Turkish tea time deel.....19!!

Zo voor mij ook nog een kwartiertje,het was een taaie dag vandaag maar ben hem doorgekomen.

Cyn,dat heb je dus goed gedaan

Thanks!!!

@Beps, haha… ik moet zo zelfs uit eten met mijn oma!!!:lol:

x

Goeiemiddag !

Thuis ! Zalig dat weertje hé ? Schijnt dat het volgende week maar 4°C zal worden ???

Nou, in ieder geval ga ik nu eerst gaan zonnebanken, spreek jullie daarna wel weer !

x

Iemand aankomende maandag naar Gambia?? 8 dagen inclusief belastingen etc… €605.50 voor 2 personen… inclusief ontbijt!!

Pff het is daar nu 30 graden, zou bijna zelf gaan!

x

ohhhh je zou toch willen dat je vrij had… ikke wil wel

Ik mag wel van mijn baas hoor… Ze pusht me zowat… Maar met wie moet ik nou gaan??

x

Oww Cyn heerlijk zo’n vakantie,je zult vast wel iemand vinden toch ??

@cyn
Je oma wilde toch op vakantie :smiley: :smiley: :smiley:

@mar en mar
Heel veel plezier in Istanbul en met jullie meeting met Rieneke!!!

@Cyn: ikke wil wel mee :smiley:

Mar en Mar.

Dan wil ik niet achterblijven en wens jullie ook nog een onwijs gave vakantie in Istanbul . Ga lekker genieten met z’n allen en ik wed dat als jullie komen, de zon gaat schijnen daar. :wink: Heel veel plezier en ook nog een hele goede reis en kom met leuke verhalen weer terug.

**Groetjes Roanna :wink: **

Even snel voordat ik straks te laat ben

Mar & Mar

HEEL VEEL PLEZIER IN
ISTANBUL

http://www.griechenlandabc.de/istanbul.jpg

GENIET ER VAN
EN DE GROETJES AAN ONZE RIEN

De rest doe ik straks op mijn gemakkie :wink:

@Mar & Mar: Héééééél vééél plezier in ISTANBUL !!!

@Sev: hoe wast gegaan met het dieten?? Ik heb er geen last van ik doe die-eet alles hihihi! Nee, ik ben ondertussen ook rustig aan begonnen…pas 2 kilo maar toch het begin is er

Ha meiden, jeetje, wor der verlegen van, al die goede wensen! Maar gaat helemaal goed komen, voor je het weet zijn we weer terug!
Koffer staat klaar, eten te pruttelen, dan nog even de biertapwedstrijden winnen, (gnagna):unibrow: , en dan op naar Schiphol!!!

Tot volgende week allemaal!
XX Mar

Hey beps, nou, ik was een halve kilo af sinds de vorige keer, 2 weken terug. Beter dan nx, ik moet me niet uithongeren of zo. Maar ben beginnen met sporten 2 x in de week en zou mss dan wat meer resultaat kunnen zien in combinatie met mn dieet, maar we doen verder ! Leuk dat je er naar vraagt trouwens ! Hier in mn omgeving (vriendinnen en zo ) interesseren het hun niet. Als ik het ff kwijt moet dan beginnen ze snel over iets anders en is dan ook enorm frustrerend. En dan zitten ze zelf te zeggen dat ze zich dik vinden (ze wegen +/- 50 kg :tssk: ) geen klagen dus hé ?! en dan zeggen ze tegen mij dat ik niet moet klagen, dat ik niet dik ben… hallo zeg ! Nou ja, echte vriendinnen …

Nou Sevje, klaag maar als het eens tegen zit hoor. Wij snappen je allemaal…volgens mij hebben we er allemaal wel last van…de een iets meer dan de ander…

de laatste vakantie ben ik met mn vriend langs een hotel gegaan waar ik kan werken. ik heb gevraagd of mn vriend er ook mag werken, maar helaas mogen er geen stelletjes werken. ik zit me net te bedenken dat ik het gewoon moet doen, omdat ik dan mijn stageplaats voor eind januari kan regelen in Turkije. en mn vriend zal ik vast wel een paar dagen of misschien wel elke dag zien. ik zie wel hoe het loopt.

@ mierre
ook jij een fijne vakantie in Istanbul!!

ik wilde ook wel eens afvallen, maar tegenwoordig blijf ik steeds op hetzelfde gewicht. dat is 60kg :slywink: en ik ben 1.61 m

Goedenavond allen.

@Sev: Je kunt er hier rustig over praten hoor. Ik denk dat wij dames, daar toch altijd wel een beetje mee bezig zijn. Ik ook hoor. Ik ben best klein 1.58 m (en al een beetje oud) en weeg al een hele tijd 57 kilo en dat vind ik soms nog teveel. Anderen lachen mij dan ook uit en vinden mij helemaal niet te dik.

Nouja, ik maak er verder geen probleem van hoor. Maar toch! Ik ben wel weer sinds een week aan het touwtje ( met teller) springen, maar ik merk wel dat ik eerst iets aan mijn conditie moet doen. :retard: Dat lijkt echt nergens op. :smiley:

By the way…
Vanavond voor het eerst weer na 7 maanden in mijn eigen slaapkamer slapen. :stuck_out_tongue:

Fijne avond allen nog. Groetjes :wink:

@Roanna: Ohhh lekker wijntje, kaarsjes aan, en vroeg naar bed… Fijne uitprobeer nacht…

@Turkije-fan: Ze zeggen je lengte min 1 mtr… dan weeg ik ruim 40 kilo te zwaar. Jij moet niet afvallen, mss sporten om het in proportie te krijgen…

Ohh de Marren gaan gewoon vanacht… Ikke wil ook, en kan niet eens vrij krijgen om naar Gambia te gaan :hihi: