Turkish tea time deel.....19!!

Hier nog niet en als ik op herstellen druk zegt ie weer, deze service is tijdelijk buiten gebruik, probeer het later weer of zoiets. :tear: :thumbsdown:

Nouja, vanavond nog maar weer een poging wagen of anders ff de buurman erbij halen.

Hi ladies,

Niks bijgelezen. Megadrukke dag op het werk gehad. Zodadelijk opfrissen en omkleden en dan lekker uit eten met vrienden. Zin in!!

@Sev
Is me toch wat met die oma’s. Niet stressen hoor, je haalt het wel.

@Dia
Veel plezier vanavond en eet smakelijk!!

@Roanna
Msn weer in orde nu? Zooooooooooooooooo vervelend als iets niet werkt.

toch maar niet gaan shoppen ivm de financieen…eindelijk doet internet het weer, dansende banaan,
maar kan ook niet op hotmail/ msn. super vervelend want ik heb al mn site’s in een mail staan (omdat ik altijd ergens anders op de pc zit en zo toch ā€˜mijn favorieten’ bij de hand heb) en weet dus al die adressen niet…nou ja!! ik heb weer internet, gelukkig!!

Hoi.

Bij mij doet ie 't sinds een minuut of 10 ook weer. Joepi :unibrow:

Ja Bloem dat is zo, wat kun je het dan missen als je het juist nodig hebt!

Ja Marion. Het… doet het weer. :lol:

Nu weer even naar de foto’s kijken. :nod:

Hier nog steeds niets…we wachten geduldig af…
Vandaag viel het eten wat tegen, al was het verder prima…pasta met brocoli, in de olie opgelosde ansjovis en daarin gebakken kalkoenreepjes. Dan wat ruccola en blauwe kaas erdoor…

@Dia veel plezier…
@Roanna, ik nog niet dus…ohhh kan ik slecht tegen
@Marion alles goed bij jullie? Hoest met de lammetjes…of zijn het al bijna schaapjes hihi

@ Bep: Misschien een domme vraag, maar aangezien ik totaal geen keukenprinses ben, wat is toch ruccola? Het doet mij als ik het zo lees, aan rum-cola :stuck_out_tongue: denken, maar dat zal het wel niet zijn? :biggrin:

Ja Bep, frustrerend kan dat zijn als iets het niet doet. Heb ik ook! Vooral als je dan leest, dat ie het bij anderen wel doet, denk ik altijd dat het aan mij pc ligt. En daar heb jij je hubbie dan nog voor, maar hier is alles digibeet. :retard: Gelukkig heb ik hele fijne buren. :lol:

dacht dat ie het deed, maar toch niet…geen mail

@ roanna, rucola is een beetje een soort van pittige sla, fel groen, kleine blaadjes, met ronde inkepingen (beetje zoals een eikenblad)

owh herstel…hotmail doet het bij mij nu ook!! whiehee

wat een msn problems!!!

@dia…veel plezier vanaaf en eet smakelijk!!

xx

Idd bij mij gaf hij net ook problemen maar de aanhouder wint toch?
Ik zit er weer op en mail gechecked.

Zo ik ben wezen shoppen en ik heb ergens wezen eten.
Moest eventjes andere gedachten hebben in mijn hoofd.
En dat was eventjes lekker!

Iedereen alvast een prettig weekend.
Ik moet straks werken ga de nachtdienst straks in. Heb geen zin maar als ik er misschien ben dat het weer anders is.
Hoop het wel weer andere gedachten en dat is goed.

Groetjes!!!

Msn doet het hier nog steeds niet, bij jullie?

@ Jac: Ja, het leven is niet altijd rozegeur en maneschijn. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Het is goed van je, dat je even je gedachten ergens anders hebt geplaatst, door lekker te gaan shoppen en ergens te gaan eten. Kun je er misschien weer even tegen. Werkse zo en sterkte ermee. :wink:

Hier wel weer Linda, maar heb ook een hele tijd zonder gezeten vanmiddag. Hij gaf steeds aan dat ze ergens mee bezig zijn en dat je het later weer moest proberen.

@jac:sterkte

@Bloem bedankt voor het uitleggen… Lekker hoor ruccola, en dan wat mengen met div slade soorten, geitekaasje onder de gril, stokbrood, heeeeeerlijk een dagje geen vlees(zegt het grootste roofdier vn de fam!)

Msn nog steeds offline GRRRRR
Nou dan maar Grijpstra en de Gier…(lekker ding…)

@beppie: ja erg he nog steeds geen msn

Kijk naar so you wanna be a popstar, erik hulzebosch zong net vond het echt super gezongen

truste allemaal

@bloem: weltrusten