Turkish tea time deel.....19!!

@Fransijn: succes vandaag met de studiedag!

@Bloem: ow lekker zulk luxe brood. Vooral dat tomatenbrood klinkt lekkerrr.

@Marion: werkze in de tuin en lekker genieten van het mooie weer. Volgens mij is het na deze week weer voorbij.

@Toos: veel plezier bij Lionel! Ik ga er 6 mei naartoe, ben benieuwd!!

@Beps: werkze vandaag! Hopenlijk kom je je tijd een beetje door.

@Dia: Kan je nu al zeggen dat de concerten van Lionel geweldig zijn. Dit wordt voor ons de 4de keer!!!

goedemorgen iedereen!
het word weer een zonnige dag vandaag!!
mar&mar: alvast veel plezier he!:smile:

@ toos, ja, dit zijn idd de lastige tijden. iedereen gaat er anders mee om. de een pakt meteen de draad weer op en probeert het verdriet te vergeten, de ander staat er maanden bij stil en is alleen maar in en in verdrietig. Ik denk dat de gulden middenweg weer de beste is, maar goed, als je jezelf maar ‘prettig’ voelt bij jouw manier van verwerken…
het blijft een immens gemis natuurlijk en dat is niet zomaar weg

wel fijn dat je ook weer leuke dingen gaat doen enzo. concerten zijn altijd iets om naaruit te kijken. En ik denk dat je vader vast moet glimlachen als hij zou weten dat jij (en ik neem aan, de rest van de familie) zoveel van hem houden en hem zo missen…

goed…sorry…uhm…
werk, werk, werk!! ist al zoooooooommmmmeeeerrrr: JA!!!

Hier ziet het eruit als zomer…en dan doet mn motor het niet :crybaby:
Ik zeur ik weet het, maar dan loop ik ´s ochtends of ´s middags naar buiten en die luchten, en dan wil ik gewoon broembroemmmmmmmm
Maar nee gaat niet, deze week niet, dus ik duim dat het het weekend nog lukt

uhm…beps…neem je toch gewoon die van hubbie…? :unibrow: beter iets dan nix :wink:

@Bloem: Das geen motor das een scooter… Echt niet om gewoon op te toeren dus…NO WAY!!!

@Bloem: Bedankt voor je wijze woorden. Het is inderdaad zo dat je na zo’n gebeurtenis je weg daarin moet zoeken. De eerste weken wordt je opgeslokt door alles wat je moet regelen en leef je in een roes. Het gemis is groot, maar ik ben er zeker van dat mn vader nu gelukkig is. Dat maakt het allemaal wel wat makkelijker om te verwerken. Ben blij dat het voorjaar wordt dan lijkt het allemaal minder erg. Ga vanmiddag van t zonnetje genieten.

@ beps…da weet ik! daarom zei ik het ook, beetje stoken en stangen
rustig hier…??
iedereen aan het werk/ buiten??

Nee hoor, ik zit binnen, want buiten staat mn motor…(hihi)

Ik ga zo hubsje wakker maken, hij heeft nachtdienst. Kan hij lekker in de TUIN klussen…

Ha meisjes,
Wat een mooi weertje hé! Beter dan in Istanbul aar t zwaar bewolkt is en regent. Maar we gaan toch!!
Idd gisterenavond nog even flink gebuikdanst. Kom net terug van boodschappen halen. Wil graag alles volgeladen achterlaten.Straks nog wat rommelen in huis en vanavond lekker relaxen tot een uur of 1. Dan Mar ophalen bij de biertapwedstrijden en op naar Schiphol.
Jullie allemaal nog een goeie week en alvast een fijn weekend toegewenst.
Jullie horen van ons!
Istanbul…here we come!!

mar&mar
fijne vakantie!!

crazymar
fijne tijd in istanbul!!

hey crazymar. ga jij ook al naar turkije!!alvast veel plezier he!!:biggrin:

Mar en Mar heel veel plezier in Instanbul en geniet ervan hoop dat het weer snel beter wordt voor jullie en dat de zon gaat schijnen daar.

MARREN!!!
Genieten meiden, en vol verhalen terug volgende week hihihi!

MAR + MAR: HEEL VEEL PLEZIER!!! Zoo gaaf Istanbul!!!

x

He Cyn… Long time no speak… Alles goed?? Hoe gaat het met je spalk? Al een btje gewend?

Hey schat!

Nee nog niet echt gewend, maar komt wel goed!!! Ik heb trouwens maandag 2 examens gehad (waarvan 1 herkansing) en heb ze gewoon gehaald!:biggrin:

x

@Cyn Ben trots op je, toch nog een oma(hihi) die trots op je is hahaha!

hai hai
ik ga zo naar huis
vrees daar nog steed sgeen internet te hebben, dus ik zeg bye bye for now

@ cyn, hee super joh, goed gedaan
@ marren, ik had het al gezegd, maar goed: veel plezier!!!
ciao