ikke ben zo weg
zit in een giga dip
ga denk ik maar shoppen, hopelijk kom ik er dan uit…of ik zak er dieper in weg als weer eens een keer nix past, maar dat zie ik dan wel.
zit alleen een giga chocomel vlek op mn broek…te klein bekertjes en de automaat geeft altijd dezelfde hoeveelheid :retard: klots…kledder…bloem vies
zaligggg… zacht door de yoghurt, zoet door de tuinerwten maar iets pittig door de grove mosterd en de ruccola…echt aangenaam, en voor herhaling vatbaar…
@Allen: ok, heb ik nu dus ook moeten doen :disgust: jeetjemineetje ! Ik zie mn oma doodgraag, maar hoe meer examens ik heb, hoe meer ze me lokt naar haar huis ! Ze snapt precies niet dat ik ook nog moet leren om goeie punten te halen, en deze week brengt iedereen me echt van mn cursus af, doen ze er om of wat ?? Ok, ik post hier nu en dan ook ff, maar tussenin kan ik leren en ik pauseer dan door hier eens te kijken. Maar ben nu echt wel aan het stressen ! Heb speciaal geen verlof gevraagd morgen op het werk, om bij te verdienen, maar als iedereen zo doorgaat, haal ik het niet tegen maandag :crybaby:
Zo gaat dat hier ook hoor Sev. Ik heb in principe als ik thuis ben, bijna altijd de PC aan staan en kijk dan ook tussendoor ff hier en daar. Ik doe ernaast ook vele andere dingen hier thuis+ naar het werk. Bij ons is s’morgens de radio als eerste aan en daarna de PC en s’middags ook nog de tv.
Kan trouwens momenteel me eigen heel niet inloggen op hotmail/msn omdat het tijdelijk buiten gebruik zou zijn, meld ie. Dat vind ik nu dus even k**.
Zo, ga nu ff eten. Jullie ook eet smakelijk en nog een fijne avond.
@Filiz: maar als oma je huilend opbelt dat ze echt niet goed is… dan kan je toch niet weigeren ? En ook…ze denkt van nu al dat ik haar niet wil helpen, alhoewel ik het enige kleinkind ben die iedere dag op bezoek gaat, helpt waar nodig en ze altijd op mij kan terugvallen, dan nog krijg je zo een dingen naar je hoofd geslingerd. Ze is gewoon wat overdaan met haar verhuis, maar ik heb niet geregeld dat de verhuis in mei moest ! (regelrecht in de examenperiode!)
@Filiz: dat is het hem net… Hoe meer ik zeg hoe druk ik het heb, hoe meer ze me opbelt en smoesjes vind om toch te gaan. En als het je enige oma is…ahhh…heb gewoon een klein hartje…
Msn doet het bij mij ook weer ! (dansende banaan!)