Turkish tea time deel.....19!!

Juppie, het is gelukt kan weer op msn

Ik ook weer op msn,heb de pc ff opnieuw opgestart en toen deed tie het weer.pfff is toch niks hoor om zonder te zitten.
Vanavond lekker rustig avondje,morgen me ma jarig dus s’avonds lekker uit eten.

@turkije-lover: kan ook net weer op msn vond het ook niks zonder msn was al bang we het hele weekeinde zonder msn zouden zitten gelukkig niet dus

Ook bij mij!!!
Wel terusten vast

@bep: jij ook

Lieve dames.

We kunnen allmaal weer met een gerust hart gaan slapen :unibrow: , want MSN doet het zo te zien bij iedereen weer.

Truste allemaal. :wink:

Ik ga ook slapen, jullie ook weltrusten allemaal

weltrusten iedereen:biggrin:
en alvast een prettig weekend

welterusten…xx

Goeiemorgen allemaal !

Zo, mn zus had mn laptop meegenomen omdat ik een programma nodig had voor school, dus kon niet meer komen gisteren…

Aan iedereen een prettig weekend gewenst !

Goedenmorgen allen
Wij hebben een probleem, want we willen wat gaan doen vandaag maar weten niet wat. Hubs heeft geen zin in winkelen…ik geen zin in thuis zitten, dus dilemma! Ach we gaan een tussenweg uithalen…btje winkelen en btje thuis zitten hihi!

Tot straks…

owh beps…wat een dilemma!! hahaha
ga je lekker naar zee, beetje uitwaaien, grauwe lucht, veel wind…kun je je lol op
of je gaat kijken bij een hondenshow…hubbie een beetje warm maken voor een 4-voeter
off…jij komt hierheen, ga jij voor mij werken, ga ik wel met hubbie thuis zitten…:unibrow: ideetje?? :wink:

goedemorgen dames…!!

@beps…succes met het vinden van een oplossing :wink:

@bloem…jij zit boordevol strakke plannen!! :smiley:

een echtpaar in het dorp is 50 jaar getrouwd…dus daar gaan we met alle jongeren het huis versieren…om half 11 op een zaterdag…hallo!!!

iedereen een fijne dag…xx

@Beps, he vervelend!! Ik kan me soms ook zo lekker vervelen!! Ben nu weer op mijn werk, maar ben nu al aan het bedenken wat ik morgen kan gaan doen…

Nog maar 1 weekje :evil: :stuck_out_tongue:

X

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion

even het lijstje met verjaardagen opgehaald…
deze maand niet veel jarige…

vandaag is missmariska jarig :slywink:

ik verveel me ook :disgust: heb net wat huiswerk gedaan

goede morgen iedereen!!
ik verveel me niet …daar zorgt civan wel voor…hij is al heel de ochtend druk bezig, hij was zelfs gaan staan met zijn slaapzak aan:tssk:

Goedemorgen dames.

Ja klopt. Had ik ook ergens gelezen dat ze jarig is. Dus Mariska:

**Van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag en maak er een leuke dag van met je familie en je gezin. :king: :king: :king: **

@Bep: Als je niks te doen hebt, kom je gewoon ff naar hier om te winkelen. Hebben ook een prachtig overdekt winkelcentrum in het hartje van de stad. Ben je binnen, maar toch aan het winkelen. :stuck_out_tongue:

Wij gaan zo ook ff met zoonlief naar de stad kadootjes kopen, voor al de verjaardagen die we morgen hebben.

Voor diegenen die aan werk zijn werkse nog :wink: even en iedereen verder nog een fijne dag.

Groetjes

Goede morgen meiden.
Iedereen bezig met plannen maken voor het weekend. Wij gaan vanavond naar de verjaardag van ons petekind, hij wordt 12. Morgen wil hub naar de halfvastenoptocht in Zeeland, een dorp hier in de buurt. De mooiste carnavalswagens uit de omgeving doen daar mee. Is er altijd enorm druk.

@Beps
Zijn de plannen voor vandaag al rond? Geen kennisssen die op een bezoekje van jullie zitten te springen?
PS: de lammetjes zijn al naar de mesterij, zitten misschien al in de shoarma :wink: . Waren er niet zoveel want de grote hoop moet nog komen.

@Mariska
Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van :king:

@Filiz
Veel plezier met versieren. Is altijd leuk met een hele club de boel op stelten zetten.

@Roanna
Shop ze vandaag en veel plezier op de verjaardagen morgen.

@Mariska: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Het etentje gisteravond was gezellig, maar nog wel een beetje aftasten. M’n vriendin had haar nieuwe vriend meegenomen, vandaar. Verder lekker gegeten (Mexicaans) en daarna nog even wat bij ons thuis gedronken.
Vandaag nog geen plannen, slecht weer dus nog geen idee. Maar wil er nog wel even uit. Misschien nog een boek kopen met het boekenweekgeschenk. Altijd leuk iets over Turkije te lezen :smiley:

Iedereen een fijn weekend en vast nog tot later.