Turkish tea time deel.....19!!

:turkey: Crazymar: 26 april - Marmaris :turkey:
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 28 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

Ik sta nog steeds ver onderaan het lijstje, nog niet eens de helft !! :disgust:

@ cyn…owh ja, ik heb het net ff gevraagd, maar krijg volgende week geen vrij voor een weekje gambia…ook keek mijn persoonlijke budgetplanner (=me) een beetje vreemd ivm de financieen…helaas!!

@Bloem: Zo ging het hier ook al ongeveer…vrije dagen ging niet, en het geld…welk geld :hihi: En kijk sta ik zomaar ineens op de …14de plaats :crybaby: nee daar schiet ik iets mee op…

Ikke heb zoooo lekker uitgeslapen. Moet pas om 12.15 beginnen en ben er dus om 12.10…hihi!!! Zo ffies het huis verschonen van lopende dingen, om te zorgen dat het huis zelf niet gaat rondlopen…want daar gaat het op lijken…
Tot straks…

jjjjjaaaaaaaaaaaaaaa
dansende banaan 3 dubbele keer, back-flik, salto achterwaarts, jahoe!!
ik heb per 1 april een nieuwe kamer!! eentje ZONDER huisgenoten!! prachtig uitzicht, eigen keuken, eigen wc en eigen douche!! hartje centrum, wel in een andere stad, dus langere reistijd, maar who cares!! zo blij blij blij blij blij blij blij blij

jahoooooeeeeeeee

Gefeliciteerd Bloem,wat zal jij blij zijn.Lekker een eigen keuken,douche en wc.Heerlijk hoor voor je.Kun je daar langer blijven???En heeft het nog invloed op je plannen ?

Gefeliciteerrrrrrdddddd!!!

tot eind september
dus kreta is van de baan…en de rest :unibrow: ik brainstorm me een ongeluk!! hahahaa
maar de lokatie is zo mooi en vooral dat het alleen voor mij is. lekker elke dag koken (doe ik nu niet ivm de bende en troep van anderen) enz enz enz…zalig!! nog 2 weken bij de idiote studenten en dan verhuizen…zooooooo blij!!

Goedemorgen dames.

Ik heb ook heerlijk geslapen. :thumbsup: :wink: Wat een ruimte weer!

@Bloem: Nou, nou… zeg maar. Dat is weer eens goed nieuws. Lekker iets voor je eigen. Gefeliciteerd hoor! :thumbsup:

Groetjes.

Goeiemorguhhhh,
@Bloem: Gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen!! De rest komt ook vanzelf goed.

Gisteren naar Lionel Richie geweest en het was geweldig. Hadden goeie plaatsen vlak bij het podium. Hele avond staan swingen. Na een lange tijd eindelijk weer eens genoten, heerlijk.

@Bloem: proficiat !

@toos
Wat heerlijk dat je een mooie avond (zonder zorgen) hebt gehad. Ik hoop dat er nog veel van deze dagen/avonden komen en dat je zo langzamerhand het blije gevoel weer terug krijgt en dat het verdriet mooie herinneringen worden.

@bloem
Gefeliciteerd met je nieuwe kamer/huisje.

@linda
Jammer van de baan, belachelijk trouwens dat je zelf na moest bellen. Miscommunicatie??? Maar goed dat het niet door ging, vast niet zo’n leuk bedrijf als het eerst leek.

Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje deed het prima, bloeddruk mooi laag. Alleen mijn baarmoeder zit wat hoger dan ‘normaal’ ?!?!? Maar omdat ik 2 weken geleden nog op echo ben geweest, maken ze er niets van. Volgende keer (over 4 weken) kijken of het nog steeds zo is.

@MK: Ben blij voor je dat alles goed gaat met jou en de kleine. Misschien ben je wat verder als dat ze denken???

@MK: Vergeet ik nog. Bedankt voor je lieve woorden.

goede morgen iedereen!!
het zonnetje schijnt weer goed!

Toos: wat leuk! heb je ook fotos gemaakt? of mocht dat niet bij het concert?
bloem: gefeliciteerd!

@ all…dank u dank u, ben zoooooo blij…whieheee
@ mk, fijn dat alles goed was, heb er geen verstand van, maar als er iets is, onderzoeken ze dat toch altijd wel denk ik??
@ toos, leuk dat je het naar je zin had! ik heb in april ook 2 concerten op de agenda staan, zin an!!
@ beps…luf joe!!

@missmariska01: Alleen foto’s gemaakt met mijn telefoon, zijn niet echt super. camera’s mocht niet. Waren ze ook behoorlijk streng op. Tip Voor Dia dus, neem geen camera mee. Hoop dat er een live dvd van komt.

@Bloem: Naar wie ga je?? Wij gaan 6 april naar Tineke Schouten, heb daar ook veel zin. Avondje lekker lachen

4 april naar Ilse de Lange met een of andere andere idioot :wink:
en 13 april naar Blof, weet nog niet wie ik mee neem…

wil wel met je mee naar blof hoor