Turkish tea time deel.....19!!

Hoi allemaal,

Heb even de lijst opgezocht en tot mijn schrik zag ik dat Mar en Mar al in Istanbul zitten. Heb hen geen goede reis gewenst, maar ik hoop dat ze daar de tijd van hun leven mogen hebben. Het is een zalige stad.

Jammer dat de zon niet schijnt vandaag, het was zo lekker vrolijk en ik ben er ook van opgekikkerd.

Fijne dag allemaal.

Nog 43 dagen.

@Bloem: Wat heb je gegeten? Was het gezellig:wub:? En gaat hij mee naar Blof? hihihi

eten was een doorslaand succes, zoals altijd…durfde nog niet te vragen over Blof…heeft ook geen haast eigenlijk…maar nog ff afwachten…

Goeiemorgen :dope:

Gister lekker vrij gehad, en had dus geen tijd om langs te komen! Sorry!!!
Eerst naar het ziekenhuis geweest, voor therapie… Moet nu echt heel stom, met een soort blokken gaan “spelen”, die moet ik opstapelen zonder mijn hand te overstrekken. Ook moet ik met mijn vinger “wandelen” over een plee-rol… Voel me net een kleuter!!!

Daarna wezen sporten, en toen lekker naar de stad!! Zooo ouderwets lekker weer… Veel gekocht (teveel eigenlijk, maar ja ik ga toch niet naar Gambia) en we hadden dus ook tassenvol!! Heb 2 paar schoenen gekocht van R**B*K… Alle 2 zwart, zelfde model, alleen 1 van de 2 heeft nog goud erdoorheen… Zitten zooo lekker!! Heb toen ook maar gelijk heerlijke teenslippers gekocht… Ik heb hele zwakke enkels, zoals jullie wel weten, en mag dus eigenlijk niet van die hele platte slippers… Dus heb ze nu gekocht met voetbedje! Ook heerlijk!!! Verder een nieuwe wekker, waarmee ik wakker wordt gemaakt met een cd>> Turks dus… Verder nog sieraden etc.

Maar… ik heb zo’n lieve mama, die 1 paar schoenen voor me ging betalen, en toen kwam ik thuis, en toen vond mijn vader mijn slippers zo mooi, dat ik gewoon geld van hem kreeg voor die slippers!! Echt super lief!!! En gisteravond AZ… Ben niet heen geweest hoor, heb wel gekeken op tv… Ben niet voor AZ, maar vind het leuk dat ze door zijn!!

Ook de weg naar Fame gekeken, daar doet een oud collegaatje van mij aan mee… Diegene die hebben gekeken>> Britt… Ook erg grappig!!

En dan nu vandaag weer aan het werk!!

@Beps, 2 kilo is toch goed!! Ik ga maandag weer SB doen, en dan precies 9 weken en dan ga ik naar Askim… Maar ook daarna ga ik nog gewoon door!!! :thumbsup: Heb er helemaal weer “zin” in!!

@Bloem, leuk joh een nieuwe scharrel!:wub: ~

@Filiz, jammer dat je niet meekan naar de meeting, maar volgende keer beter!!

Verder als ik iemand ben vergeten>> Sorry!! Vind jullie evengoed lief!!

x

En wat zijn de plannen voor het weekend, dames…
Bij mij niets…helemaal niets…gebeurt ook weinig, maar volgend weekend…

MEETING!!!

Plannen voor dit weekend>> TOTALLY NOTHING!!

Heb volgende week donderdag een feest bij Utrecht in de buurt… En dan vrijdag gewoon weer werken:ninja:

En dan inderdaad zondag… MEETEN!!! Gezelli!!!:stuck_out_tongue:

Goedemorgen allemaal,

Bloem,dus het was een geslaagde avond mooi hoor en heerlijk gegeten dus dat zal vast allemaal wel goedkomen.

Cyn,jij bent dus ook weer helemaal in je hum,en lekker geslaagd met shoppen,leuk dat je ouders je de schoenen en slippers kado geven altijd leuk om wat te krijgen toch.
Heb AZ ook gekeken ze hebben het inderdaad weer knap gedaan.

Ja Sev,hij was gelukkig weer bijgedraaid,maar over sommige dingen blijven we een meningsverschil houden maar ja kan niet altijd hetzelfde denken he.

Zo nog 2.5 uur en dan lekker weekend,nou ja lekker …,zag dat het weer niet al te best wordt.

Morge.

Ik heb dit weekend 3 verjaardagen, maar worden gelukkig in èèn keer gevierd dus. Allemaal familie van elkaar. :unibrow: Moeder, dochter, kind.

Volgende week ook verjaardag met familie over uit Ierland, maar dan heb IK een meeting, dus hebben ze het speciaal voor mij verzet naar de zaterdag. Dusssssssssssss…

Groetjes en werkse allen. Ik ga zo na de koffie ook weer werken. Vrijdag snackdag bij ons op het werk, dus als jullie zin hebben, kom gerust deze kant op. :king:

ppffff…vandaag is niet mijn dag…zucht
zon is weg…zou het daardoor komen…wel verdacht

Haha bij mij op me werk is het de laatste weken enorm vaak snackdag!!

x

Maar we houden ook rekening met de Sonja Bakkertjes hoor! :stuck_out_tongue: :unibrow:

Hier is elke dag wel iets te snacken… en ik doe ook dapper mee… 1-2 keer per week. Mag dus niets meer nu, vooral omdat ik straks lekker langs de viskraam ga en kibbeling ga halen voor de lunch saampjes met hubbie…

Nou de post verwerkt, hopelijk niets bijzonders vandaag tot straks

Kibbeling ook lekker. :wink: Hebben we ook vandaag ook in ons restaurant!

Nou, bij ons staat er natuurlijk ook naast de gezonde hap, iedere dag verschillende snacks. Sommigen met de vreemdste namen . Gister nog een Buffalo en een Bonita. :eek:

Om half twee is het opruimen en weggooien van al dat lekkers.:redface: Ik sta mij eigen 1 x per week een snack toe en dat is meestal een simpel kroketje of kaasbroodje.

Nou ik ga. Tjuuuus. :wink:

hey dames…
ben al terug van school…!! :smiley: nu lkkr een middagje vrij…

@cyn…je nieuwe aanwinst klinkt super…!! en nu natuurlijk nooit meer een ochtend humeur nu je met turkse muziek wakker wordt!!

@turkije-lover…heerlijk 3.5 uur op msn:D

@fransijn…klopt ze zijn gister vertrokken…ben het ook helemaal vergeten…bijdeze
@mier&mar…wil jullie alsnog een super tijd wensen in istanbul!!

@bloem…gelukkig dat het eten gezellig was…:beef:

@beps…laat de kibbeling smaken:biggrin:

mijn plannen voor het weekend: vanaaf naar een vriendin…morgen de auto poetsen…'s avonds uiteten met 't voetbalteam en daarna samen op stap…zondag voetballen en werken…

xx

sorry hoor ik voel me even K**!
Problemen thuis, ja niets ernstig hoor. Wil er niet in details gaan.
Maar ik heb me beter gevoeld.
Ik ga denk ik zo eventjes een eindje fietsen even andere gedachten.
Als het weer het toelaat. Zo schijnt het zonnetje en zo is het weer weg.

@Bep: lekker kibbelingen met saus?
Ik ben erg verwend qua kibbelingen betrefd vind niet alles meer lekker. Mijn vaders neef heeft een eigen viswinkel en daar worden wij altijd getrakteerd op hetbeste vis.
Mooie stukjes en mals.
Soms staat hier wel eens een visboer bij de supermarkt maar die vind ik niet meer te eten. Grote stukken veelste veel poeder erop.
Niks aan. Heb laatst mijn bakje zo weg gegeven.

Groetjes jac

goedemiddag iedereen!
bah wat een weer vandaag geen zon te zien:puke:
morgen weer weekend…

Heb eventjes terug gelezen.
@Cyn: lekker wakker worden hoor.
Alvast succes een maandag met SB. En lekker he shoppen. En wat heb je lieve ouders.

Plannen voor het weekend: WERKEN en SLAPEN.
Zit in de nachtdienst. Dus weinig plannen.

En volgens weekend verjaardag van paps en meeting!!

Groetjes jac

Goeiemiddag allemaal !

Ikke ben terug van de saaie les, bah !

@Turkije-lover: neen, je kan niet met alles eens zijn, meningen verschillen, en dat houd het spannend :smiley: maar als de meningsverschillen zijn op te lossen, valt er mee te leven niet ?
Ik en mn askim hebben enkele meningverschillen, Ik vind dat die op te lossen zijn, maar hij vind van niet, dusja, zitten we eventjes muurvast en zien we wel hoe het verder moet als ik naar daar ga deze zomer… dus momenteel blijven we wat hangen nu in een 'hoop het beste '…

@Cyn: super je aankopen ! Ik heb slippers en schoenen vorige week gekregen van mams (paps weet alleen van de slippers af, de schoenen weet hij nog niet :D)

@Jac: ja die kibbeling is behoorlijk lekker… Beter dan ik ergens gehad heb tot nu toe… Gaattie weer een btje??

Zo WEEKEND!!!
Lekker hoor, saampjes met hubbie thuis…

Goede middag meiden.
Ben er ook weer. Veel buiten gewerkt met het mooie weer, moet wel als je een grote tuin hebt. Een paar keer gesport. Liep zoveel achter dat ik het anders niet meer ingehaald krijg en das ook jammer. Nu net terug van kantoor, ben gammel nu, of zeg maar gewoon lui, en behoorlijk verkouden dus doe niet veel meer vandaag dan een beetje met jullie beppen. Als de computer niet in beslag wordt genomen door J. straks.
Heb wel meegelezen met jullie maar teveel om nu te antwoorden.

Bloem weer lekker aan de scharrel. Vind het zo fijn voor je meis, geniet er maar lekker van :wub:

Beps die de recepten van Appie uit probeert. Zag die puree in de Allerhande en leek me ook erg lekker. Ga het ook eens maken :wacko:

Linda, Cyn, Dia en Besmile geslaagd met het shoppen :smiley:

Mar en Mar zetten de boel op stelten in Istanbul. En misschien helpt Rien wel mee. :smile:

Verder niet veel meer onthouden … sorry … jullie zijn ook lief allemaal. Ga dus maar gewoon vanaf hier weer verder :redface: