Turkish tea time deel.....19!!

Ik verveel me, zou moeten leren maar heb geen zin, ik begin ten laatste om 14u terug met leren…

Doet iemand nog x speciaals vandaag ?

@Bloem: Blof??? Bij gebrek aan vrijwilligers… FANTASTISCH!

@MK: Goed dat alles weer oke is, en de volgende keer wel weer zien. Moest je plassen, “duwt” de baarmoeder ook iets op…

Ikke is op het werk, geen spat zin met dat mooie weer…

@ beps…jaja…:wink:
@ toos, vrijwilligers genoeg idd, wil alleen mn nieuwste scharrel meevragen, maar kijk het nog ff aan, misschien is dat een beetje te zo snel al…
anyway

@ sevy, ikke nog ff werken en dan ga ik voor mn nieuwe scharrel koken!! whieheee

@Bloem: en wat schaft de pot ?

Ikke maak vanaaf mosterd-puree met ruccola en tuinerwten met een braadworst( of eigenlijk 2 pp) Nieuw recept uit de allerhande…eigenlijk het weekding dat we maken deze week. Ga ik vaker doen, lekkere dingen niet te moeilijk, en meteen een lijstje voor de benodigdheden kant en klaar hihi!

:retard: MOsterdpuree ???

Ja iets van aardappels gepureerd met mosterd en yoghurt en daar dan de ruccola erdoor en de tuinerwten(??)

Ik ben benieuwd jullie horen het morgen ofzo wel

@Bloem: Mocht je nieuwe scharrel niet mee willen, dan hou ik me aanbevolen.
@Beps: Is dat lekker???

Bep: Het klinkt wel lekker hoor.
Ik wordt binnenkort op gebeld door de AL**** He***.
Vanwege mijn klachten.

Lekker weer he, van mij mag het zo blijven maar helaas na het weekend geven ze regen op.
Ik heb gisteren voor werktijd mijn kast even opgeruimd en ik kon heel veel dingen niet meer aan. Allemaal te groot!!! Dus ik ga lekker allemaal nieuwe kleertjes kopen ik heb er nu al zin aan.

Groetjes jac

@Toos, weet ik nog niet, kan ik je morgen vertellen hihi. Ik heb uit de allerhande van appie zo een week eten voor 50 euro voor 4 pers gehaald. Ik dacht ga het eens proberen. Tot nu toe 2 avonden gegeten, errug verrassend en lekker moet ik zeggen. En vooral makkelijk. Je haalt het boodschappenlijstje eruit, en je weet meteen wat je halen moet. Recepten klaar voor 5 dagen… eens niet bedenken wat te eten gewoon klaarmaken

@Beps: Ben benieuwd. Klinkt wel makkelijk zo’n boodschappenlijstje. Weet nooit van te voren wat ik ga eten. Zou C**** ook moeten doen, die zit bij mij op de hoek.

@Beps: ok, niets voor mij dus, ik lust geen mosterd als je ze in je eten smaakt, en geen yoghurt in mn eten, enkel zuiver… dusseuh, word moeilijk :smiley: Maar wss lekker als je het wel lust !

Hmhmz, een van mn beste vrienden heeft een vriendin… hoop dat het weer niet zo een tr*t is die me als concurrentie ziet. Die vriend zag me vorig jaar ook nog zitten, ik zag hem ook wel zitten voor ik mn askim had leren kennen, hij weet er echter niets vanaf… vraag me af of hij me al zo direct vergeten is ? :puke:

@Toos, bij mij zit ook geen appie in de buurt. Haal wel het blaadje altijd, of vraag of iemand het meeneemt. Doe dan gewoon de boodschappen bij de Ju**o! Maar het is gewoon makkelijk. Ik ga die dingen dus sparen, en dan heb ik wat in huis voor als ik een een weekje " ik weet het niet " heb!!

@Sev: Ach maak je het zonder… ook goed. Ik weet niet of hij jou zomaar vergeten is, maar gaat wel gewoon door met leven. Ik kan daar bewondering voor opbrengen. Je moet niet tot in het oneindige blijven uitzien naar het onbereikbare… Pak dan alles bij elkaar en ga door met leven… mijn motto en idee dus ook

@toos
Op de site van appie staat een online allerhande en het lijstje neem je gewoon mee naar C*** :smiley:
Ik ben 2 wkn geleden nog op echo geweest en natuurlijk met 12 wkn en beide keren kwamen ze rond 10/12 juli uit.
We zien wel wat ze de volgende keer zeggen.

@bep
Eet smakelijk! we horen het morgen wel.

@Toos zie ik dus net dat je al die recepten ook via www. albert.nl kan vinden… ook lekker makkelijk dus… alleen dan geen lijstje voor de boodschappen, dat zit alleen in de allerhande zelf!!

Wie weet eigenlijk wat tuinerwten zijn?? Ik eet ze dus vanaaf, maar weet niet wat ik ga eten hihihihihi

Bedankt voor de tips. Als ik niet weet wat ik eten moet, kijk dus gewoon ff op internet.
Zouden tuinerwten niet zoiets als doperwten zijn of tuinbonen. Misschien wel een combi van alle twee

Volgende keer staat er in je recept dat je dopbonen moet halen:D

Nou dan eet ik het niet!!! Teveel werk als ik thuis kom hoor. Kom ik om 17.30 binnen lopen ga ik echt niet nog eens zitten doppen… Mag best vers zijn, maar geen zin in heel veel werk

@Beps: :smiley:

zo dames
middag ging snel vorobij
ikke ga ff bellen over mn nieuwe kamer, en dan naar huis en naar de supermarkt. zit ene beetje te twijfelen wat te eten, heb een standaard speciaal iets, werkt altijd, maar weet niet wat hij wel of niet eet/ lust
nou ja, maar ff een sms-sessie tegenaan gooien.
anyway
ikke ben weeeeegggg…
tis zooooooooooooooooommmmmmmmeeeeeeerrrrrrrrrrr