOOOOOOO lijkt me lekker die ‘taarten’ van je vader.

@Fransijn
Veel plezier op de studiedag!

cker!! hij was zalig. ik wilde de helft gisteravond opeten en vandaag de rest mee naar het werk…maar ja…broodmonster in mn maag wilde alles hebben…hihi…jammie jammie jam…mar ja, nu vandaag met de lunch dus gewoon weer bruine boterhammen met kaas…

Ohhh Bloemmie… En ikke hier ook met boterhammetje kaas(wel waldkorn he!)

@Marion geen probleem hoor, ik doe gewoon rustig aan, heb net de helft gedaan. Veel telefoontjes vandaag. En tussendoor gewoon nog ff hier kijken, de laatste spelletjes verkopen(hihi!) en dan weer wat post openen en inschrijven… Makkelijk baantje toch…jammer dat ik niet kan blijven…

Goeiemorgen.
@Franslijn: Succes met de studiedag. Is het nog gelukt met je TV?
@Marion: Werk ze in de tuin vandaag.
@Bep: Succes met de post en werk ze. Jammer dat het niet gelukt is bij de sauna. Komt vast wel een andere leuke baan op je pad.
@Mar&Mar: Alvast heel veel plezier in Istanbul.

Het is hier ook prachtig weer, ga vandaag de ramen poetsen en lekker in t zonnetje zitten. Vanavond naar het concert van Lionel Richie, heb dr super veel zin in.
Voor degene die moeten werken, werk ze en anders een fijne dag vandaag!!!

@ toos, long time no speak…hoe gaat het er nu allemaal mee??

@ mar en crazymar…lekker al vrij?? koffers al gepakt?? laatste turkse buikdans les gehad??? :unibrow:

@Bloem: Op zich gaat het wel, met ups en dows. Heb mn oude ik nog niet gevonden, maar dat komt wel. Het is vreselijk zwaar om alle spullen van mn vader op te ruimen en zijn zaken af te handelen. Om het gemis niet te voelen ben ik de afgelopen weken druk bezig geweest met van alles en nog wat, maar heb inmiddels wel ondervonden dat dat de weg niet is. Probeer nu te genieten van het mooie weer en mn leven weer op te pakken.

@Toos: Rustig aan hoor, geniet van het mooie weer, en van de kleine dingen, dan komt derest vanzelf…