Goeiemorgen :dope:
Gister lekker vrij gehad, en had dus geen tijd om langs te komen! Sorry!!!
Eerst naar het ziekenhuis geweest, voor therapie… Moet nu echt heel stom, met een soort blokken gaan “spelen”, die moet ik opstapelen zonder mijn hand te overstrekken. Ook moet ik met mijn vinger “wandelen” over een plee-rol… Voel me net een kleuter!!!
Daarna wezen sporten, en toen lekker naar de stad!! Zooo ouderwets lekker weer… Veel gekocht (teveel eigenlijk, maar ja ik ga toch niet naar Gambia) en we hadden dus ook tassenvol!! Heb 2 paar schoenen gekocht van R**B*K… Alle 2 zwart, zelfde model, alleen 1 van de 2 heeft nog goud erdoorheen… Zitten zooo lekker!! Heb toen ook maar gelijk heerlijke teenslippers gekocht… Ik heb hele zwakke enkels, zoals jullie wel weten, en mag dus eigenlijk niet van die hele platte slippers… Dus heb ze nu gekocht met voetbedje! Ook heerlijk!!! Verder een nieuwe wekker, waarmee ik wakker wordt gemaakt met een cd>> Turks dus… Verder nog sieraden etc.
Maar… ik heb zo’n lieve mama, die 1 paar schoenen voor me ging betalen, en toen kwam ik thuis, en toen vond mijn vader mijn slippers zo mooi, dat ik gewoon geld van hem kreeg voor die slippers!! Echt super lief!!! En gisteravond AZ… Ben niet heen geweest hoor, heb wel gekeken op tv… Ben niet voor AZ, maar vind het leuk dat ze door zijn!!
Ook de weg naar Fame gekeken, daar doet een oud collegaatje van mij aan mee… Diegene die hebben gekeken>> Britt… Ook erg grappig!!
En dan nu vandaag weer aan het werk!!
@Beps, 2 kilo is toch goed!! Ik ga maandag weer SB doen, en dan precies 9 weken en dan ga ik naar Askim… Maar ook daarna ga ik nog gewoon door!!!
Heb er helemaal weer “zin” in!!
@Bloem, leuk joh een nieuwe scharrel!:wub: ~
@Filiz, jammer dat je niet meekan naar de meeting, maar volgende keer beter!!
Verder als ik iemand ben vergeten>> Sorry!! Vind jullie evengoed lief!!
x