Turkish tea time deel.....19!!

Veel plezier schat vaanaaffffff

@Beps: Had ik niet met askim gezeten, dan zag ik hem ook wel zitten :wink: ah ja, weet je, heb altijd al een zwak voor hem gehad :redface: maar heb het altijd via via geweten dat hij me leuk vond, alleen was hij te verlegen of zo om het zelf te zeggen aan mij…
Najah :biggrin:

@Bloem: Bep heeft nog een lekker recept voor je. iets met tuinerwten. Is dat niks? Veel plezier vanavond !!

@bloem
Je klinkt heel blij!!!
Gaat goed zeker…

@bep
Nee, de blaas was leeg.
Als ze beginnen te kloppen en te duwen in m’n buik, dan moet de blaas wel leeg zijn :wink:

Even wienig tijd vandaag. Hoop morgen meer tijd te hebben.

Fijne avond allemaal.

Nog 44 dagen.

Zo allemaal heb de middag weer overleefd…

Naar huis, snel eten maken en dan zie ik wel weer…
Tot morgen, vanaaf mams en paps op visite en daarna zal ik wel dood zijn, dus kom ik niet meer langs maar ga meteen naar mn bedje…

@Beps: tot later ! succes met de mosterdpuree met yoghurt en euh…bonen was het zeker ?

hey meiden…

heb bijgelezen…eens kijken wat ik nog allemaal weet…

@linda…wat vervelendvan de te snelle hartslag…maar natuurlijk weer super dat je je eigen tijd weer hebt verbeterd…!!

@beppie…hmm…mosterd puree…lijkt me niet zo lkkr…maar laat ons weten hoe 't gesmaakt heeft;)

@dia+linda…jullie hebben lkkr geshopt dus…das altijd leuk!!

@bloem…ja tis net zomer idd…helaas wordt het volgende week weer minder:(

@mk…hoe was het vandaag met de echo…?

@sev…succes met lijnen :slywink: niet dat je het nodig hebt…en miss is die vriendin van je vriend wel een hele leuke meid…

hmm…sorry meer weet ik niet meer.

vandaag de foto’s gaan halen…krijg weer helemaal het turkije gevoel terug!! (ik wil geen digitale, vind het niet leuk als ik de foto’s al meteen kan zien) vandaag op school te horen gekregen dat ik in april geen vakantie heb…maar pas halverwege mei…
dus moet nog langer wachten…maar het goede nieuws is…als ik in mei dan terug kom zijn het nog maar 3 weken totdat ik voor 7 weken naar askim kan:D:D

fijne avond allemaal…xx

Filiz,ik wilde ook nooit een digitalecamera,vond het ook altijd spannend om de foto’s op te halen,maar ben uiteindelijk toch om gegaan en vind een digitale nu wel ideaal hoor,maar ja de spanning is wel weg he.
lekker hoor voor 7 weken naar je askim,nu nog even geduld hebben,maar voor je het weet is het zover.

Meiden het was heeerlijk…tuinerwten zijn een soort doperwten, en dat in combo met de ruccola aardappels en de mosterd…wat verzacht met de yoghurt…heerlijk. Heel zoet maar toch pittig door de mosterd…ja een herhaling goed mogelijk!

Nu naar bed, joeppie het roept al even, dus ik ga ernaar luisteren met mn oor op het kussen
Tot morgen

zo op de valreep nog geslaagd bij H&M. Yeah. Laat de lente dit jaar maar goed beginnen.

het klinkt wel lekker beps

Goedenavond.

Weltrusten Bep en je weet het he? Handjes boven de dekens. :stuck_out_tongue:

@ Besmile: Laat de lente maar komen? Nou, ik hoop het voor je. Volgende week winterse buien en een graad of 4. Brrrrrr moet er niet aan denken. :so:

@Mk: hoefde er niet achter aan te bellen, eigenaar belde dinsdag zelf maar goed maakt het er niet anders op blijft stom. Hij dacht dat zij iedereen na zou bellen en zij andersom dat was de miscommunicatie, vage smoes.

fijn te horen dat alles goed was met de echo

Niet alleen in in Nederland wordt het koud, in turkije is het nu ook minder en ze verwachten daar een extreme zomer.

Jajaj ik weet dat het weer kouder wordt.Miscchien zijn mijn ouders de boosdoeners die komen weer terug van het warme Mexico. Het is vaak zo als hen terugkomen dat wordt het weer ook minder. Laat het hopen dat een maar bij 1 week koud weer blijft en dat her daarna snel hersteld.

Zo heb ook gelijk de H&M catalogus besteld

Zo 3.5 uur met me vriend op msn gezeten :wub: heerlijk gebabbeld over van alles en nog wat.Zijn helaas nog wel wat dingen waar we niet uit komen,maar ja dat zien we allemaal wel:p .Het was in ieder geval weer gezellig en hij was niet zo eigenwijs als afgelopen keer :smiley: .

ga nu lekker slapen morgen weer vroeg werken,half dagje maar.

Slaap lekker allemaal

Goeiemorgen allemaal !!!

Juist een zalig zomernummer opgezet, helaas straks naar de saaie les van een heel saaie leraar die denkt dat hij beter is dan iemand anders, en die vrouwen nog ziet als onderdanige wezens :smiley:

@Turkije-lover: zie je wel dat alles altijd wel weer goed komt ? Ze kunnen erg eigenwijs zijn, maar ook héél lief :hihi:

Ik vertrek, tot deze namiddag !

Ik ben weer op het werk aangekomen. We gaan er weer een nieuwe dag van maken, want… over 5 uur is het

WEEKEND!!!

:turkey: Mar & Mar: 15 maart - Istanbul :turkey:
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
[/quote]

Liefs Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/reputation.gif vbrep_register(“141770”) http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/report.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif

mogguh…
:retard: moe!!