Turkish tea time deel.....19!!

@ miss mariska: fijne verjaardag!!!
@ filiz…ja he? :wink: word gek van mezelf…plannen maken is geen probleem, maar ja…daarwerkelijk uitvoeren…hehehee
@ de rest, jullie maken me jaloers!! ben weer druk druk aan het werk, maar vandaag is echt de ideale dag om vrij te zijn, heerlijk…zucht!

@Dia
Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad gisteren. Is toch weer afwachten of het klikt met die nieuwe vriend.

@Bloem
Jij nu jaloers op ons. Wij straks op jou als je weer de wijde wereld in trekt :wink:

@ miss mariska van harte gefeliciteeeeerd

het zo net nieuwe foto’s in mijn album gezet :wink:

*als *is idd het juiste woord…:confused:

@Bloem, lieve schat! Ik ben ook gewoon aan het werk… Maar er zijn vast weer dagen dat wij vrij zijn, en die anderen lekker niet!!!

@MissMariska: Dogum gunun kutlu olsun!! Happy Birthday meis!!

x

Meiden krijg net een telefoontje, mn nichtje is nu onder het mes…waarschijnlijk blinde darm, maar kan ook iets anders zijn…bloedwaarden slecht en ze kunnen het niet echt vinden, dus dan maar een kijkoperatie geven…ze is 13 echt spannend en mn zus was te werk…wist niet eens of ze nog optijd zou zijn om haar een knuffel te geven.
Denk dus dat we straks daarheen gaan, na boodschappen en kleren voor hubbie al in huis te hebben nu…

Jeetje beps… Ik hoop dat het haar blinde darm is en niet iets ergers!! Sterkte!!

x

@missmariska…van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

@beppie…het is altijd weer rot zo een nieuws te horen…sterkte ermee…en houdt ons op de hoogte (K)

@dia…wat fijn dat het gezellig was :wink:

@marion…vandaag geen voetballen gehad?

xx

@Missmariska: gefeliciteerd !

@Beps: jeetje, sterkte meid ! Ik duim op goed nieuws !

ikke is terug, wss straks achter cadeau voor mn zus die volgende week jarig is. Verder niet veel…

Groetjes x

Beps,sterkte ermee.

Zo ff het centrum in kadootje kopen voor de kleine van me vriendin,die wordt maandag 3,dinsdag haar man jarig gelijk maar kijken of ik daar ook wat voor kan vinden en anders maar een envelopje.

@ beps…oei! das meteen weer een ander uiterste van niet weten wat te gaan doen…duim duim

dankjewel iedereen voor het feliciteren:biggrin:

turkije-fan: mag je nu wel fotos van je vriend op internet zetten? ik dacht dat jou vriend daar niet blij mee was?

klopt.
hij wil ook geen foto’s van mij alleen op internet hebben.

mn hersencellen sterven af!! :retard:nog ff…en dan weekend!!

nichtje wacht nog steeds op plaats in de OK…pijn lijkt op blindedarm maar dat willen ze dus onderzoeken…
Binnen nu en 1 uur zal ze daarheen gaan…
Jullie horen het wel weer

@Beps
Oei dat is schrikken :eek: . Hoop dat je zus haar dochter tenminste nog een knuffel heeft kunnen geven. Is vreselijk om zo op je werk gebelt te worden. Veel sterkte voor jullie!!

@Filiz
Nee geen voetbal vandaag, is verzet naar 4 april. Is kamp van Jong Nederland het weekend en het halve voetbalteam zit daarbij.

@Bloem
Hoest met de cellen momenteel :wink:

@Marion: Ze zitten nog steeds te wachten tot er een OK vrij komt…dan komt er een kijkoperatie, omdat het niet echt op een blindedarm probleem lijkt, maar de bloedwaarden wel eea afwijkends aangeven…ze kunnen al 5 UUR knuffellen!!!

Ik word er een btje para van… En je hoort maar niets… Heb net nog wel met haar op msn gezeten(leuk he die telefoons waar je mee online kan, en dan via ebuddy…) maar nu ook niet meer…
We wachten op het volgende smsje of telefoontje