Mar&mar: heel veel plezier geniet ervan!!!
Ben gisteravond nog gebeld door het bedrijf waar ik laatst een gesprek heb gehad. Ze hebben al iemand anders aangenomen. De reden dat ik nog niets had gehoord was volgens hun miscommunicatie bij hun. Vind het niet erg. Gesprek ging op zich ook al beetje raar. Zoek gewoon rustig verder.
@ Linda: Ook al niks geworden met die baan. Lekker ff verder zoeken toch?
@ Bep: Kaarjes aan en een wijntje erbij? Nou, dat zal er niet van komen helaas. Manneke wil geen kaarsjes bij het bed. :lol: En het wijntje heb ik al op!
@roanna: veel plezier in je nieuwe slaapkamer, geniet er van
@ Linda: Dank je wel. Dat gaat wel lukken denk ik. :biggrin:
Wat is het trouwens weer rustig hier he? Is wel eens anders geweest. Maargoed, niet iedereen heeft altijd zin en tijd.
Volgens mij Linda, zijn wij de trouwe avondklanten hier. :lol: ![]()
Voor straks alvast weltrusten en werkse morgen weer.
Groetjes.
Vanavond idd weer rustig, maar ja de trouwe avondklanten zijn er wel weer
Ik ben er ook weer,had ff me broer en daarna me ma op visite.
Balen Linda van die baan,maar wie weet wat je nog tegenkomt.Lekker gewinkeld of is dat morgen???
hallo iedereen!
ik heb een stukje terug gelezen, en zag daar wat over het gewicht,
ik woog eerst altijd 51 kg en weeg nu 64 kg sinds ik zwanger ben geweest vorig jaar, ik krijg het er maar niet af :tear: ja ik ben wel al weer een stuk dunner geworden, heeft iemand tips over afvallen?
MissMariska,het populaire Sonja Bakker misschien?Of vindt je dat maar niks.
:paranoid: o jee dat ken ik niet
@missmariska: probeer SB ben er zelf vorig jaar/dit jaar 23 kilo mee afgevallen
@turkije-lover: shoppen was idd vandaag, allebei leuke dingen gekocht, ikke twee truitjes en een wit shirt voor eronder. nu wachten tot de zomerkleding komt
dat zal ik is op zoeken:smile:
er hangt toch al wat zomerkleding in de winkels ?
@missmariska: ja wel een beetje maar we hadden vandaag t idee dat t qua zomerkleding echt nog moet komen
Lieve allemaal,
Wat een goeie wensen van jullie. Zo ontzettend lief! Heel erg bedankt hoor.
Ik zit startklaar, nog een kleine 2 uur en dan gaan we op weg.
Nogmaals bedankt voor alle lieve woordjes, we gaan er fijne dagen van maken en jullie horen volgende week alles…nou ja, bijna alles gnif gnif!!
Dikke knuffel, Marjan
veel plezier crazymar!!
Ik ga maar eens slapen weltrusten allemaal tot morgen
weltrusten allemaal!,
ik ga ook, morgen weer vroeg op met civan:smile:
Goeiemorgen allemaal !
Ikke is vroeg op, straks naar de verzekeraar voor mn werk voor school, hoop dat die mijn antwoorden kan geven, dan oma haar voeten doen en dan leren…(Heb 2 examens volgende week)
mogguh!!
@ roanna, lekker geslapen?? :unibrow:
@ de rest…ben het alweer kwijt…zal zo eens het lijstje opsnorren…mar staat nog steeds bovenaan, maar goed…